Μία μέρα, για να μην σου πω λίγες ώρες μόνο, είναι
αρκετές ώστε να αναφωνήσεις «γιατί επέστρεψα στην Κύπρο;» μετά από ένα τόσο
απολαυστικό ταξίδι. Όταν προσγειώθηκα στη Λάρνακα και μου φύσηξε το αεράκι της άνοιξης σκέφτηκα «δεν πειράζει που επιστρέψαμε, ευκαιρία να
ξεκουραστούμε και ω, τι ωραία, φυσά γλυκός αέρας». Αυτά διήρκησαν είκοσι λεπτά,
μέχρι να μας πάει το ταξί σπίτι. Από την επόμενη κιόλας μέρα, άρχισαν τα
γαμωσταυρίδια.
Ας δούμε τα κυριότερα θέματα για τα οποία τσακώνεται ο
χόμο-κύπριους στα κοινωνικά δίκτυα αυτές τις μέρες:
1.
Ωράριο Καταστημάτων.
Για όσους δεν γνωρίζετε, πάρθηκε πρόσφατα απόφαση ώστε τα
καταστήματα να μένουν κλειστά τις Κυριακές. Δεν φαντάζεσαι πόσο διαφωνώ με την
απόφαση. Κατάστημα δεν έχω, ουδέν συμφέρον έχω από την όποια απόφαση, αλλά
πραγματικά, δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από μια ψόφια πόλη την ημέρα της Κυριακής.
Να περπατάς και να είναι όλα κλειστά, πόσο καταθλιπτικό. Από τις λίγες χώρες της
Ευρώπης όπου έζησα, πουθενά δεν είδα να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Συμφωνώ ότι οι
εργοδότες στην Κύπρο είναι στείροι εκμεταλλευτές, ότι βρήκαν ευκαιρία να
ξεζουμίσουν και να εκβιάσουν τον καημένο τον υπάλληλο και φυσικά δεν υποστηρίζω
αυτή την ξευτίλα, αλλά ούτε το «όλα ή τίποτα» είναι ωφέλιμο. Θα μπορούσε να γίνει
μια πιο αυστηρή νομοθετική ρύθμιση που να διασφαλίζει τα δικαιώματα των
εργαζομένων, να τεθούν ασφαλιστικές δικλίδες ώστε να εμποδίζουν τους εργοδότες
από το να απομυζούν και την τελευταία σταγόνα αίματος του εργαζομένου, και να
είμαστε όλοι ευχαριστημένοι. Στο κάτω, κάτω, έχω κι εγώ ως καταναλωτής
δικαιώματα, και θέλω να εξυπηρετούμαι και τις Κυριακές. Τα καλύτερα μου ψώνια
στην Αγγλία ως φοιτητής, Κυριακή τα είχα κάνει. Θέλω να πηγαίνω τη βόλτα μου
και να έχω την επιλογή να ψωνίσω. Απορώ γιατί πρέπει να είμαστε μόνιμα 150
χρόνια πίσω.
Γύρισε κάποιος τις προάλλες και μου είπε: «Δεν έχεις δουλέψει
ποτέ σου Κυριακή, γι αυτό μιλάς». Ναι, είναι αλήθεια, δεν έχω δουλέψει, γιατί
έχω φροντίσει να κάνω δουλειά που να μην απαιτεί τέτοιο ωράριο, κι αυτό ήθελε
εξυπνάδα και διορατικότητα, ας ήσουν μάγκας να το απόφευγες κι εσύ. Και εν πάση
περιπτώσει, αν ήμουν αναγκασμένος να δουλέψω Κυριακή, θα καθιστούσα σαφές ότι
θα πληρωθώ διπλά. Αν κάθεστε και εργάζεστε αμισθί και υποκύπτετε στους εκβιασμούς
χωρίς να τα κάνετε όλα λίμπα, φταίτε κι εσείς, ένας-ένας και όλοι μαζί ξεχωριστά
που ταΐζετε το θηρίο και υποθάλπετε μια τόσο νοσηρή κατάσταση.
