Πέμπτη, Ιουλίου 27, 2017

Υπό Τ/Κ Διοίκηση

Άμα σου γράφω εγώ ότι πλησιάζουμε στο τέλος του κόσμου, κάτι ξέρω.

Έρχεται εμφύλιος.

Έκαμαν οι Τούρκοι κίνηση ματ, ανάλογη του 2003 που είχαν ανοίξει τα οδοφράγματα και παρακολουθούσαμε σαν χάνοι τα τεκταινόμενα, και θα ανοίξουν την περίκλειστη πόλη της Αμμοχώστου για επιστροφή 16.000 κατοίκων, ενώ θα επιτρέψουν και επιστροφή Μαρωνιτών σε τρία χωριά, αμφότερα υπό Τ/Κ διοίκηση. Καταλαβαίνεις τι πάει να πει αυτό.

Ότι τώρα θα πρέπει να ξεκινήσει μία μάταιη εκστρατεία ενημέρωσης του Κυπραίου να αντιληφθεί ότι Τ/Κ διοίκηση σημαίνει κατοχική διοίκηση και τίποτε παραπάνω. Τα εδάφη δεν επιστρέφουν στην Κυπριακή Δημοκρατία, τη νόμιμη κάτοχό τους. Απλώς ο κατακτητής επιτρέπει στους σκλάβους του επιστροφή στα σπίτια τους με υποταγή στους νόμους του. Όπως γινόταν επί φεουδαρχίας με τα χωράφια. Αυτό φυσικά, δεν θα εμποδίσει τον πολύπαθο πρόσφυγα που θέλει διακαώς να πεθάνει στο σπίτι του, από το να ενδώσει. Δεν τον κόφτει. Δεν καταλαβαίνει, κι αν καταλαβαίνει δεν-τον-κόφτει. Θέλει να πάει σπίτι του. Το 'nobody cares' που σου έλεγα προχθές. Και επί της ουσίας, δυστυχώς, δημιουργούνται νέα τετελεσμένα. Άμα οι άμεσα ενδιαφερόμενοι δεν κόπτονται για το ποιος ακριβώς τους διοικεί, άντε αύριο να διεκδικήσεις διά της νόμιμης οδού την επιστροφή του οποιουδήποτε.

Όχι, τους παραδέχομαι. Εξυπνότερος λαός από τους Τούρκους δεν υπάρχει! Ούτε στο μικρό τους δακτυλάκι δεν τους φτάνουμε. Και τον διεθνή παράγοντα κερδίζουν με αυτή τους την κίνηση και τσιμεντώνουν διά της υπογραφής μας το στάτους κβο. Και το χειρότερο, θα κάτσουν άνετα στον καναπέ τους με ποπ κορν να παρακολουθούν τους ελληνοκύπριους που θα χωριστούν και πάλι σε πατριώτες και προδότες και θα σφάζονται στα κοινωνικά δίκτυα.

«Μην τους λες προδότες, είναι πολύ σκληρή η λέξη». Ναι, θα συμφωνήσω. Η προδοσία ενέχει και το στοιχείο της αντίληψης και της ευφυίας. Ο προδότης ηθελημένα προδίδει μία κατάσταση έναντι ανταλλάγματος. Είναι σαν τον φόνο εκ προμελέτης. Απαιτεί σχέδιο, απαιτεί πονηριά, απαιτεί αποφασιστικότητα και εξυπνάδα. Εδώ δεν έχουμε σχέδιο, ούτε πονηριά, ούτε εξυπνάδα. Εδώ έχουμε ραγιαδισμό. Σύνδρομο Στοκχόλμης. Δουλοπρέπεια. Αναξιοπρέπεια. Λογικό όμως αφού μία ζωή ήμασταν υπό ξένο ζυγό και δεν καλλιεργήσαμε ποτέ μιαν υποτυπώδη υπερηφάνεια, έστω για τα μάτια του κόσμου, ώστε τώρα να λειτουργήσει ως τροχοπέδη στην τουρκική παγίδα. Μία φορά τα καταφέραμε να πάρουμε το πάνω χέρι κατά τη διάρκεια της ιστορίας μας και εν τέλει τα σκατώσαμε, αφού ξανά-φαγωθήκαμε μεταξύ μας.


Η ιστορία είναι κύκλος και επαναλαμβάνεται. 

17 σχόλια:

