Τρίτη, Νοεμβρίου 02, 2021

Μόνο Πάγο!

Το πραγματικό πρόβλημα με όλα όσα συμβαίνουν στην ελληνική ζώου μπίζνες το τελευταίο 24ωρο είναι που ο Ξιαρχό (Ξιαρχό ή Ξιαρχός, ποτέ δεν κατάλαβα τι σόι επίθετο είναι αυτό, κινέζικο μου ακούγεται), θεωρείται «διάσημος», «σελέμπριτι». Τι είναι ο Ξιαρχό και του δώσαμε υπόσταση, ουδέποτε κατάλαβα. Χορογράφος δεν είναι; Ένα συμπαθητικό τραγούδι με την Κόνι Μεταξά δεν έβγαλε όλο κι όλο; Σιγά τα ωά! Λίγο να τον ψάξεις, λίγο να τον μελετήσεις, είναι ν’ απορείς προς τι τόση καταξίωση. Την εποχή μου, κάτι τέτοιους τους είχαν για χαμάληδες, για να ξεφορτώνουν φορτηγά. Δεν τους έδιναν βήμα.

Αλλά αυτή είναι η παθογένεια των μιλλένιαλς. Ο υπερβολικός δικαιωματισμός. Στις μέρες μας δικαιούται ο κάθε Ξιαρχό να γίνει σελέμπριτι. Δικαιούται γιατί όταν ήταν μικρός υπέστη μπούλινγκ. Ως παιδί που το αδίκησε η ζωή η κοινωνία οφείλει να τον αποζημιώσει σε δόξα, παρόλο το μέτριο ταλέντο του. Και φυσικά, όσο εύκολα του την έδωσε, άλλο τόσο πιο πανεύκολα του την πήρε, όταν αυτός έκραξε μια χοντρή με ρίγες. Λες και δεν κράξαμε άπαντες κάποιον, κάπου, κάπως κάποτε για την εμφάνισή του. Εντάξει, μπορεί να μη βγάλαμε το κινητό και να γράψαμε στόρι με το κράξιμο, δεν υπήρξαμε τόσο ηλίθιοι να βγάλουμε μόνοι μας τα μάτια μας. Αλλά αυτός το έκανε. Υπό επήρεια αλκοόλ, λέγεται.

Από όλα αυτά, ουδείς στάθηκε στο «υπό την επήρεια». Το να είσαι χάι θεωρείται πλέον φυσιολογικό. Κανένας δεν σκοτίστηκε, κανένας δεν φώναξε τον μπόγια να τον συνάξει. Η κοινωνία στάθηκε στο «πώς τολμάτε να κρίνετε το πώς θα ντυθούμε». Έχει και η κοινωνία τις προτεραιότητές της, δεν λέω. Σοβαρότατες όπως πάντα. Μπορεί να υπάρχουν 3-4 ριάλιτι σόου αυτή τη στιγμή που βασίζονται στο κράξιμο του στιλ απ’ τη μία παίχτρια στην άλλη, τα βλέπουμε και σπάμε πλάκα, αλλά όχι να συμβαίνουν αυτά και στην πραγματική ζωή. Έλεος κάπου! Και δώστου από χθες, όλες οι άσχημες να έχουνε λυσσάξει (οι ωραίες είναι ωραίες, χέστηκαν τι είπε ο Ξιαρχό), για το αν θα φορέσουν ρίγες ή πουά, καρό και μποά, κι αν αυτά τις κολακεύουν. Εν τω μεταξύ εγώ δεν έχω υπάρξει ούτε μισή φορά σε τραπέζι για καφέ με γυναίκες και να μην σχολιάζουν δυσμενώς τι φορά η απέναντι. Ο Ξιαρχό τις πείραξε.

Γιατί δεν ρωτούν έναν άντρα να τους πει πως ό, τι κι αν φορέσουν, αν δεν δείξουν λίγο μπούτι και βυζί ουδείς θα γυρίσει να τις δει; Α, ναι, εκείνοι είναι φαλλοκράτες και εν δυνάμει γυναικοκτόνοι! Δεν είναι υπολογίσιμοι.

Τέλος πάντων, η αντεπίθεση γύρισε μπούμερανγκ. Ο Ξιαρχό εξαφανίστηκε, έστειλε «περίεργα sms» σε φίλους του και απείλησε να αυτοκτονήσει. Η κοινωνία ξαφνικά άρχισε να σκέφτεται «are we the bad guys?» Αν είχε τα κότσια να αυτοκτονήσει ο Ξιαρχό, σήμερα όλη αυτή η ξανθιά μπούκλα με το σφυρί του δικαστηρίου θα μιλούσε για τον άδικο χαμό ενός πολλά υποσχόμενου χορογράφου, που εξέπνευσε άδοξα εξαιτίας ενός χιουμοριστικού σχολίου στα σόσιαλ. Α, ναι, εννοείται θα έφταιγαν και τα σόσιαλ! Τα σόσιαλ, τα οποία, λειτουργούν ως παραισθησιογόνα, τα οποία υποτίθεται μας φέρνουνε κοντά, αλλά εντέλει μας αποξενώνουν! Είναι του σατανά, στην πυρά, στην πυρά! Δεν υπάρχει πια μέτρο στις αντιδράσεις, το αντιλαμβάνεστε; Όλα στο τέρμα!