Έννοια σου βέβαια, και ο καιρός γαρ εγγύς. Πλησιάζει η
μέρα όπου η έννοια ‘υπάλληλος’ θα είναι ανύπαρκτη. Πρόσφατα στη Νέα Υόρκη μπήκα
σε ένα περίπτερο το οποίο ήταν self service. Πήρα ένα μπουκάλι νερό από το ψυγείο και πήγα στο γκισέ,
όπου το σκάναρα με το λέιζερ μόνος μου, έβαλα την κάρτα μου στο μηχάνημα και
πάτησα το πιν μόνος μου, μου τύπωσε το μηχάνημα την απόδειξη και έφυγα από εκεί
υποδεικνύοντας στον μοναδικό σεκιούριτι που βρισκόταν στην είσοδο του
περιπτέρου το χαρτί της απόδειξης. Υπό κανονικές συνθήκες σε εκείνο το μαγαζί
θα δούλευαν 7-8 άνθρωποι. Τώρα δουλεύει ένας. Είναι κάτι παρόμοιο με το ατομικό
check-in που γίνεται πλέον
στα μοντέρνα αεροδρόμια και το ατομικό φουλάρισμα στα πρατήρια βενζίνης κατά τη
διάρκεια των σαββατοκύριακων. Με τούτα και με εκείνα δεν θα μείνει θέση για
θέση για υπάλληλο στο μέλλον, πόσο μάλλον για υπάλληλο που επιζητεί το δικαίωμα
στην αργία της Κυριακής. Δεν ξέρω τι δουλειές θα πρέπει να δημιουργηθούν στο
μέλλον για να απορροφήσουν τον άνθρωπο που σήμερα κάθεται στο ταμείο του σούπερ
μάρκετ, για παράδειγμα. Όσο σας παίρνει και έχετε γενικότερα δουλειά, κλαφτείτε
για την Κυριακή. Γιατί σε λίγα χρόνια θα κλαίγεστε για τα ρομπότ που σας αντικατέστησαν
μια και καλή.
2.
Σύμφωνο Συμβίωσης.
Παρακολουθώ εμβρόντητος τις αντιδράσεις μερικών στις ιστοσελίδες
των εφημερίδων περί του συμφώνου συμβίωσης. Βρίζουν, λοιδορούν, βρίζουν, λοιδορούν. Είναι να απορείς πώς μπορούν να ενίστανται για ένα θέμα που δεν τους
αφορά. Αν για παράδειγμα αύριο η κυβέρνηση αποφασίσει το άλφα ή το βήτα για τους
πατατοπαραγωγούς, μόνο αν είμαι πατατοπαραγωγός οφείλω να εκφράσω έντονη άποψη
ή και διαφωνία. Από τη στιγμή που δεν καλλιεργώ πατάτες και δεν επηρεάζομαι,
γιατί σπέρνομαι σε χωράφια ξένα; Το ίδιο και εδώ: Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει
να εκφράζουμε γνώμη οι υπόλοιποι για ένα σύμφωνο που δεν επηρεάζει τη ζωή μας.
Είσαι, φίλε μου, παντρεμένος και ευτυχισμένος; Τι σε πειράζει αν παντρευτούν κι
άλλοι; Θα σου κλέψουν την ευτυχία; Που για να είμαστε και νομικά σωστοί, το σύμφωνο συμβίωσης δεν είναι καν
γάμος για να φοβάσαι μήπως σου καταστρέψουν τον ήδη κατεστραμμένο θεσμό. Φοβάσαι μήπως σου ζητήσουν να μπεις κουμπάρος; Μην μπεις. Να πω ότι έχεις αντικρουόμενα
συμφέροντα και θα επηρεαστεί η τσέπη σου, να πω ναι, έλα να το συζητήσουμε.
Αλλά να κόπτεσαι τόσο για ένα σύμφωνο το οποίο ουδόλως σε επηρεάζει, φανερώνει
πρώτον «αθκειάσην» και δεύτερον, «χωρκαθκιόν».
Το χωρκαθκιόν είναι γονίδιο, το πιστεύω πλέον ακράδαντα,
και πρέπει να επιχορηγήσουμε κάποτε μια έρευνα ώστε να εντοπιστεί και να
απομονωθεί. Όσοι το έχουν να ευνουχίζονται. Πώς ευδοκιμεί στη Σουηδία το
γονίδιο των ξανθών, στην Ιρλανδία το γονίδιο των κοκκινομάλλιδων; Ε, εδώ
ευδοκιμεί το γονίδιο των χώρκατων. Να μου το θυμηθείς, μια μέρα θα εξακριβωθεί και
επιστημονικά.