  1. Ναι πρόσφυγα. Μεν είσαι "ραγιάς". Κάτσε στον καταυλισμόν της μιας μπακκίρας ώσπου να πεθάνεις γιατί πρέπει να είσαι "αξιοπρεπής". Μείνε στην "ευλογημένην" (Ελληνο)Κυπριακήν δημοκρατίαν που σε φροντίζει τζιαι τους - μη πρόσφυγες - συμπολίτες σου που εκάμαν τα παλλούτζια τους χρυσά πάνω στη δυστυχία σου. Τζιαι που ξέρουν καλά να κλάννουν για τα "επιδόματα" τζιαι την "βοήθειαν" που σου πετάσσει σαν ξεροκόμματον το κράτος.
    Μεν έshιεις έννοιαν όμως Anti-Christos. Που να βρεθούν 16000 "αναξιοπρεπείς ραγιάδες" να παν πίσω στο Βαρώσι; Εγώ ήμουν μιας ημέρας κατά την εισβολήν τζιαι ασπρίσαν τα μαλλιά μου. Οι "πραγματικοί πρόσφυγες", που έχουν βιώματα που τα κατεχόμενα δηλαδή, στην συντριπτικήν πλειοψηφίαν τους εν μεσήλικες των -ήντα, γέροι ή στο χώμαν. Που να ξεσηκώνουνται να παν να κάτσουν αλλού που δαμέ τζιαι να πάει. Η ελπίδα ήταν να πάει μια νέα γενιά που να κάμει τζιείνα τα μέρη δικά της, μέσα στην καθημερινότηταν. Αλλά δυστυχώς τούτη η γενιά κουλιαντιρίζει τες δικές σου αντιλήψεις περί "αξιοπρέπειας". Τζιαι μετά πάει Αγιάνναπαν να τα πιεί.
    Όσον για την "υπογραφήν σου/ μας", διάς της υπερβολικήν σημασίαν. Κανένας, εκτός που σέναν/ εμάς, εν της διά την παραμικρήν σημασίαν. Ο χρόνος τζιαι τα συμφέροντα δουλεύκουν μια χαρά τζιαι χωρίς την "επικύρωσην" που νομίζεις ότι διά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Woofi αντιλαμβάνομαι ότι το αξιακό μας σύμπαν είναι πολύ διαφορετικό για να κάνουμε οποιαδήποτε γόνιμη ή ουσιαστική συζήτηση. Παρόλα αυτά, εγώ πιστεύω ότι θα βρεθούν 16.000 αναξιοπρεπείς ραγιάδες να μετακομίσουν εφόσον το ψευδοκράτος μέχρι στιγμής μια χαρά εξυπηρετεί άλλες ανάγκες τους (καζίνο, πουτάνες, γαμήσια, φτηνά φάρμακα, φτηνή ζωή, φτηνές διακοπές). Γιατί να μην προτιμήσουν να ενταχθούν εκεί, όταν μάλιστα θα τους πουλήσουν και το παραμύθι ότι η επιστροφή στο σπίτι τους σημαίνει και την απελευθέρωσή τους. Επίσης, κάποτε πρέπει να ξεφύγετε από το κόμπλεξ "κάποιοι εκάμαν τα παλλούτζια τους χρυσά πάνω στη ράσιη των προσφύγων". Ξέρω πολλούς πρόσφυγες με παλλούτζια χρυσά και εκτός συνοικισμών. Εν πάση περιπτώσει ο κίνδυνος εν άλλος. Εν μπορεί να μας φταίει ο γάρος τζαι να δέρνουμε το σαμάρι μια ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έννεν εγώ που "δέρνω το σαμάριν" με χαρακτηρισμούς όπως "ραγιάς" τζιαι "αναξιοπρεπής" όπως κάμνεις εσύ (τζιαι μετά "κόπτεσαι" περί διχόνοιας τάχατες - προφανώς "ομόνοια" κατ'εσέναν εν ο ασπασμός των δικών σου απόψεων τζιαι κοσμοθεωριών).
    Τζιαι σιγά που πρέπει να απολογηθούν τζιόλας όσοι πρόσφυγες εσπάσαν την δυστυχίαν της εισβολής τζιαι επροκόψαν παρά το αντίξοον κλίμαν που εσυναντήσαν που τους "τόπακες", το οποίον προφανώς αγνοείς. Το χαρακτηρίζεις επίσης ως "κόμπλεξ" το πως ευνοηθήκαν πάμπολλοι που την εισβολήν, οικονομικά τζιαι άλλωσπως εν θα το σχολιάσω. Μιλά που μόνον του για το πως θωρείς τα πράματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Woofi:

    1) Αν σε πονούν / ενοχλούν οι χαρακτηρισμοί "ραγιάς" και "αναξιοπρεπής" δεν μπορώ να κάνω κάτι. Εσύ όμως μπορείς να αλλάξεις μυαλά και να μην ταυτίζεσαι με αυτούς. Αν θεωρείς ότι κάνω κακή χρήση των λέξεων μπορείς να ανοίξεις το λεξικό και να βεβαιωθείς κατά πόσον τις χρησιμοποιώ, ή όχι, σωστά.

    2) Πουθενά δεν είπα ότι πρέπει να μου απολογηθούν οι πρόσφυγες που πλούτισαν στην πορεία. Αντιθέτως χαίρομαι με την προκοπή τους, αφού αυτή η προκοπή αποδεικνύει και το αστείον του επιχειρήματός σου, ότι δηλαδή κάποιοι πλούτισαν πάνω στην ράσιη των προσφύγων. Κανένας δεν πλουτίζει πάνω στη ράσιη σου αν δεν του το επιτρέψεις, και αν δεν είσαι κορόιδο. Απόδειξη, αυτή η μερίδα που πρόκοψε και προχώρησε στη ζωή της και απέδειξε ότι άμα είσαι ικανός, μια χαρά προχωράς. Οι υπόλοιποι που έμειναν να κλαίγονται 40+ χρόνια μετά, θα κλαίγονταν ούτως ή άλλως, με ή χωρίς προσφυγιά.

    3) Το αντίξοον κλίμα που γνώρισαν οι πρόσφυγες από τους τόπακες προφανώς και το αγνοώ, δεν γνωρίζω λεπτομέρειες, όμως δεν είναι αυτό το θέμα του κειμένου μου. Και ούτε μπορώ να εστιάσω σ' αυτό, όταν έχω απέναντι έναν αχόρταγο Τούρκο να ναρκοθετεί ολόκληρο το έθνος. Προτεραιότητες!

    4) Το "κόμπλεξ", το οποίο αναφέρω, έγκειται στο γεγονός ότι τόσο εσύ, όσο και πολλοί που ασπάζονται τις απόψεις σου, συνήθως καταφέρονται εναντίον της ελληνοκυπριακής πλευράς για την μη λύση του Κυπριακού, αγνοώντας ότι απέναντι υπάρχει μια Τουρκία που γουστάρει να μας ξευτυλίζει με κάθε τρόπο. Είναι καιρός να αντιληφθείτε ότι η Τουρκία μόνο για πλάκα σας τάζει ό, τι σας τάζει, ποτέ στην ιστορία της δεν έδωσε κάτι που κέρδισε με πόλεμο, ποτέ της δεν χόρτασε και ούτε θα χορτάσει. Κανέναν λαό δεν σεβάστηκε στην ιστορία της, ούτε καν την ίδια της την υπογραφή, δεν πρόκειται για σοβαρό κράτος, δυστυχώς η ίδια ιστορία μας λέει ότι γεννηθήκαμε για να την πολεμούμε και όλα τα άλλα είναι ευσεβοποθισμοί.

    Αντιλαμβάνομαι το γοητευτικόν του πράγματος ότι κάποτε μπορεί να σας λυπηθεί και θα σας δώσει 5-6 ξεροκόμματα να φάτε και ότι οι κακοί ελληνοκύπριοι που σας τα στερούν θα καούν στην κόλαση ενόσω εσείς πίνετε ρακί και απελευθερώνετε περιστεράκια αγκαλιά με τους αδελφούς σας Τουρκοκύπριους, αλλά νομίζω στην ηλικία σας είναι καιρός να ξεφύγετε από αυτές τις ονειρώξεις. Κι εγώ είμαι ρομαντικός σε πολλές πτυχές της ζωής μου και με αποκαλούν μαλάκα, δεν καταλαβαίνω γιατί θίγεστε όταν κι εσείς οι ρομαντικοί του κόσμου αποκαλείστε το ίδιο σε πιο ζωτικής σημασίας θέματα.