Και όλα αυτά, μέσω του Τικ-Τοκ! Ο Ξιαρχό ανακοίνωσε μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας την αδυναμία του να θέσει τέλος στη ζωή του και εγώ επιτέλους βρήκα έναν ακόμα λόγο να κατεβάσω τη συγκεκριμένη εφαρμογή, γιατί μέχρι σήμερα όποτε αποπειράθηκα να την ανοίξω μου εμφανίζει έναν τραβεστί Κύπριο, έναν φαλακρό με τελαντωτή φανέλα να διαβάζει ποιήματα στην αγαπημένη του και πολλές μπίμπος να χορεύουν κάτι σουξέ ακαταλαβίστικα και σκιάζομαι. Φυσικά, ποιος είμαι εγώ που θα τους κρίνω όλους αυτούς; Ποιος είναι ο Ξιαρχός; Μονίμως όλοι οι υπόλοιποι είναι δικαιούχοι να κρίνουν. Εμείς ποτέ. Τουμπεκί όπως θα έλεγε και η λόγια Έλενα Ακρίτα!

Και για να τελειώνουμε, για να το κλείσουμε στα σοβαρά: φταίμε όλοι. Και η χοντρή που δεν ήξερε να ντυθεί, και ο Ξιαρχό που την έκραξε δημόσια. Ας την έκραζε στη φίλη του ιδιωτικά, όπως κάνει όλος ο καλός ο κόσμος, και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Φταίνε και οι δημοσιογράφοι για την υπέρμετρη δημοσιότητα που έδωσαν στο θέμα και παραλίγο ο άλλος να σκοτωθεί, και φταίει και όλη η κοινωνία γιατί έκανε τον Ξιαρχό σελέμπριτι για να ασχολούμαστε μαζί του. Ας είχατε πρότυπα της προκοπής.

Τον Πετρούνια για παράδειγμα!

(Όχι δεν μπορείτε να πείτε, για Τρίτη πρωί, επιδεικνύω τρομερή γενναιότητα με αυτό το κείμενο! Χα, χα, χα!)

5 σχόλια:

  1. Ανώνυμος10:33 π.μ.

    "Γιατί δεν ρωτούν έναν άντρα να τους πει πως ό, τι κι αν φορέσουν, αν δεν δείξουν λίγο μπούτι και βυζί ουδείς θα γυρίσει να τις δει;"

    επδ χεστήκαμε ποιος θα γυρισει να μας δει για να ειμαι ειλικρινης, ψιλοβαριέμαι κιόλας όλη την ώρα να αποζητώ ποιός να με δει κ ποιός όχι και ποιού άντρα θα γυαλίσω, δεν καθορίζει ούτε την διάθεση μου ούτε ένα πρότυπο που πρέπει να εφαμρόζω για να δικαιούμαι να κυκλοφορώ. επδ λογικά ντύνεσαι με ότι σου αρέσει, ή ντύνεσαι όπως να ναι αν βαριέσαι, ή ντύνεσαι με ότι βρεις και το αν θα αρέσεις στους άντρες ή οχι είναι παντελώς άσχετο.

    Κατά τα άλλα συμφωνούμε

    νάσια



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχεις κάθε δικαίωμα να μην σε ενδιαφέρει η γνώμη ενός άντρα, να μην σε ενδιαφέρει το πώς φαίνεσαι, τι πρότυπα ακολουθείς κτλ, κτλ, κτλ. Αλλά όταν υπάρχουν εκεί έξω δεκάδες περιοδικά μόδας που σε μαθαίνουν πώς να ντύνεσαι για κάθε περίσταση, όταν υπάρχουν εκπομπές στην τηλεόραση που διδάσκουν τον στυλ αλλά δεν ενοχλούν, βρίσκω υποκριτικό να καταφέρεστε εναντίον της γνώμης των αντρών. Στο κάτω, κάτω, ο άντρας είναι το τάργκετ γκρουπ σας. Κι εγώ ντύνομαι όπως θέλω, αλλά δεν καταργώ τη γυναικεία άποψη. Όταν μου λέει η γυναίκα μου "μη φοράς κοντομάνικο πουκάμισο γιατί είσαι σαν βλάχος δημόσιος υπάλληλος" την ακούω. Δεν βγάζω μανιφέστο έξω και λέω "δεν θα μου πείτε εσείς πώς θα ντυθώ". Αν σε ενδιαφέρει η εικόνα σου, ακούς και τους γύρω σου, ακούς κι εκείνους που θέλεις να αφοράς, είτε σου αρέσει, είτε όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος11:36 π.μ.

    φυσικά και ενοχλούν κ τα περιοδικά μόδας και οι εκπομπές στην τηλεόραση κ γιαυτό κ τα απορρίπτουμε!