Απλά στην Κύπρο όλοι έχουν άποψη και πρέπει να την πουν. Λάθος!
Όχι απλά να την πουν. Πρέπει και να την επιβάλουν. Και κάπως έτσι, φτάνουμε στο
τρίτο θέμα για σήμερα, τρίτο και φαρμακερό, αυτό του Αρχιεπίσκοπου.
3.
Ο Αρχιεπίσκοπος.
Γιατί ασχολείστε με τον Αρχιεπίσκοπο; Ερωτώ, γιατί;!
Δύο είναι οι πιθανοί τύποι χόμο-Κύπριους που τα βάλλουν
με τον Αρχιεπίσκοπο (και μας έχουν πρήξει):
Α) Οι πιστοί Χριστιανοί,
Β) Οι άθεοι ή/και Ακελικοί.
Σε όποια κατηγορία από τις πιο πάνω ανήκεις, you have my pity, που λένε και στα
ξένα. You have my pity, ιδιαίτερα αν
ανήκεις στην κατηγορία Β2, για να μην ξεχνιόμαστε. Επί του προκεμένου:
Αν ανήκεις στην
πρώτη κατηγορία και σου φταίει ο Αρχιεπίσκοπος, επειδή ξευτιλίζει την πίστη σου
στον Θεό με τα τερτίπια και αππώματά του, σε κατανοώ, μα δεν σε συμπονώ. Θα
έπρεπε να είχες ήδη καταλάβει ότι στα χρόνια που διαβαίνουμε ο Αρχιεπίσκοπος
δεν είναι τίποτε περισσότερο από τον μέσο διεφθαρμένο χωρκάτη του δημόσιου βίου
που υπάρχει για να σου αρπάζει τον κώλο, κυριολεκτικά και μεταφορικά. Διά μέσου
των αιώνων οι παπάδες, από τον κατώτερο μέχρι τον ανώτερο βαθμό διασυνδέσανε το
όνομά τους με διακορεύσεις ανηλίκων και οικονομικές εκμεταλλεύσεις γερόντων,
αλλά και άλλα πιο σοβαρά εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας. Γιατί συνεχίζεις να
εκπλήσσεσαι για ένα τζακούζι; Να χαίρεσαι που είναι τζακούζι και δεν είναι πισίνα
γεμάτη κουνελάκια Πλεϊμπόι. Γιατί αυτοί οι
άνθρωποι που καλούνται διά του επαγγέλματός τους να ζήσουν σαν τρολς, φορώντας
ράσο και καλλιεργώντας μια βρόμικη γενειάδα, έχουν πολλά απωθημένα. Και μην
ακούσω τώρα το γελοίο επιχείρημα «υπάρχουν και παπάδες άγιοι», γιατί αυτοί οι
άγιοι αποτελούν το 1-2% του Κλήρου. Ναι, προφανώς θα υπάρχουν και οι φωτεινές
εξαιρέσεις, αλλά εδώ συζητούμε για την συντριπτική πλειοψηφία. Όσοι γνωστοί μου
έγιναν παπάδες δεν θες να ξέρεις τι είδους ζωή έκαναν πριν μπουν στην ιερατική
σχολή – και την οποία συνεχίζουν μυστικά και μετά την αποφοίτηση, αν με ρωτάς.
Με όλα αυτά, αν απορείς ακόμα γιατί ο Αρχιεπίσκοπος δρα όπως δρα, και
ασχολείσαι μαζί του, είναι ένα πρόβλημα καθαρά δικό σου και χρήζει άμεσης
λύσης.
Τώρα αν ανήκεις στη δεύτερη κατηγορία, είσαι δυο φορές
κρίμα. Αν είσαι άθεος αλλά ασχολείσαι με τον Αρχιεπίσκοπο, είναι σαν να είμαι
εγώ άμπαλος, που είμαι, αλλά όλη μέρα σχολιάζω το κυπριακό ποδόσφαιρο.