    Αυτά επί της ουσίας. Τέλος το "πως θωρώ τα πράματα" στο οποίο υποτιμητικά καταλήγεις στο σχόλιό σου, δεν ξέρω πώς να στο απαντήσω. Προφανώς θεωρείς ότι εσύ τα θωρείς πιο σωστά και η δική μου οπτική είναι καταφανώς λανθασμένη. Μπορεί. Απορώ όμως γιατί νομίζεις ότι μπορεί και να με ενδιαφέρει το πως νομίζεις εσύ ότι εγώ "θωρώ τα πράματα". Εμένα πάντως δεν με ενδιαφέρει το πως θωρείς τα πράματα. Θώρε τα όπως θέλεις.

    Εδώ έρχεσαι με δική σου πρωτοβουλία, άμα χαλιέσαι έχεις ένα σωρό άλλες επιλογές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιατί να "ταυτιστώ" με τους πρόσφυγες τζιαι με τους χαρακτηρισμούς που κολλάς σε μιαν μερίδαν τους, προκαταλαμβάνοντας πως θα πράξουν; Ούτε πρόσφυγας είμαι ούτε με απασχολεί πως θα με χαρακτηρίσει ο καθένας όταν επιλέξω ελεύθερα τι θα κάμω με τη ζωήν τζιαι την περιουσίαν μου. Απλά επισημαίνω το οξύμωρον να "προβληματίζεσαι" (τάχα) περί "τέλους του κόσμου" τζιαι "εμφυλίου" τζιαι για "σφαγές στα κοινωνικά δίκτυα" την ίδιαν ώραν που βάλλεις λάδιν στη φωθκιάν με πολλά σοβαρούς χαρακτηρισμούς για όσους διαφωνούν με την άποψη σου.
    Το ότι βαφτίζεις ως "κόμπλεξ" μιαν πραγματικότηταν που βοά, δηλαδή το ότι η εισβολή έφερεν καταστροφήν σε κάποιους τζιαι ευημερίαν σε άλλους έννεν θέμαν "οπτικής". Μόνον την εξέλιξην της αξίας της γης (λόγω των εδαφών που εχαθήκαν)να δει κάποιος συν το ότι οι πρόσφυγες στην συντριπτικήν τους πλειοψηφίαν αποτελέσαν φτηνόν εργατικόν μετά την εισβολήν για να ευημερούν οι κεφαλαιοκράτες στες ελεύθερες περιοχές καταρρίπτει τούτην την "αίσθησην" που έshιεις. Έννεν κόμπλεξ, εν αριθμοί τζιαι γεγονότα.
    Κανένας εν είπεν ότι φταίσιν όσοι δεν υποφέραν άμεσα που την εισβολήν (διότι ούλλοι υποφέραμεν). Αλλά σίουρα η ομάδα που υπέφερεν παρασάγγας παραπάνω που τους υπόλοιπους εν οι πρόσφυγες. Δικαιούνται να απαιτούν παραπάνω μιαν συμφωνίαν διότι έχουν χάσει παραπάνω. Το ότι μερίδα όσων εν επληγήκαν θέλει την "ησυχίαν" της τζιαι βολεύκεται μια χαρά με την διαιώνισην του ανεπίλυτου, ή ακόμα ψιθυρίζει την γοητείαν της διχοτόμησης, εν φυσικόν να προκαλεί την οργήν.
    Το να κατηγορείς νυχθημερόν την Τουρκίαν εν το ευκολάκιν τζιαι το στερεότυπον, βούτυρον στο ψωμίν της πολιτικής κουστωδίας τζιαι των συμφερόντων πίσω της που ακούν για προοπτικήν συμφωνίας τζιαι φκάλλουν σπυρούθκια. Το δύσκολον είναι να εντοπίσεις τα δικά σου λάθη, να κάμεις αυτοκριτικήν της προκοπής τζιαι να αποφασίσεις επιτέλους τι θέλεις. Ο "αέναος", "απροσδιόριστος" αγώνας εις βάθος χρόνου το μόνον που κάμνει είναι να παγιώνει τα τετελεσμένα. Κάτι πολλά πιο αναντίλεκτον ιστορικά που το τι κάμνει η Τουρκία στες συμφωνίες τζιαι τους πολέμους της. Το δε σύνταγμαν του '60 έννεν η Τουρκία που ήθελεν να το αναθεωρήσει, αλλά ο Μακάριος. Με τα γνωστά αποτελέσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος6:43 μ.μ.

    Άνθρωπε μου μα πάεις καθόλου καλά οξά ελήξαν τα χάπια σου?? Καταλαβαίνεις οτι τζαι οι Τουρκοκύπριοι εν Κυπραίοι τζαι τούτοι τζαι δικαούνται να έχουν που την διοικησή τους κάποιο κομμάτι της χώρας ΤΟΥΣ? Ρε γαμώτο πάλε καλά που έμεινες Κύπρο, τούτο σου αξίζει, να ψοφήσεις δαμέ με τους άλλους τους άχρηστους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Woofi:

    Προσεγγίζεις πολλά επιφανειακά, σχεδόν παιδικά τα πράματα. Πόθεν να το πιάσω, πού να το αφήσω. Λοιπόν,
    λες "ούτε με απασχολεί πως θα με χαρακτηρίσει ο καθένας όταν επιλέξω ελεύθερα τι θα κάμω με τη ζωήν τζιαι την περιουσίαν μου" - Δεν επιλέγεις ελεύθερα, αυτή είναι η διαφορά. Επιλέγεις κατόπιν συναισθηματικού εκβιασμού. Σου δίνουν την ευκαιρία να επιστρέψεις σπίτι σου, αλλά δεν θα έχεις κκοτσιάνι, δεν θα μπορείς να το πουλήσεις όπου θέλεις, ούτε να το ενοικιάσεις, δεν θα ισχύει το ευρωπαϊκό κεκτημένο, δεν θα έχεις δικαίωμα του εκλέγειν και του εκλέγεσθαι στην περιοχή σου και όλα αυτά με το σύνολο του Κυπριακού προβλήματος να εκκρεμεί. Επομένως, ναι, δεν επιλέγεις ελεύθερα, απλά υποτάσσεσαι περαιτέρω στον κατακτητή και είσαι ραγιάς με βούλα.