    εμένα πχ οι άντρες δν ειναι το τάρκετ γκρουπ μου, ένας-ο άντρας μου-ειναι το τάρκετ γκρουπ μου, κ οκ αμα μου λέει αν του αρέσει κάτι το ακούω. όπως αναμένω να κάνει κ αυτός. δεν μπερδεύω τον κάθε άντρα με τον δικό μου. άλλο λέμε.

    αν σε ενδιαφέρει η εικόνα σου ακούς, αν δεν σε ενδιαφέρει δεν ακούς.

    εγώ μιλώ για το male gaze-που μια γυναίκα, όπου κ να είναι, ότι κ να κάνει, δουλειά, μητέρα, γκόμενα, ειναι προγραμματισμένη ότι πρεπει να αποζητά αυτή την έκγριση. είναι πολύ διαφορετικό να θες πχ να αποπνέεις επαγγελματισμό, ή κοντοχωριατισμό, ή μόλις γέννησα χωρίς να πρέπει να αρέσεις στον γενικό πληθυσμό "άντρες".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η κοπέλα εζούσε την ιδιωτική ζωή της χωρίς να εμφανίζεται σε εκατομύρια κόσμο στα σίσιαλ της ή στην τηλεόραση να αποζητά επιβεβαίωση, οπότε εν δικαιούται κανένας να την φκάλλει στα δικά του σόσιαλ και να την κράζει. Δαμέ χώνουμε νούμερα αυτοκινήτων και φάτσες τρίτων άμα φκάλλουμε φωτογραφίες άκυρες, ή φωτογραφίες κάποιου να παρανομεί, πόσο μάλλον να φκάλλουμε κόσμο που κάθεται και τρώει και πίνει χωρίς να ενοχλεί κανέναν. Ο συγκεκριμένος(δεν είναι το επίθετό του- τουλάχιστον ολόκληρο- αλλά το καλλιτεχνικό του) δεν είναι η πρώτη φορά που δείχνει προβληματική συμπεριφορά. Είναι ένας άρτιος χορευτής, που επεδίωξε να απασχολήσει την κοινή γνώμη μέσα από συμμετοχή του σε ριάλιτι (φάρμα;) και ανάμειξή του σε άλλες ανοησίες (τύπου τραγούδια σε σόους).
    Φταίμε ως κοινωνία γιατί οι αξίες μας εν τόσο ευτελείς πλέον που δεν σκεφτόμαστε δεύτερη φορά πριν κάμουμε φόλλοου, πριν δώσουμε αξία, πριν δώσουμε την digital ψήφο μας στον καθένα, άκριτα. Να τον ακολουθήσω αν δείχνει τον χορό του, αν έχω κάτι να κερδίσω. Να τον ακολουθήσω αν πρεσβεύει κάτι όμορφο, κάτι σωστό. Εν κανεί εν έχουμε αξίες, εν έχουμε ούτε αισθητική, ούτε κριτική σκέψη. Εσείς που έχετε κοπελλούθκια φροντίστε να φκουν καλύτερα που εμάς και τους γύρω τους, πέρκει φκούμε που τούτο το ανούσιο τέλμα στο οποίο βρισκόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Νάσια: εσύ μπορεί να τα απορρίπτεις, αλλά για να κυκλοφορούν ακόμα αυτά τα περιοδικά και οι εκπομπές προφανώς και κάποιες τα διαβάζουν και τα βλέπουν. Δεν είναι κακό. Εσύ τώρα μπορεί να θέλεις να αφοράς μόνο στον άντρα σου, αλλά κάποτε υπήρξες ελεύθερη και προφανώς για να βρήκες κάποιον, απευθυνόσουν στην ευρύτερη αντρική αγορά. Μπορεί να είχες προσωπικότητα, αλλά όλοι λίγο πολύ ακολουθούμε νόρμες που μας υποβάλλονται από τα μίντια. Δεν είναι κακό. Πιο κακό το βρίσκω ότι ξαφνικά το παίζουμε ότι όλα αυτά τα απορρίπτουμε.

    @Moonlight: Συμφωνούμε ότι ήταν λάθος που την εξέθεσε στους φόλλοουερς του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας άφοβα σε υπαρκτή γλώσσα. Αν γράφετε greeklish επειδή ως εκεί φτάνει ο νους σας, ή επειδή ζείτε σε μια χώρα μακρινή και ανεξερεύνητη στην οποία δεν έχουν ανακαλύψει ακόμα την ελληνική γραφή... τον πούλο.

Το σχόλιο σας θα επεξεργαστεί από ειδική συμβουλευτική επιτροπή, και αν εγκριθεί θα εμφανιστεί το συντομότερο στο θεϊκό ιστολόγιο: Analyse Chris*

Τη Συμβουλευτική Επιτροπή απαρτίζουν οι εξής:
- Μαρία Αλιφέρη.
- Καίτη Φίνου.
- Δάνης Κατρανίδης.
- Ισμήνη Καλέση.
- Στηβ Ντούζος.