Φαντάστηκες εμένα που δεν ξέρω τι σημαίνει πέναλτι και οφ σάιντ να κάθομαι
νυχθημερόν και να συζητώ στο Facebook την πουλημένη κυπριακή διαιτησία ή τα τερτίπια του Κουτσοκούμνη στην ΚΟΠ;
Πόσο γελοίος θα είμαι από το εννιά ως το δέκα; Έντεκα! Γιατί να με αφορά η ΚΟΠ ή
η UEFA αφού δεν με αφορά το
ποδόσφαιρο; Με την ιδία λογική, γιατί σε αφορά ο Αρχιεπίσκοπος αν δεν σε αφορά
η εκκλησία, η πίστη και άλλα θρησκευτικά θέματα; Φανερώνει εμπάθεια. Αν επρόκειτο δηλαδή για κάποιον άλλον Αρχιεπίσκοπο που επικεντρωνόταν αμιγώς
σε θέματα φιλανθρωπίας και ανθρωπιστικού έργου και δεν καταπιανόταν με τα
οικονομικά τόσο ξετσίπωτα θα σπεύδατε να του φιλήσετε το χέρι ή θα ξυπνούσατε
την Κυριακή να πάτε εκκλησία; Γιατί αν είναι προσωπικό το θέμα, να τον
αλλάξουμε, να γιάνετε.
Το να πολεμάς τον Αρχιεπίσκοπο με το επιχείρημα της αθεΐας
σε καθιστά αυτόματα υπέρμαχο μιας άλλης θρησκείας. Γιατί θρησκεία, κατά τη γνώμη
μου, είναι οποιαδήποτε δέσμη αρχών υπηρετείται με πάθος και ευλάβεια. Και ο
Παναθηναϊκός είναι θρησκεία, και ο Ολυμπιακός είναι θρησκεία και ο Βισσισμός
είναι θρησκεία. Επομένως και οι άθεοι είναι θρησκεία. Δεν διαφέρεις διόλου από
τον Μουσουλμάνο που μάχεται εναντίον του Χριστιανισμού ή τον Βουδιστή που
πασχίζει να αποδείξει ότι ο δικός του Θεός είναι καλύτερος από τον άλλον. Και
όταν γίνεσαι υπέρμαχος ενός πράγματος που επί της ουσίας ισχυρίζεσαι ότι δεν υπάρχει
(του Θεού), είσαι ό, τι πρέπει για το θέατρο της Δευτέρας. Δεν ξέρω κανένα άλλο
κίνημα ή κοινωνική ομάδα στον κόσμο που πολεμά τόσο φανατισμένα κάποιον που δεν πιστεύει ότι υπάρχει, και τους πιστούς αυτού.
Αν το φιλοσοφήσεις λίγο παραπάνω, θα δεις πόσο αστείο είναι. Οι άθεοι είναι πιστοί ενός ανύπαρκτου πράγματος και αντιμάχονται τους πιστούς του Θεού που κατά τη γνώμη των πρώτων, δεν υπάρχει. Άρα, οι άθεοι και οι πιστοί είναι ένα και το αυτό. Απλά μαθηματικά.
Αν το φιλοσοφήσεις λίγο παραπάνω, θα δεις πόσο αστείο είναι. Οι άθεοι είναι πιστοί ενός ανύπαρκτου πράγματος και αντιμάχονται τους πιστούς του Θεού που κατά τη γνώμη των πρώτων, δεν υπάρχει. Άρα, οι άθεοι και οι πιστοί είναι ένα και το αυτό. Απλά μαθηματικά.
Με λίγα λόγια, είτε στην άλφα κατηγορία ανήκεις, είτε στη
βήτα, μας πρήξατε τα αρχίδια και φτάνει πια με τα μπανάλ θέματα σ’ αυτό τον
τόπο, βρείτε κάτι αξιόλογο να επενδύσετε τον ελεύθερο σας χρόνο.
Έρχεται η Γιουροβίζιον σε δυο βδομάδες και εμείς
αναλωνόμαστε σε όλα τα πιο πάνω τραγικά.
Ευθανασία, να τελειώνουμε!
Διάβασα και ξεθύμανα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΔ
όσο αφορά τα καταστήματα, χρειάζεται ρύθμιση το θέμα. Πρέπει να ζήσουν κ τα μαγαζιά της γειτονιάς. Ή θέλουμε κυβέρνηση ή θέλουμε ζούγκλα. Προς το παρόν εν ζούγκλα. Και δεν υπάρχει νομοθετική ρύθμιση μάι Φρεντ που να καλύφκει τους εργαζομένους στον ιδιωτικό τομέα. λαλεί σου αν υπογράψεις ένα χαρτί συμβόλαιο όπου απαρνιέσαι όλα τα δικαιώματα σου τότε εν οκ που το κρατος. και μεν με βάλεις να εξηγήσω πως εν αγνοία σου μπορεί να υπογράψεις κάτι. αλλά και τούτο που θέλουν να ψηφίσουν τούτοι εν σκατά. βασικά ή άσπρο ή μαύρο, εν κάμνουν μια δουλειά σε βάθος σωστή.