    2) "Προβληματίζεσαι (τάχα)" μου γράφεις- Αν δεν σε πείθει το ακραιφνές του προβληματισμού μου, δικό σου πρόβλημα. Προβληματίζομαι και ανησυχώ παραπάνω που σας. Το ότι ταυτόχρονα περιπαίζω την αφέλεια σας δεν αναιρεί από τη σοβαρότητα του προβληματισμού μου. Το ότι κιόλας με "ψυχολόγησες" και έχεις και άποψη για το κατά πόσον προβληματίζομαι, πραγματικά με ξεπερνά.

    3) "Οι σοβαροί χαρακτηρισμοί που ρίχνουν λάδι στη φωτιά" είναι δεόντως τεκμηριωμένοι. Όσοι συνεργάζονται με τον κατακτητή πριν τη συνολική διευθέτηση του προβλήματος είναι ραγιάδες και αναξιοπρεπείς. Αυτή είναι η γνώμη μου κι έχω κάθε δικαίωμα να τη λέω. Δεν σου απαγόρευσα να λες τη δική σου, έχεις και μπλογκ γράψε την όσες φορές θέλεις. Απλά δεν με ενδιαφέρει.

    4) Το Κυπριακό πρόβλημα είναι πρωτίστως πρόβλημα εθνικό και αφορά τον ευρύτερο ελληνισμό. Δεν με κόφτει αν κάποιους τους πλούτισε και κάποιους τους φτώχυνε. Είναι λυπηρό, ναι, αλλά αυτά είναι γενικότερα τα αποτελέσματα κάθε πολέμου. Δεν μπορώ να βλέπω τον ελληνισμό να συρρικνώνεται και να απειλείται με εξαφάνιση και εγώ να πρέπει να το λύσω "όπως-όπως" επειδή κάποιοι πλουτίζουν εις βάρος άλλων. Και δεν με κόφτει αν άλλαξε η αξία της γης. Πιο πολλά με κόφτει η καταστροφή της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, η ισλαμοποίηση, η εμπέδωση ότι εμείς είμαστε πολίτες δεύτερης κατηγορίας και πρέπει να ζήσουμε με τη ΔΔΟ, κτλ. Τα εσωτερικής κατανάλωσης προβλήματα εν πολλά μικρά μπροστά στα μεγαλύτερα που αφορούν γενικότερα το μέλλον του Ελληνισμού.

    5) Το να ζητάς να εντοπίσουμε τα δικά μας λάθη και να κάνουμε αυτοκριτική είναι σαν να ζητάς από ένα κουνούπι να κάμει αυτοκριτική και να βρει το φταίξιμό του επειδή το πάτησε ο ελέφαντας. Είναι η Τουρκία! Μία αντιδημοκρατική χώρα με 60.000.000 πληθυσμό απέναντι στην Κύπρο, μία φτυμμαθκιά τόπο με μισό εκατομμύριο κόσμο. Πληζ! Τι αυτοκριτική να κάμω, έλεος! Σε λίγο θα μου πεις και το παραμυθάκι ότι η Τουρκία εισέβαλε για να προστατέψει τους Τουρκοκύπριους!

    6) Συμφωνώ ότι ο Μακάριος ήταν μαλάκας. Αλλά είμαι σίγουρος ότι και χωρίς την αναθεώρηση των σημείων του Συντάγματος η Τουρκία όλο και κάποια άλλη αφορμή θα έβρισκε για να μας μουντάρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Ανώνυμε: Προβληματίστηκα κατά πόσον θα έπρεπε να σου απαντήσω. Το σχόλιο σου μου προκάλεσε θλίψη όχι επειδή μου επιτίθεσαι επί προσωπικού και γίνεσαι αγενής, αλλά επειδή επιβεβαιώνεις όσα λέω εδώ κατά καιρούς για τη νοημοσύνη του λαού μας, και επειδή με κάνεις να πιστεύω ότι δεν πρόκειται μόνο για μία χώρα ηλιθίων, αλλά για χώρα ανεξάντλητης βλακείας. Θα σε παρακαλούσα να ξαναδιαβάσεις το κείμενό μου για να καταλάβεις τη διαφορά της Τ/Κ διοίκησης από την Κατοχική Διοίκηση και τη διαφορά του έννομου Κυπριακού κράτους από το ψευδοκράτος. Αν δεν τις καταλάβεις ξαναδιάβασέ το ξανά και ξανά και προσευχήθου στον καλό Θεούλη να σου στείλει το περιστεράκι να σε φωτίσει. Δεν θέλω να πιστέψω ότι μπορεί να υπάρχει η ισχνή πιθανότητα να είσαι πάνω από 18 χρονών και να έχεις δικαίωμα ψήφου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Οι σοβαροί χαρακτηρισμοί που ρίχνουν λάδι στη φωτιά" είναι δεόντως τεκμηριωμένοι. Όσοι συνεργάζονται με τον κατακτητή πριν τη συνολική διευθέτηση του προβλήματος είναι ραγιάδες και αναξιοπρεπείς.

    Τίποτε εν "ετεκμηρίωσες" Anti-Christos. Για τον απλούστατον λόγον ότι δεν έshιεις ιδέαν αν τελικά θα γίνει η συγκεκριμένη "επιστροφή" (Μαρωνιτών τζιαι Αμμοχωστιανών) τζιαι υπό ποιους όρους. Εικάζεις τζιαι με βάσην τες αυθαίρετες εικασίες σου προβαίνεις σε "καταδίκην" τζιαι "χαρακτηρισμόν" των συμπατριωτών σου. Ότι τάχα εν "συνεργάτες με τον κατακτητήν" τζιαι "αξίζουν" τες ύβρεις σου, διότι περί ύβρεων πρόκειται, τζιαι μάλιστα του χείριστου είδους. Αλλά κατά τα άλλα "προβληματίζεσαι" για την "διχόνοιαν".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σας τζαι που μένα, ωραία η παρέα σας.

    Οι αξίες του καθ ενού φαίνουνται πας ούλλη του την έκφραση.
    Με τον αντι-Χρίστο δαμέ είμαστεν όντως που άλλους πλανήτες, εν χρόνια που ρίχνω μμαθκιές στο σκεπτικό του τζαι φυσικά εν μπορεί να μας εκπλήσσει τούτη η στάση τζαι θέση.

    Κάμνει μας όμως μεγάλο καλό τούτη η επιχειρηματολογία γιατί αποκαλύπτει το χάσμα τζαι το αδύνατο της συνεννόησης του ενός πόλου σκέψης/νοοτροπίας με τον άλλο.

    Για να αννοίξει ο νους του πλασμάτου, εν που είναι ο ίδιος του συνεσταλμένος, είτε πού τη φύση του ή πού τη μόρφωση που επήρε τζαι που δεν του επιτρέπει να κάμνει πως τα ξέρει ούλλα.

    Η κυρίαρχη αφήγηση παράγει συνειδήσεις, τζαι δεν μπορούμε να κατηγορούμε τους φέροντες τούντη συνείδηση για το δηλητήριο που εκατάπιασιν.

    Έχουν φυσικά παραπάνω μερίδιον ευθύνης όσοι έχουν τες αυτομορφωτικές δυνατότητες να απαγκιστρωθούν που τα δοσμένα τζαι τα έτοιμα, αλλά επιλέγουν την οκνηρία τζαι την ευκολία της αναπαραγωγής μύθων τζαι ιδεολογημάτων.

    Εν τζαι θέμα προτύπων τζαι αυτοπροσδιορισμού. Θέμα κουλτούρας.

    Γιατί τζαι το «είμαι έλληνας» που λαλεί ο αντι-Χρίστος εν τζαι τούτο ένα ζήτημα κουλτούρας/φαντασίωσης/αυτοπροσδιορισμού που καθορίζει τζαι το όλο σκεπτικό του γυρό που το Κυπριακό.

    Αν πεις πχ «είμαι άθρωπος», «είμαι εργαζόμενος» ή «είμαι Κυπραίος», αλλάζει μονομιάς τζαι το πλαίσιο ή τα φίλτρα που θωρείς το εθνικό μας πρόβλημα.

    Γιατί στην τελική, εν εθνικό το πρόβλημα μας που τη στιγμή που δκυο άλλα έθνη προσπαθούν να κυριαρχήσουν πας το δικό μας, το κυπριακόν, τζαι να το χωρίσουν σε ζώνες επιρροής.

    Μα υπάρχει κυπριακό έθνος σιορ;

    Ίντα κυπριακό γαούρι, κυπριακόν αγρινό τζαι κυπριακό κολοκάσιν έσιει,
    κυπραίον άθρωπον, κυπριακή γλώσσα τζαι κυπριακό DNA εν έσιει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Woofi: Μια χαρά τεκμηριωμένοι είναι οι χαρακτηρισμοί. Όποιος συνεργάζεται με τον κατακτητή είναι αναξιοπρεπής ραγιάς. Τώρα προφανώς δεν θα κάτσω να εξετάσω αν το σύνολο του λαού θα συμπεριφερθεί έτσι. Εγώ έγραψα "όποιος". Μπορεί όλοι, μπορεί και κανένας. Δεν ήξερα ότι έπρεπε να έχω συγκεκριμένους αριθμούς μπροστά μου για να εκφραστώ. Φυσικά και εικάζω. Δεν είπα ότι μιλώ επί τετελεσμένων. Μα Γούφι μου, πόσες φορές να σου πω ότι άλλα διαβάζεις και άλλα καταλάβεις; Φυσικά και πρόκειται περί ύβρεων. Και τι σε πείραξε η ύβρις; Σε άλλες χώρες αυτούς που συνεργάζονται με τον κατακτητή τους κρεμμάνε. Θα τσακωθούμε επειδή τους έβρισα; Που κατ' ακρίβειαν δεν τους έβρισα, τους είπα αυτό που πραγματικά είναι.

    Ω, τι έκπληξης, έχω το λεξικό του Μπαμπινιώτη δίπλα μου. Για να δούμε πως ορίζει την προδοσία:

    "η αθέτηση (εκ μέρους κάποιου) των ηθικών δεσμεύσεων που έχει αναλάβει, κυρ. προκειμένου να εξυπηρετήσει ιδιοτελείς σκοπούς, για λόγους προσωπικού συμφέροντος. ΣΥΝ. (εκφραστ.) ξεπούλημα. (...) (β) κάθε ενέργεια που στρέφεται κατά της ασφάλειας της πατρίδας και της εθνικής ακεραιότητας."

    Γράψε του Μπαμπινιώτη τωρά ότι έχει συγχισμένες τις έννοιες στο μυαλό του και ότι εξυβρίζει όσους δίνουν τα λεφτά τους στον κατακτητή ή ενδίδουν στις παροχές του, που σκοπό έχουν την κατάλυση του κράτους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Νέε Ελληνοκύπριε:

    Παρακάμπτω το γεγονός ότι ήρθες εδώ "παρόλο που μας χωρίζει το χάος" και παρόλο που "ρίχνεις μμαθκιές στο μπλογκ μου τζαι δεν εκπλήσσεσαι για τα γραπτά μου" και εμμέσως πλην σαφώς μας ειρωνεύεσαι γιατί δεν αντέχεις την αλήθεια, και ένα έχω θα σου πω, γιατί τα θέματα που αγγίζεις είναι θέματα που ήταν στη μόδα το 2009 και βαριέμαι να συζητώ ξεπερασμένα θέματα:

    1) Δεν υπάρχει κυπριακό έθνος. Υπάρχει κυπριακό κράτος αποτελούμενο από κοινότητες. Την ελληνική, την τουρκική, την αρμένικη και την μαρωνίτικη κοινότητα.

    2) Δεν υπάρχει κυπριακή γλώσσα. Υπάρχει κυπριακή διάλεκτος που ανήκει στο κύριο κορμό της ελληνικής γλώσσας όπως η κρητική διάλεκτος, η μακεδονική, η ποντιακή και δεκάδες άλλες. Αν ψάξεις στο ίντερνετ θα τις βρεις εσύ ειδικά που "δεν κάμνεις πως τα ξέρεις ούλλα."