ΑπάντησηΔιαγραφήγια τα υπόλοιπα που λες ένα έχω να πω: πες τα Χρυσόστομε pun indented
Συμφωνω και επαυξανω με Β για το θεμα.
ΔιαγραφήΣτο Β2 νομιζω εκλαψα που το γελιο
Εξυπνάδα και διορατικότητα για να προσληφθείς στο δημόσιο; Αν είχες διοχετεύσει όλη αυτή τη δημιουργικότητα σου σε κάτι πράγματι δημιουργικό τότε ναι, αλλά το οτι κατέληξες όπως κάθε ακόλουθος του κυπριακού ονείρου δημόσιος υπάλληλος είναι κάτι να καυχιέσε;
ΑπάντησηΔιαγραφή@Ανώνυμος:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαυχιέ-σαι, και όχι καυχιέσε.
Η δημιουργικότητα αγαπητέ είναι κάτι που δεν πληρώνει, ειδικά στην Κύπρο. Ούτε εκτιμάται από κανέναν. Εξυπνάδα είναι να βγάζεις λεφτά με καλό ωράριο και να μπορείς να έχεις αρκετό ελεύθερο χρόνο τα απογεύματα ώστε να κάνεις ό,τι θέλεις. Και επειδή βλέπω πόσο δεινοπαθούν όσοι δουλεύουν στον ιδιωτικό τομέα, ακόμα και αυτοί που κάνουν δήθεν δημιουργικά επαγγέλματα, ναι, το να βρίσκεις την κοινή συνισταμένη τη σήμερον ημέρα είναι κάτι για το οποίο καυχιέμαι.
Επίσης, δεν "κατέληξα" δημόσιος υπάλληλος. Το ρήμα "κατέληξες" εκφράζει μια κατάντια. Για να γίνεις δημόσιος υπάλληλος, τουλάχιστον όταν υπήρχαν ακόμα προσλήψεις, έπρεπε να περάσεις από 40 κύματα. Τρεις φορές εξετάσεις έδωσα μέχρι να προσληφθώ, και ήρθα πρώτος παγκύπρια για να έχω τη θέση που έχω. Ήθελε πάρα πολλύ διάβασμα και πάρα πολύ καλή προετοιμασία. Δεν ήταν απλό, ούτε κάτι στο οποίο "καταλήγεις". Για μένα είναι τιμή να δουλεύεις στο δημόσιο.
ΑπάντησηΔιαγραφή(Ξέρω ότι η γενικότερη εικόνα δεν είναι αυτή, αλλά δεν είμαστε όλοι έτσι).
Δεν είναι θέμα πρόνοιας, και δεν είναι ωραίο να βάζεις τόσο κόσμο στο ίδιο σακί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μπορούν ΟΛΟΙ να βρίσκουν τούτη τη χρυσή τομή και να γίνονται δημ. υπάλληλοι, δεν μπορούν όλοι να κάνουν δουλειές γραφείου, δεν είχαν όλοι την ευκαιρία να προσληφθούν στο δημόσιο.
Επίσης τα πράγματα αλλάζουν με τα χρόνια άρα κι άλλοι θεωρητικά είχαν προνοήσει αλλά δεν τους βγήκε η πρόνοια γιατί πάγωσαν οι προσλήψεις, γιατί η εταιρεία τους έκλεισε το γραφείο της στην Κύπρο, γιατί έκλεισε η Λαϊκή, γιατί εξαρτούνταν από την Ελλάδα οι δουλειές τους, για πολλούς λόγους.
Οπότε μην βγάζεις έπαρση για κάτι που όσο κι αν το προσπάθησες εσύ (δεν το αμφιβάλλω αυτό), έτυχε. Να νιώθεις τυχερός και ικανοποιημένος και σε καλύτερη θέση/μοίρα, ναι. Να νιώθεις ότι σου αξίζει υπέρ όλων των άλλων, όχι.