    3) Υπάρχει κυπριακό γαϊδούρι, υπάρχει κυπριακό κολοκάσι, όπως επίσης υπάρχει και ο κρητικός ντάκος, η κρητική ρακί, η θεσσαλονική μπουγάτσα, ο μακεδονικός χαλβάς. Όλα ελληνικά. Επίσης υπάρχει και το λουκούμι της Γεροσκήπου και η πατάτα των κοκκινοχωριών. Δεν φαντάζομαι να θεωρείς τους Παφίτες και τους Κοκκινοχωριάτες ξεχωριστό έθνος, ε;

    Καλό σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φυσικά μπορεί να γίνει "Παφιακόν έθνος", φυσικά μπορεί να γίνει "κοκκινοχωριάτικον έθνος" μπορεί να γίνει τζιαι "αποελίστικον έθνος", εν ούλλα "βραχύβια κατασκευάσματα" έτσι τζι'αλλιώς, εκτός τζιαι αν θεωρείς 2-3 χιλιάδες χρόνια "πολλύν τζιαιρόν" τζιαι "αναγκαίαν συνθήκην" για να ονομαστεί κάποιος "έθνος". Δαμέ ο homo sapiens υπάρχει για πάνω που 100.000 χρόνια τζιαι θεωρείται μια πολλά πρόσφατη εξέλιξη" στον πλανήτην.
    Φυσικά ο μέσος εθνικιστής της "ρομαντικής σχολής" εννά "θιχτεί" με τούτους τους ορισμούς, αφού θεωρεί το δικόν του "έθνος" κάτι "προαιώνιον", μιαν "ψυχήν" που χάνεται στα "βάθη των αιώνων" τζιαι "εννά υπάρχει πάντα".
    'Ετσι όταν τον ρωτήσεις τι θεωρεί έθνος σίουρα θα πει πρώτα το δικόν του τζιαι μετά εννά δείξει προτίμησην σε κάποια άλλα "παλιά έθνη" όπως π.χ. οι Γάλλοι, οι Ρώσσοι, οι Κινέζοι κλπ. Άμα τον ρωτήσεις π.χ. οι Αμερικάνοι έννεν έθνος; Οι Χιλιανοί; οι Αυστραλοί;" τζιαμέ κάπου "κολλά". Λαλεί σου "οι Αμερικάνοι εν προτεστάντες τζιαι μιλούν αγγλικά, οι Αυστραλοί το ίδιον...άρα έννεν "έθνη", έθνος εν μόνο οι Εγγλέζοι. Το ίδιον με τους Βραζιλιάνους, εν καθολικοί τζιαι μιλούν πορτογαλλικά, άρα εν έχουν "έθνος", εν "Πορτογάλλοι κανονικά" κλπ. κλπ.
    Το ίδιον "κόλλημαν" έχουν τζιαι με την Κύπρον. Εν αδιανόητον για λλόου τους να καταλάβουν ότι η έννοια του "'εθνους" το 2017 τείνει να "ταυτιστεί" με την "κρατικήν οντότηταν", διότι εν θεμελιώδης προϋπόθεση για την συνοχήν του εν λόγω κράτους. Έτσι το να λαλείς ότι "εγώ είμαι Έλληνας τζιαι όχι Κυπραίος" στην Κύπρον εν καθαρά "υποσκαπτική στάση" για τη συνοχήν του κράτους σου, διότι αντίστοιχα σκέφεται ο Τούρκος της Κύπρου. Με άμεσην συνέπειαν τα χάλια που έχουμεν εδώ τζιαι 67 χρόνια. Σύρνουν τζιαι την κοτσάναν με τους Κρητικούς, τους Ρόδιους κλπ., οι οποίοι εν επαρχίες του Ελληνικού κράτους, καταπίνοντας την - τεράστιαν - διαφοράν ότι η Κύπρος εν κράτος, σε αντίθεσην με τζιείνες τες περιοχές. Πρόκειται φυσικά για άρνησην μιας πραγματικότητας. Σταδιακά μάλιστα θωρείς την "Κυπριακήν" ταυτότηταν να υπερισχύει όσον μεγαλώνουν γενιές Κυπραίων που "απογαλακτίζουνται" που την "ελληνοκεντρικήν" θεώρησην που εν το φυσικόν εξάλλου. Αν δεν ήταν τζιαι η παράνοια της κατοχής τζιαι της εθνικιστικής διαμάχης, τούτον θα είshεν συμβεί εδώ τζιαι μιαν γενιάν τουλάχιστον. Αλλά το πεπρωμένον φυγείν αδύνατον. Κουράγιον Anti-Christos. Εν τζιαι απαιτείται να "απαρνηθείς" την "Ελληνικήν καταγωγήν" σου. Απλά σταδιακά εννά πάει "δευτεράντζα" πίσω που την Κυπριακήν. Για σέναν εν αργά φυσικά. Είσαι σε άρνησην. Απλά παρακολούθα το γιο σου. Ξέρω ότι εννά παλαίψεις να τον κάμεις "Έλληναν" αλλά εν δακάτω που εννά μεγαλώσει. Τζιαι τα ερεθίσματα έρκουνται που παντού, οϊ μόνον που τον τζύρην, όσον μερακλής τζιαι να είναι.
    Κουράγιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Woofi, τελευταία απάντηση γιατί θεωρώ ότι το εξαντλήσαμε και δεν έχω άλλην ώρα να χάνω.

    Δεν θεωρώ ότι μπορεί να υπάρξει παφιακό έθνος, ούτε κοκκινοχωριάτικο έθνος. Κατ'αρχάς το έθνος απαιτεί έναν άλφα αριθμό πληθυσμού. Δέκα ψωριάρηδες παφίτες και άλλοι τόσοι κοκινοχωριάτες ούτε Σύλλογο δεν μπορούν να δημιουργήσουν πόσο μάλλον έθνος. Για να θεωρηθείς έθνος πρέπει να διαθέτεις χαρακτηριστικά που σε ξεχωρίζουν επαρκώς και καταλυτικώς από το υπόλοιπο κοινωνικό και γεωγραφικό σύνολο. Οι πάφιοι και οι κοκκινοχωριάτες πώς ακριβώς θα ξεχωρίσουν; Με διαφορετική θρησκεία; Γλώσσα; Ήθη και έθιμα; Και όλα αυτά σε ένα σύνολο του μισού εκατομμυρίου; Αστείον πράγμα. Ομοίως, ο κυπριακός ελληνισμός ελάχιστα διαφοροποιείται από τον ελληνισμό της στερεάς για να μπορέσει να θεωρηθεί ξεχωριστό έθνος. Ακόμα και αν μπορούσε να θεωρηθεί ξεχωριστό έθνος, δεν θα ήταν και προς το πολιτικόν του συμφέρον να το επιδιώξει. Οπότε, όπως και να το δεις, ξεχωριστό έθνος δεν είσαι (φυσικά εσύ μπορείς να δηλώνεις ό,τι θέλεις, και έχεις κάθε δικαίωμα να προσδιορίζεσαι όπως γουστάρεις - ποιος σε ακούει;).