Νομίζω καταλαβαίνεις τι θέλω να πω, και νομίζω ότι δεν θα θέλεις να ασχοληθείς να δώσεις κάποια εξήγηση, αλλά i'm a believer ότι όντως το βλέπεις.
Αγαπημένη, δεν θεωρώ την πρόσληψή μου τυχαίο γεγονός. Ήταν κάτι που πάλευα για χρόνια και ήταν επίτευγμα. Δεν έγινε κλήρωση και κέρδισα ήταν κάτι που διεκδίκησα με πάρα πολύ κόπο. Έπαρση βγάζω όταν και οι άλλοι με γειώνουν. Τι πάει να πει "δεν δούλεψες Κυριακή;" Τα 4/5 των Κυπραίων δεν εδούλεψαν Κυριακή, εγώ θα φταίξω επειδή μπήκα στο Δημόσιο;
ΔιαγραφήΑντιλαμβάνομαι τον τόνο σου και τι θέλεις να πεις, μην ανησυχείς δεν αρπάζομαι.
Anti-Christos ζούμε σε μια περίοδο που να καυχιέται κάποιος ότι δουλεύει στο δημόσιο αραχτός και λαϊτ είναι σοβαρή πρόκληση σε μια μεγάλη πλειοψηφία δεινοπαθούντων. Προσωπικά θεωρώ τους δημοσίους , ημικρατικούς και δημοτικούς υπαλλήλους σαν κηφήνες του τόπου .Τώρα αν μπήκαν με μέσο η με εξυπνάδα στο ίδιο σαπισμένο βαγόνι ταξιδεύουν με το εισιτήριο και την χλιδή να την πληρώνουν οι ιδιωτικές επιχειρήσεις. Ξέρεις πολλούς που θα άφηνα την θέση καθαρίστριας στο δημόσιο για την δημιουργία δίκης τους επιχείρησης. Αναλογίστηκε ποτέ στο τέλος του μήνα αν εσύ η οι χιλιάδες που απομυζούν από τα δημόσια ταμεία πληρώνεστε βάση της παραγωγικότητας σας .Δεν σας βασανίζει η συνείδηση σας τα βράδια όπως λέει και ο Χατζής . Λίγη ντροπή δεν βλάφτει. Όσο αφορά τα σχόλια σου περί ωράριο καταστημάτων , πατατών , Αρχιεπίσκοπου και σύμφωνου συμβίωσης φάσκεις και αντιφάσκεις . Σίγουρα με ενδιαφέρει αν ψηφήσει η βουλή κάτι για τους πατατοπαραγωγούς γιατί θα έχει επιπτώσεις στη φορολογία μας η την υγεία μας . Σίγουρα με ενδιαφέρει το κάθε τι που θα προκαλεί ανηθικότητα σε δημόσια θέα και είμαι αδιάφορος ποιο πόμολο τρίβει κάποιος στο σπίτι του η ποια συμφωνία έκαμε με αυτό που συζεί . Σίγουρα με ενδιαφέρει η υιοθεσία των παιδιών . Σίγουρα με ενδιαφέρουν οι προκλήσεις του Αρχιεπίσκοπου. Εκφράζεις άποψη εκ του ασφαλούς υπερ. της Κυριακής και μυξοκλαίεις για τα δικαιώματα των εργαζομένων που τους απομυζούν και την τελευταία σταγόνα αίματος δήθεν . Ρώτα 80,000 ανέργους και θα σε δικαιώσουν .
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυτυχώς που έρχεται η Γιουροβίζιον που το κατέχεις και σου αρμόζει
Ως ένα σημείο ήταν τυχαίο. Είσαι Κύπρο, ήσουν όταν ακόμα γίνονταν προσλήψεις, ή οτιδήποτε άλλο. Αυτό εννοώ τυχαίο. Η προσπάθεια έρχεται να κάνει την (ουσιαστική, δεν αντιλέγω, διαφορά μετά που είναι ευνοϊκές 1002 άλλες συνθήκες).