    Τα υπόλοιπα στα οποία αναφέρεσαι πιστέυω και πάλι ότι πηγάζουν καθαρά από τις κομματικές σου αγκυλώσεις. Εμένα αν με ρωτήσεις τι είμαι εννοείται θα σου απαντήσω ότι είμαι Κυπραίος. Εδώ γεννήθηκα εδώ μεγάλωσα, είμαι πολίτης της ΚΔ αυτήν υπηρέτησα στο στρατό και αυτήν υπηρετώ στον Δημόσιο Τομέα όπου εργάζομαι, ανήκω όμως στην ελληνική κοινότητα της νήσου και έχω λάβει ελληνική παιδεία από βιβλία που έστελνε δωρεάν το ελληνικό κράτος, έχω υιοθετήσει τον Χριστιανισμό, μεγάλωσα με ελληνική τηλεόραση, ελληνικά περιοδικά, αγοράζω και ακούω ελληνική μουσική, δεν θέλει κάτι παραπάνω για να προσδιοριστώ ως Έλλην. Τι διαφορετικό κάνουν οι Κύπριοι δηλαδή που τους καθιστά ξεχωριστό έθνος από τους αντίστοιχους στην Ελλάδα; Τίποτα. Επειδή μιλώ τη διάλεκτο; Σιγά τα ωά. Η διάλεκτός μας είναι πιο κοντά στα αρχαία ελληνικά από οτιδήποτε άλλο. Κατ' ακρίβειαν, δεν χρειάζεται να ψάξεις στα γράμματα για να δεις πού προσανατολιζόμαστε. Οι Κύπριοι είμαστε τόσο πολύ μαλάκες, που μόνο ως Έλληνες θα μπορούσαμε να περιγραφούμε.

    Αυτά τα ολίγα. Αντιλαμβάνομαι αυτό που λες με τις νέες γενιές και θα συμφωνήσω πως όλα φθίνουν, ειδικά με την τεχνολογία που αλλοιώνει τα ελληνικά γράμματα και προσφέρει νέους κώδικες επικοινωνίας, αλλά αυτό είναι σημείο των καιρών για τους πάντες και για όλα τα έθνη. Θα έπρεπε να είχαμε προστατευτεί καταλλήλως, αλλά δεν πειράζει, εδώ χωλαίνουμε αλλού κι αλλού. Ας πούμε, οι Γάλλοι έχουν νόμο που απαγορεύει τη μετάδοση ξένων τραγουδιών στα ραδιόφωνα πέραν του 10% σε κάθε ωρολογιακή ραδιοφωνική εκπομπή. Κι αυτό για να προωθήσουν τη γαλλική γλώσσα και την εγχώρια μουσική βιομηχανία. Δεν πιστεύω ότι θα φτάναμε ποτέ σε τέτοια επίπεδα εθνικής συνείδησης, αλλά δεν θεωρώ ότι κινδυνεύουμε ιδιαίτερα, πέραν της τουρκικής απειλής.

    Τέλος, όσα προείπες για τον ρομαντικό εθνικιστή που θεωρεί το έθνος ως κάτι προαιώνιον και δικό του, δεν τα συμμερίζομαι, οπότε δεν έχω κάτι να σου πω. Το έθνος είναι τα γράμματα, η κουλτούρα και ο πολιτισμός. Τα ασπάζεσαι και τα υπηρετείς όποτε επιθυμείς. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Παίζεις πολλά το ξερολα που σε κάμνει να φαίνεσαι εξυπνοβλακας

    Και το πρώτο που σε κάμνει Απολίτιστο ειναι η αδυναμία σου να κάμεις συζήτηση


    Το πιο κτυπητο


    κάθε ενέργεια που στρέφεται κατά της ασφάλειας της πατρίδας και της εθνικής ακεραιότητας."

    Τζαι που λέει το πιο πανω ότι η δική σου άποψη εν η πατριωτική ενώ των άλλων προδοτική;

    Λέει το λεξικό του Μπαμπινιώτη ποια είναι η πατριωτική τζαι ποια η προδοτική στο θέμα της Αμμοχώστου;

    Τζαι μιλάς με Τεθκια σιουρκά λες τζαι εν αυταπόδεικτο !

    Κάτσε λιον τη μαππα χαμε αν θέλεις να σε παίρνει κανένας στα σοβαρά και
    Κόψε το ύφακι του " οτι πω εν σωστό γι αυτο ΟΙ άλλοι εν ραγιάδες / προδότες/ αξιοπρεπείς (γιατι Έτσι είπα εγω Αφού εγω διω τον ορισμό)


    Επί της ουσίας μιλουμε άμα μάθεις να σέβεσαι τζιηνο που διαφωνεί μαζί σου (αν και που τα γραφόμενα σου μάλλον μονολόγους θέλεις να κάμνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Στέλιο Παπαλάγκι,

    Εδώ έρχεσαι να διαβάσεις τις δικές μου απόψεις, και εφόσον το αποδέχεσαι αυτό, θα αποδέχεσαι και τους ορισμούς που εγώ προσδίδω στις πράξεις των συμπολιτών μου. Θεωρώ ότι όποιος συστρατεύεται με τα τουρκικά συμφέροντα είναι αναξιοπρεπής ραγιάς, το λιγότερο. Εσύ που είσαι πιο μετριοπαθής και πολιτισμένος μπορείς να το δεχτείς αυτό ως αντίθετη άποψη ή απλά ήρθες ακάλεστος εδώ πέρα να μου πουλήσεις αγένεια;

    Δεύτερον, δεν χρειάζεται πάνω από πέντε δράμια νου να αντιληφθείς τον ορισμό της προδοσίας και να τον εφαρμόσεις στις πιθανές, επικείμενες πράξεις του αλλοιωμένου κυπριακού ελληνισμού.