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι μόνο εσύ που δεν δούλεψες Κυριακή. Ούτε εγώ δεν δούλεψα υποτίθεται Κυριακή, αλλά τόσος κόσμος σπουδασμένος, μορφωμένος, με πτυχία και κόντρα πτυχία, με όρεξη, με νου, έτυχε να δουλεύει Κυριακές ή νύχτες, για να μπορέσει να ζήσει. Και σε αυτόν ακούγεται άσχημο να λες ότι εσύ δεν χρειάστηκε να το κάνεις επειδή προνόησες ή ήσουν διορατικός. Και σε εμένα που δεν δούλεψα Κυριακή ακούγεται άσχημο γιατί κάθε μέρα έχω απέναντι μου πολύ πολύ κόσμο που δουλεύει Κυριακές γιατί αυτή την επιλογή έχει, μέχρι να βρει κάτι που να είναι ένα βήμα καλύτερο.
Προς θεού, δεν λέω να φτάσουμε στο επίπεδο να μην μπορούμε να παραπονεθούμε για κάτι που δεν μας ικανοποιεί στις δουλειές μας όλοι οι υπόλοιποι, αλλά δεν είναι ανθρώπινος τρόπος τούτος να απαντούμε στον άλλο που είναι σε χειρότερη θέση από εμάς. :(
Ανώνυμε, θα σηκώσω το γάντι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ότι είμαστε κηφήνες του τόπου είναι τεράστιος μύθος. πριν γίνω δημόσιος υπάλληλος δούλευα τέσσερα χρόνια στον ιδιωτικό τομέα και σε πληροφορώ ότι ούτε εκεί σκοτώνονταν στη δουλειά. Στην Κύπρο είμαστε, μην δουλεύομαστε και μεταξύ μας, σιγά το Μανχάταν.
Στο δημόσιο, ή τέλος πάντων εκεί που δουλεύω εγώ, οι συνάδελφοι δουλέυουν με όρεξη είναι πάντοτε ευγενικοί και εμπρόθεσμοι και παραγωγικότατοι. Αν ήταν χωρκάτες και άξεστοι να' σαι σίγουρος θα ήμουν ο πρώτος που θα τους έκραζε.
Δεν είναι όλο το δημόσιο παραγωγικό σίγουρα, όπως όμως δεν είναι και ο ιδιωτικός τομέας. Όπως προείπα τουλάχιστον από την εμπειρία μου δεν μπορώ να πω ότι σκοτώνονται στη δουλειά.
Είναι Τουλάχιστον αφοριστικό να δηλώνεις ότι όλοι οι δημόσιοι είναι κηφήνες και όλοι οι ιδιωτικοί εργατικές μέλισσες. Κλισέ, κομπλεξικό, και βγάζει και λίγη ζήλεια.
Το ότι πληρωνόμαστε βάσει κλίμακας και όχι αξιολόγησης είναι λάθος, ας το αλλάξουν. Εγώ θα υπερθεματίσω. Αλλά δεν είναι και κάτι που έθιξα στο κείμενο για να μου το αντιπαραβάλλεις σαν επιχίρημα. Εγώ είπα απλώς, ότι ο καθένας πάει εκεί που τον συμφέρει.
Επίσης, να σου πω ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα να μεταπηδήσω στον ιδιωτικό τομέα κάποια μέρα ξανά, αν αυτό απαιτεί το συμφέρον μου, είμαι μια χαρά καταρτισμένος να επιβιώσω παντού. Για να μην νομίζεις δηλαδή, ότι θεωρώ τον εαυτό μου δέσμιο του οποιουδήποτε τομέα.
Λες ότι φάσκω και αντιφάσκω αλλά δεν μου αναφέρεις πουθενά παραδείγματα. Αν θα σκοτωθούμε, να σκοτωθούμε σωστά. Είμαι όλος αφτιά.
Αναφέρεις την υιοθεσία παιδιών, η οποία πουθενά δεν αναφέρεται στο κείμενο και δεν αποτελεί θέμα συζήτησης. Ελαφρώς εκτός θέματος.
Αν θεωρείς ότι μια νομοθεσία για τους πατατοπαραγωγούς θα φέρει επιπτώσεις στην υγεία και την οικονομία σου, και θεωρείς αναγκαίο να έχεις άποψη, καλώς, μα δεν μπορώ να αντιληφθώ πώς το σύμφωνο συμβίωσης μπορεί να σε αφορά είτε σε θέματα υγείας είτε οικονομίας, ούτε πως επηρεάζει τη ζωή σου με οποιοδήποτε τρόπο.