    Τρίτον, ουδέποτε έπαιξα τον ξερόλα. Αυτά που σου παραθέτω είναι γνώσεις του τομέα μου τις οποίες έχουν πιστοποιήσει ξένα εκπαιδευτικά ιδρύματα και δεν περίμενα από σένα μου κάνει υποδείξεις. Δεν σου μίλησα, ούτε σου ανέλυσα ποτέ οικονομικά ή αθλητικά θέματα για τα οποία δεν σκαμπάζω γρι. Σου γράφω μόνο για πράγματα που γνωρίζω. Οπότε, δεν θα με χαρακτήριζα ακριβώς ξερόλα. Ότι ξέρω 2-3 πράματα παραπάνω σου, είναι το μόνο σίγουρο. Δεν σε υποχρεώνω να τα δεκτείς βέβαια. Μου είσαι εντελώς αδιάφορος.

    Τέταρτον, αν θα ανοίξεις επικοινωνία μαζί μου, βάλλε τόνους, γράφε σωστά ελληνικά για να μπορώ να σε πάρω εγώ πρωτίστως στα σοβαρά. Ουδέποτε εξέφρασα επιθυμία να ανοίξω μαζί σου διάλογο, εκατόν φορές ο μονόλογος με τον τοίχο, παρά με άνθρωπο της κλάσης σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος3:49 μ.μ.

    Έννεν ούλλοι οι πρόσφυγες που θέλουν την ησυχία τους, ή που εγίναν νεόπλουτοι, ή τέλοσπάντων νιώθουν κατωτερότητα σε σχέση με τους μη πρόσφυγες τζαι δεν θέλουν λύση που πίκκα ή βλακεία πες το όπως θέλεις. Έσιει τζαι πρόσφυγες που δεν θέλουν να επαναληφθούν τα λάθη του παρελθόντος, που βλέπουν ότι η Τουρκία είναι λάκκος απύθμενος τζι ότι της διάς καταπίννει χωρίς να ευχαριστιέται, δεν τηρεί συμφωνίες τζαι ήταν, είναι τζαι θα είναι ένας νταής που υποστηρίζεται που άλλους δυνατούς παίκτες (ή νταήδες αν θέλεις). Κοινώς, δεν την εμπιστεύκουνται, δεν θέλουν να γίνει μια συμφωνία όπως όπως που να ευνοεί κυρίως την Τουρκία τζαι προπάντων, με κίνδυνο να τες ξαναφάν που τον τούρκο νταή.

    Το να μεν θέλω τη λύση που μου πλασάρουν οι νταήδες εν σημαίνει ότι εφησυχάστηκα τζαι απολαμβάνω τα πλούτη μου (που δεν έχω). Σημαίνει ότι είμαι ρεαλιστής τζαι θωρώ ότι με μαθηματικήν ακρίβειαν, αν δεν κάμουμεν καλή συμφωνία θα την ξαναπάθουμε: ο λαός που δεν μαθαίνει που τα λάθη του είναι καταδικασμένος να τα ξανακάμει. Σημαίνει ότι φοούμαι να πάω να ζήσω στο χωριό του γονιού μου τζαι να μεν ξέρω τι θα μου ξημερώσει αύριο, γιατί ο Τούρκος έποικος εν απρόβλεπτος, τζαι μάλιστα με την κάλυψη της τουρκικής διοίκησης. Ρεαλιστικά ομιλούντες, να πάεις να μείνεις εσύ δίπλα του τζαι να μεν κλειδώννεις θέμα τις πόρτες γιατί έτσι εκάμναν Τ/Κ τζαι Ε/Κ πριν 100 χρόνια. Δέννεν ρατσισμός τούτο, προσέχω τα ρούχα μου για να μου μείνει τζαι τίποτε.

    Τζαι κάτι τελευταίο για το "έθνος", κάμετε τον κόπο τζαι ψάξετε τί σημαίνει τζαι δέτε ότι η ιδέα της ένωσης με την Ελλάδα προϋπήρχε της δημιουργίας του ΑΚΕΛ, η πλειοψηφία των Ε/Κ εθέλαν την ένωση ακόμα τζαι μετά τη δημιουργία του ΑΚΕΛ, γιατί τζαμαί ενιώθαν ότι ανήκαν τζαι η Κυπριακή Δημοκρατία εδημιουργήθηκε όταν είδαν ότι δεν υπήρχε περίπτωση να γίνει ένωση. Ο "Κύπριος" εγεννήθηκεν μετά το 1960 τζαι είτε σου αρέσκει είτε όι, η θρησκεία σου, τα ήθη τζαι τα έθιμα, η νοοτροπία, η γλώσσα τζαι η παιδεία σου μαρτυρούν ότι είσαι Ελληνοκύπριος. Μπορείς βέβαια να ενστερνιστείς την πιο σύγχρονη προσέγγιση "ότι δηλώσεις είσαι". Ακόμα δεν υπάρχει κυπριακό έθνος.

    Εν κατακλείδι, θέλουμε μια καλή συμφωνία τζαι όι πατσιαρίσματα. Τζαι ξέρουμεν ότι ο χρόνος έννεν με το μέρος μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας άφοβα σε υπαρκτή γλώσσα. Αν γράφετε greeklish επειδή ως εκεί φτάνει ο νους σας, ή επειδή ζείτε σε μια χώρα μακρινή και ανεξερεύνητη στην οποία δεν έχουν ανακαλύψει ακόμα την ελληνική γραφή... τον πούλο.

Το σχόλιο σας θα επεξεργαστεί από ειδική συμβουλευτική επιτροπή, και αν εγκριθεί θα εμφανιστεί το συντομότερο στο θεϊκό ιστολόγιο: Analyse Chris*

Τη Συμβουλευτική Επιτροπή απαρτίζουν οι εξής:
- Μαρία Αλιφέρη.
- Καίτη Φίνου.
- Δάνης Κατρανίδης.
- Ισμήνη Καλέση.
- Στηβ Ντούζος.