Δεν αναφέρεις πουθενά πώς σε επηρεάζει, το συγκεκριμένο σύμφωνο εσένα. Αν θεωρείς ότι προσβάλλει τα ήθη σου, σόρρι, αλλά μπορεί κι εσύ να προσβάλλεις τα δικά τους, είναι καθαρά θέμα γούστου, μάθετε να ανέχεστε το ένα γκρουπ το άλλο, αυτή είναι η χαρά της Δημοκρατίας, και διανύουμε το 2015.
Αν σε ενδιαφέρουν ή και αφορούν οι προκλήσεις ενός τραγόπαπα, σόρρι αλλά έχω κάνει σαφές πόσο με αφορούν οι γνώμες αυτών των ανθρώπων.
Τέλος, μην ειρωνεύεσαι τη Γιουροβίζιον. Εδώ αναλώνεσαι σε τόσες σάχλες, το μεγαλύτερο τηλεοπτικό γεγονός της Ευρώπης σε πείραξε.
@Moonlight: Απαντούμε στον καθένα ανάλογα με το ύφος του και το θράσος του. Ο καθένας καθορίζει πως θα του απαντήσει ο άλλος. Κι αν κάποιος θεωρεί ότι του απαντώ αφ υψηλού, ας βρει το λάθος...
*επιχείρημα
ΑπάντησηΔιαγραφήAnti-Christos αν έχεις π@π@ρι@ βάλε αυτούσιο το σχόλιο μου και άσε τους άλλους να κρινουν
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε, καλημέρα. Θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι δεν μπορώ να επέμβω ποτέ στα σχόλια και στα κείμενα. Η Google στέλνει ολόκληρο το κείμενο και εγώ το μόνο που μπορώ να κάνω είναι είτε να τα δημοσιεύσω αυτούσια, είτε να τα απορρίψω αυτούσια. Δεν μπορώ να διαγράψω ή να προσθέσω ότιδήποτε σε αυτά που γράφεις. Ρώτα όποιον θέλεις να σου το επιβεβαιώσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλα να τα πάρεις τώρα @@
Καλωσόρισες αγαπημένε στα πάτρια εδάφη! 1. Εγώ που είμαι στον ευρύτερο δημόσιο τομέα δουλεύω δυστυχώς πολύ περισσότερο και κάνω πολύ δυσκολότερη και σπαστική δουλειά από ότι έκανα πριν στον ιδιωτικό! 2. Ο Αρχιεπίσκοπος αν δεν τον επροβάλλαν τα ΜΜΕ κανένας δεν θα τον ελάμβανε σοβαρά υπόψη αλλά δυστυχώς επηρεάζει και την οικονομία και την πολιτική του τόπου 3. Σαν καταναλωτής η Κυριακή για μένα ήταν τέλεια ημέρα για ψώνια όμως έτυχε να πάω σε μεγάλη υπεραγορά και πρωί και απόγευμα και να δω την ίδια υπάλληλο. Ερώτησα την αν πληρώνονται διπλά τις Κυριακές και μου είπε όχι φυσικά και ότι τις Κυριακές καλύπτουν οι υφιστάμενοι υπάλληλοι, δεν επρόσλαβαν άλλους. Είμαι υπέρ των Κυριακών αλλά όχι στις πλάτες των υπαλλήλων. Επίσης δεν πιστεύω ότι αυξήθηκαν τα κέρδη με τις Κυριακές (τουλάχιστο σε μη τουριστικούς δρόμους). Αν είχα 200 ευρώ για σούπερμαρκετ την Κυριακή τώρα απλά θα τα ξοδέψω το Σάββατο!
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπιλογουμαι που δεν εχει τονους. Υπαρχουν και αυτοι πιυ δουλευουν και στο δημοσιο και ειναι αναγκασμενοι να δουλευουν τις Κυριακες
Δεν ξέρω ποιός σου το είπε, ξέρω ότι το διαβάζω εγώ και με θίγει εμένα χωρίς καν να βρίσκομαι στη θέση που περιγράφεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω κι άλλα να πω για τα υπόλοιπα θέματα, αλλά επειδή τα έπρησα σε όλους πλέον με το συγκεκριμένο δεν χρειάζεται να επεκταθώ και στα υπόλοιπα. Άλλη φορά. :p
Λυπούμαι που θίγεσαι αγαπημένη μου, ελπίζω μόνο να μην περιμένεις απολογία. Άλλη φορά. :Ρ
ΔιαγραφήΜόνο εσύ θα μπορούσες να τα πεις έτσι!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή