Ωπ! Μόλις έπεσε στα χέρια μου το ένθετο περιοδικό της «Καθημερινής» που θέτει στο εξώβυζό του το μέγα ερώτημα: «Πρέπει η Βίσση να τραγουδήσει στο Ηρώδειο;» Έγινε εθνικό θέμα απ’ ότι βλέπω. Δεν εκπλήσσομαι. Εθνική τραγουδίστρια – εθνικό θέμα! Αν και η απάντηση είναι προφανής και η συζήτηση ασήμαντη μιας και η διεύθυνση του θεάτρου έδωσε ομόφωνα το πράσινο φως, εντούτοις ας αναλύσουμε το θέμα, αφού καλύτερη δουλειά δεν έχουμε να κάνουμε δευτεριάτικα.
Όσοι είναι αρνητικοί προς τη συναυλία αυτή προτάσσουν ως επιχείρημα το ότι η Βίσση είναι εμπορική τραγουδίστρια και πως έχει πει και εύπεπτα τραγούδια στην καριέρα της, του τύπου «χωρίς το μωρό μου» αλλά και τις πιο πρόσφατες «τσούλες» οι οποίες αποτελούν τροχοπέδη για μια συναυλία τέτοιας διάστασης, ακόμη κι όταν η ίδια διαβεβαιώνει τους πάντες πως στη συναυλία θα κυριαρχεί ο Κουγιουμτζής, ο Χατζιδάκις και ο Θεοδωράκης (αλλά θα πει και το 'Δώδεκα').
Κατ’ αρχήν, και ο Νταλάρας έχει τραγουδήσει το «Με λένε Πόπη» και η Πρωτοψάλτη έχει τραγουδήσει το «Θωμά είσαι σπίτι» αλλά κανείς δεν τους απέκλεισε από το ενδεχόμενο του Ηρώδειου για αυτά τα πιο λάιτ τραγούδια τους. Στη συνείδηση των πάντων θεωρούνται πιο σοβαροί τραγουδισταί (κατά τη γνώμη μου απλά και μόνο επειδή ντύνονται σαν παρθένες). Θα μου πεις, δεν είναι ακριβώς το ίδιο οι 'τσούλες' και η 'Χαβάη,΄ αλλά αν η Πρωτοψάλτη ήταν το ίδιο γκόμενα στα 52 της, όπως είναι η Άννα, να είστε σίγουροι ότι κι αυτή τις τσούλες θα προτιμούσε να τραγουδήσει. Και ο Νταλάρας επίσης!
Δεύτερον! Γιατί σας ενοχλούν οι ‘Τσούλες’ αυτές καθ’ αυτές και δεν σας ενοχλεί το φαινόμενο ότι η πλειοψηφία του κόσμου διασκεδάζει μ’ αυτές; Εμένα περισσότερο με ανησυχεί το ότι από το «Απαγορευμένο,» έναν δίσκο με τραγούδια-διαμάντια, ξεχώρισε το πιο ξεφτιλισμένο! Μήπως γιατί μέχρι εκεί φτάνει η παιδεία μας και το αφτί μας; Γιατί κανείς δεν εκθείασε ποτέ τα συγκλονιστικά κομμάτια που είπε η Άννα στη ‘Μάλα’ στους ‘Δαίμονες’ και στον εξαιρετικό έντεχνο δίσκο ‘Ρε!’ και όλοι στέκονται στο ‘Χωρίς το μωρό μου;’ Μήπως επειδή δουλειά δεν έχετε να κάνετε;
Εγώ αυτό που ξέρω, είναι πως η Βίσση καθιερώθηκε ως η ‘Απόλυτη Ελληνίδα Σταρ’ όταν τραγούδησε τα «εκατομμύρια», το «τραύμα» και λοιπά ελαφρό-λαϊκά σουξέ! Δεν είδα κανέναν να χαιρετίζει τις κατά καιρούς ποιοτικές στροφές της. Δεν την είπατε ‘Απόλυτη’ όταν έλεγε τα λιανοτράγουδα, ούτε όταν έδινε επιδαυρικές ερμηνείες στο «Δεν θέλω να ξέρεις!» Επομένως μην μου μιλάτε για ποιότητα εσείς, που τόσα χρόνια χαριεντιζόσαστε με τα λέλουδα και τις πενιές. Άμα θέλατε τη Βίσση να σας τραγουδήσει στο Ηρώδειο την Άρια του Πουτσίνι, ας φροντίζατε ούτως ώστε οι ακροατές σας να διαθέτουν και την ανάλογη παιδεία. Όχι να μου ξημεροβραδιάζεστε στα μπουζούκια (γιατί έτσι διασκεδάζει το 80% του πληθυσμού) με Άριες του Πούτσου και μετά να σας φταίει η Βίσση που θα μπει στο Ηρώδειο.
Και εδώ που τα λέμε, τι είναι το Ηρώδειο; Ένα αρχαίο θέατρο είναι… Ποιος είπε ότι στα αρχαία θέατρα απαγορεύονται οι ‘Τσούλες;’ Δηλαδή, θέλετε να μου πείτε, ότι σε 2000 χρόνια όταν και το καινούριο ΓΣΠ θα θεωρείται «αρχαίο διατηρητέο μνημείο,» θα απαγορευτεί στην αντίστοιχη Βίσση της εποχής να μπει να τραγουδήσει;
Βαρέθηκα τη γιαλαντζί κουλτούρα σας! Η μουσική είναι μία, και κάθε τραγούδι έχει τη διάθεσή του. Το πού ακούγεται η εκάστοτε μουσική, δεν έχει καμία μα καμία σημασία!
Πιστεύω ότι ο μόνος λόγος που μπορεί κάποιος να απεχθάνεται τη Βίσση και ό, τι αυτή μπορεί να αντιπροσωπεύει, είναι ο τρόπος που πουλά προς τα έξω τον εαυτό της. Αυτό το «η θεία μου η χίπισσα» στιλ, εξαγριώνει πολλούς, κυρίως αυτές που ξέρουν ότι δεν θα είναι εξίσου young and famous στα 52 τους. Αλλά αυτό δεν μπορεί να προταχθεί ως επιχείρημα στο θέμα του Ηρωδείου, διότι υποτίθεται αυτό που μας χαλά στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι το ρεπερτόριο και όχι το lifestyle της Άννας. Και εν πάση περιπτώσει, θεωρώ πως μόνο χαμηλού επιπέδου κόσμος μπορεί να ασχολείται με το lifestyle της τραγουδίστριας, οπότε το τελευταίο πράγμα που θα έπρεπε να σχολιάζει είναι και ποιος μπαινο-βγαίνει στο Ηρώδειο.
Όσοι είναι αρνητικοί προς τη συναυλία αυτή προτάσσουν ως επιχείρημα το ότι η Βίσση είναι εμπορική τραγουδίστρια και πως έχει πει και εύπεπτα τραγούδια στην καριέρα της, του τύπου «χωρίς το μωρό μου» αλλά και τις πιο πρόσφατες «τσούλες» οι οποίες αποτελούν τροχοπέδη για μια συναυλία τέτοιας διάστασης, ακόμη κι όταν η ίδια διαβεβαιώνει τους πάντες πως στη συναυλία θα κυριαρχεί ο Κουγιουμτζής, ο Χατζιδάκις και ο Θεοδωράκης (αλλά θα πει και το 'Δώδεκα').
Κατ’ αρχήν, και ο Νταλάρας έχει τραγουδήσει το «Με λένε Πόπη» και η Πρωτοψάλτη έχει τραγουδήσει το «Θωμά είσαι σπίτι» αλλά κανείς δεν τους απέκλεισε από το ενδεχόμενο του Ηρώδειου για αυτά τα πιο λάιτ τραγούδια τους. Στη συνείδηση των πάντων θεωρούνται πιο σοβαροί τραγουδισταί (κατά τη γνώμη μου απλά και μόνο επειδή ντύνονται σαν παρθένες). Θα μου πεις, δεν είναι ακριβώς το ίδιο οι 'τσούλες' και η 'Χαβάη,΄ αλλά αν η Πρωτοψάλτη ήταν το ίδιο γκόμενα στα 52 της, όπως είναι η Άννα, να είστε σίγουροι ότι κι αυτή τις τσούλες θα προτιμούσε να τραγουδήσει. Και ο Νταλάρας επίσης!
Δεύτερον! Γιατί σας ενοχλούν οι ‘Τσούλες’ αυτές καθ’ αυτές και δεν σας ενοχλεί το φαινόμενο ότι η πλειοψηφία του κόσμου διασκεδάζει μ’ αυτές; Εμένα περισσότερο με ανησυχεί το ότι από το «Απαγορευμένο,» έναν δίσκο με τραγούδια-διαμάντια, ξεχώρισε το πιο ξεφτιλισμένο! Μήπως γιατί μέχρι εκεί φτάνει η παιδεία μας και το αφτί μας; Γιατί κανείς δεν εκθείασε ποτέ τα συγκλονιστικά κομμάτια που είπε η Άννα στη ‘Μάλα’ στους ‘Δαίμονες’ και στον εξαιρετικό έντεχνο δίσκο ‘Ρε!’ και όλοι στέκονται στο ‘Χωρίς το μωρό μου;’ Μήπως επειδή δουλειά δεν έχετε να κάνετε;
Εγώ αυτό που ξέρω, είναι πως η Βίσση καθιερώθηκε ως η ‘Απόλυτη Ελληνίδα Σταρ’ όταν τραγούδησε τα «εκατομμύρια», το «τραύμα» και λοιπά ελαφρό-λαϊκά σουξέ! Δεν είδα κανέναν να χαιρετίζει τις κατά καιρούς ποιοτικές στροφές της. Δεν την είπατε ‘Απόλυτη’ όταν έλεγε τα λιανοτράγουδα, ούτε όταν έδινε επιδαυρικές ερμηνείες στο «Δεν θέλω να ξέρεις!» Επομένως μην μου μιλάτε για ποιότητα εσείς, που τόσα χρόνια χαριεντιζόσαστε με τα λέλουδα και τις πενιές. Άμα θέλατε τη Βίσση να σας τραγουδήσει στο Ηρώδειο την Άρια του Πουτσίνι, ας φροντίζατε ούτως ώστε οι ακροατές σας να διαθέτουν και την ανάλογη παιδεία. Όχι να μου ξημεροβραδιάζεστε στα μπουζούκια (γιατί έτσι διασκεδάζει το 80% του πληθυσμού) με Άριες του Πούτσου και μετά να σας φταίει η Βίσση που θα μπει στο Ηρώδειο.
Και εδώ που τα λέμε, τι είναι το Ηρώδειο; Ένα αρχαίο θέατρο είναι… Ποιος είπε ότι στα αρχαία θέατρα απαγορεύονται οι ‘Τσούλες;’ Δηλαδή, θέλετε να μου πείτε, ότι σε 2000 χρόνια όταν και το καινούριο ΓΣΠ θα θεωρείται «αρχαίο διατηρητέο μνημείο,» θα απαγορευτεί στην αντίστοιχη Βίσση της εποχής να μπει να τραγουδήσει;
Βαρέθηκα τη γιαλαντζί κουλτούρα σας! Η μουσική είναι μία, και κάθε τραγούδι έχει τη διάθεσή του. Το πού ακούγεται η εκάστοτε μουσική, δεν έχει καμία μα καμία σημασία!
Πιστεύω ότι ο μόνος λόγος που μπορεί κάποιος να απεχθάνεται τη Βίσση και ό, τι αυτή μπορεί να αντιπροσωπεύει, είναι ο τρόπος που πουλά προς τα έξω τον εαυτό της. Αυτό το «η θεία μου η χίπισσα» στιλ, εξαγριώνει πολλούς, κυρίως αυτές που ξέρουν ότι δεν θα είναι εξίσου young and famous στα 52 τους. Αλλά αυτό δεν μπορεί να προταχθεί ως επιχείρημα στο θέμα του Ηρωδείου, διότι υποτίθεται αυτό που μας χαλά στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι το ρεπερτόριο και όχι το lifestyle της Άννας. Και εν πάση περιπτώσει, θεωρώ πως μόνο χαμηλού επιπέδου κόσμος μπορεί να ασχολείται με το lifestyle της τραγουδίστριας, οπότε το τελευταίο πράγμα που θα έπρεπε να σχολιάζει είναι και ποιος μπαινο-βγαίνει στο Ηρώδειο.
Ο Σεπτέμβρης δεν είναι μακριά! What are you waiting for? What are you waiting for?
Γιατί επέλεξε να τραγουδήσει στα 52 της τις "τσούλες"; αν με ρωτάς εμένα τα τελευταία χρόνια προσπαθεί με νύχια και με δόντια να προκαλεί για να μην την ξεγράψουν. Γιατί ως γνωστόν το χειρότερο πράγμα από το να σε κουτσομπολεύουν είναι να μη σε κουτσομπολεύουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω κανέναν που άμα ακούει ένα τραγούδι σκέφτεται αν τα λόγια αρμόζουν στην ηλικία του τραγουδιστή. Δηλαδή όταν ήταν η Βίσση 19 ετών και τραγουδούσε πατριωτικά τραγούδια άρμοζε στην ηλικία της; Ή μήπως εσύ στα 60 σου δεν θα ακούς rolling stones επειδή μεγάλωσες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΆσε που αν ήθελε να την κουστομπολεύουν τόσο έντονα, δεν θα έφευγε και 3 χρόνια από την Ελλάδα δίχως να παρουσιάσει τίποτε. Από το 2006 λείπει ουσιαστικά!
Χεχεχε! Ν'αγιάσει το στόμα σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήCan't wait till 25!;)
Christia
@Christia: θα έρθεις να πάμε μαζί; Βαρέθηκα να πηγαίνω μόνος μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔαίμονες!!!!!! Megalo ergo!!
ΑπάντησηΔιαγραφήA
wow she looks good!!! :D
ΑπάντησηΔιαγραφή"Στη συνείδηση των πάντων θεωρούνται πιο σοβαροί τραγουδισταί (κατά τη γνώμη μου απλά και μόνο επειδή ντύνονται σαν παρθένες)".
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή γι'αυτό τις θεωρώ πιο σοβαρές τραγουδίστριες τις Πρωτοψάλτη,Αρβανιτάκη,Αλεξιου... επειδή "ντύνονται σαν παρθένες" ...ε ευτυχώς που μου το είπες κ έμαθα το!
"αν η Πρωτοψάλτη ήταν το ίδιο γκόμενα στα 52 της, όπως είναι η Άννα, να είστε σίγουροι ότι κι αυτή τις τσούλες θα προτιμούσε να τραγουδήσει"
Είμαστε σίγουροι! Γενικά, όποια απέφυγε να στολίσει την δισκογραφία της με τραγούδι τύπου "Τσούλες", είναι επειδή η ίδια δεν βλέπεται και τραβά μεγάλο κόμπλεξ!
"Γιατί κανείς δεν εκθείασε ποτέ τα συγκλονιστικά κομμάτια που είπε η Άννα στη ‘Μάλα’ στους ‘Δαίμονες’ και στον εξαιρετικό έντεχνο δίσκο ‘Ρε!’ και όλοι στέκονται στο ‘Χωρίς το μωρό μου;’ Μήπως επειδή δουλειά δεν έχετε να κάνετε;"
Ή μήπως γιατί τα "χωρίς το μωρό μου" στην δισκογραφία της είναι πολύυυυυ περισσότερα; Κι αυτό ΕΙΔΙΚΆ ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ της δουλειές. Γιατί πρέπει να θυμόματσε οτι την κυρία Βίσση δεν την είχαν απο πάντα στην μπούκα αυτοί που την έχουν σήμερα.
...Καταλήγοντας, δεν λέω οτι η κυρία Βίσση δεν έχει θετικά στοιχεία υπέρ της. Λέω απλά οτι τα επιχειρήματα που χρησιμοποιείς για να μας τα υποδείξεις είναι, ας πούμε, "ανεπαρκή".
Φιλικά
Ψευτοκουλτουριάρη μου (όνομα και πράμα),
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς τα πάρουμε ένα-ένα:
"Δηλαδή γι'αυτό τις θεωρώ πιο σοβαρές τραγουδίστριες τις Πρωτοψάλτη,Αρβανιτάκη,Αλεξιου... επειδή "ντύνονται σαν παρθένες" ...ε ευτυχώς που μου το είπες κ έμαθα το!"
Δεν αναφέρθηκα σε τι θεωρείς εσύ σοβαρό και τι όχι. Ο περισσότερος κόσμος όμως, άμα βλέπει τραγουδίστρια ντυμένη με ράσο ή κουρέλια την αντιμετωπίζει πιο σοβαρά απ' ότι όταν αυτή ντύνεται με μάρκες. Ισχύει. Και μην νομίζεις. Αν είχε η Αλεξίου γάμπα για γλείψιμο, θα φορούσε τα ράσα που συνήθως φορεί; Γυναίκα είναι και αυτή, μίνι θα έβαζε! Απλώς δεν την παίρνει!
2) "Είμαστε σίγουροι! Γενικά, όποια απέφυγε να στολίσει την δισκογραφία της με τραγούδι τύπου "Τσούλες", είναι επειδή η ίδια δεν βλέπεται και τραβά μεγάλο κόμπλεξ!"
Η πρωτοψάλτη μπορεί να μην είπε τις τσούλες, αλλά είπε κι αυτή κατά καιρούς μεγάλες μαλακίες τις οποίες αποφεύγεις να δεις! Μη μου πεις ότι το "Ώπα-είπα-λέω" (όσο χαριτωμένο κι αν είναι) είναι σοβαρό τραγούδι, το πιο πρόσφατο "Όλε-ολε-ολα" ή το "Όλα αυτά που φοβάμαι!" Όλα αυτά είναι δείγματα απέλπιδων προσπαθειών να γίνει πιο εμπορική και πιστεύω ότι αν είχε το λουκ άνετα θα έλεγε και τις τσούλες! Ξεχνάς που βγήκε η Πρωτοψάλτη με μαλλί-λοφίο βαμμένο μωβ στα βραβεία του Mad το 2005; Και δεν λέω, μαγκιά της! Αλλά μην μου την παρουσιάζεις κάτι καλύτερο από τη Βίσση, δεν είναι. Επειδή έτυχε και τραγούδησε κάποτε η Άλκηστις Αντύπα και Κραουνάκη, αυτό δεν μου λέει τίποτα. Αντύπα και Κραουνάκη τραγουδούν σήμερα και ο Ρουβάς και η Γαρμπή. Αλλά δεν σε βλέπω να τους προσκυνάς.
3) "Ή μήπως γιατί τα "χωρίς το μωρό μου" στην δισκογραφία της είναι πολύυυυυ περισσότερα; Κι αυτό ΕΙΔΙΚΆ ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ της δουλειές. Γιατί πρέπει να θυμόματσε οτι την κυρία Βίσση δεν την είχαν απο πάντα στην μπούκα αυτοί που την έχουν σήμερα."
Τα 'Χωρίς τα Μωρό μου' είναι πολύ περισσότερα στη δισκογραφία της, γιατί αυτά ζητά ο κόσμος. Και δεν καταλαβαίνω γιατί δεν σου φταίει ο κόσμος που τ' ακούει και σου φταίει ο Καρβέλας που πολύ έξυπνα του ταΐζει.
Και εν πάση περιπτώσει, για να τελειώνουμε, αν δεν έβγαλες κάποιο ωδείο, ή στον ελεύθερο σου χρόνο ακούς Βέρντι, Μπετόβεν, Μότσαρτ και τα λοιπά, δεν θεωρώ ότι η μουσική σου παιδεία είναι ανώτερη απ' αυτών που διασκεδάζουν με τις τσούλες.
Το Ελληνικό τραγούδι σήμερα, κυμαίνεται στα ίδια επίπεδα σε όλα του τα είδη, είτε αυτά είναι ποπ τραγούδια, ροκ, χιπ-χοπ, μπαλάντες κτλ. Απλώς κάποιοι δεν ξεχώρισαν ακόμα το σοβαρό από το σοβαροφανές!
Είμαι σίγουρος πως είσαι από αυτούς που όταν η Αρβανιτάκη τραγουδά το "δυνατά-δυνατά" νομίζουν πως ακούν έντεχνο, ενώ όταν το έλεγαν οι Αντίκ, το αποκαλούσαν "ποπ!" Enough said...
Το "Όλα αυτά που φοβάμαι!" ειναι μια απο τις χειροτερες διασκευες.Πηραν ενα απιθανο τραγουδι των Nickelback και το δολοφονησαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπισης, μακαρι και γω στα 52 μου να χω τη ζαμπουα της και ας μην φορω μινι.
Η γυναικα εκτος απο κορμαρα ειναι και φωναρα και δεν μπορει κανενας να το αμφισβητησει.Ασχετως τις τσουλες η φωνη της ειναι ΑΠΑΙΚΤΗ.
Αυτο που της βγαζω το καπελο ειναι οταν την ειδαμε στο αεροδρομιο και της φωναζαμε στα κυπριακα ενθουσιαστηκε και μας επιασε στη κουβεντα λες και μας ηξερε 10χρονια ενω καποια αλλη τραγουδιστρια που εχει μετρια φωνη και την κανα σταρ μονο που δεν μας ξιτιμασε επειδη η αδελφη μου ηθελε αυτογραφο.
Χρυσόστομε!Βαρέθηκα κι εγω τους ψευτοκουλτουριάρηδες!
ΑπάντησηΔιαγραφήNai e?AMan o allos en koultouriaris en tzien anagi na prospathite na diakiologisete tous eaftous sas dioti areski sas to skilladiko.
ΑπάντησηΔιαγραφήI vissi me tin ipokoultoura egine i "apoliti" kai gi ayto gousto sas esis pou ekoute ipokoultoura.En kako na to pi kapios toso kathara?Eleos
a kai kati allo.Tha simfoniso apolita me tin marianna.Ftani me tous pseftokoultouriarides.
ΑπάντησηΔιαγραφήSorry kirie.Areski sou i ipokoultoura?Pe to ta gerima kai men drepese.Pe to omos.Oi ama se rotou ti akouis ,en afinis iero teras tou horou pou na men to anaferis.
Gnothi s afton.Skaliston eafton sou kai an de mporis n akouis sovaro tragoudi , e pe ti akouis kai pes , nai men ipokoultoura alla touti mou areski.Terma me tous ipokrites
Και ποιά είσαι εσύ που έρχεσαι με τόσο τουπέ να μας υποδείξεις τι είναι υποκουλτούρα και τι όχι; Έβγαλες κανένα ωδείο; Πού ξέρουμε πόση μουσική παιδεία διαθέτεις για να μας κρίνεις και να πάρουμε στα σοβαρά τα σχόλια σου; Μια τυχαία ανώνυμη είσαι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή εσύ μόνο με Φαραντούρη και Μάνο Λοΐζο έρχεσαι σε οργασμό; Αν ναι, εσύ είσαι η ξενέρωτη, να καείς στην πυρά!
Αν η Βίσση ήταν υποκουλτούρα δεν θα επιλεγόταν να τραγουδήσει στη λήξη των Ολυμπιακών Αγώνων και μάλιστα από τον Παπαϊωάννου, τον πλέον κουλτουριάρη σκηνοθέτη!
Άκουσε εκεί "σκυλάδικο!"
hAHA antichistre eshis polli hazi.
ΑπάντησηΔιαγραφήO hronos en toutos pou dihni ti en koultoura kai ti oi.
Volepsou me tin ipokoultoura sou kai MEN niothis tipsis.
Afika sou kai ena sholio sto site tou marinou
Y.G. Ime arsenikos .Ehases(AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA)
Oreo to paradigma me tous Olympiakous agones.To ti ipothiken omos en mas ipes.
ΑπάντησηΔιαγραφήEmpirazi.Akouontas kai gagvadika (aka skilladika ) mathenis an mi ti allo .... kseni glossa .
Opote voleftou me tin vissi.Mia hara gav gav tragouda
Hahaha.Ida oti i agapimeni sou mousiki en i pop kai meta vazis sa tragoudistria tin vissi.TOra eksigounte oulla.
ΑπάντησηΔιαγραφήEm pop i vissi den ine.Ine to legomeno laikoopop aka skilladiko.
Diorthosto
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε, εξακολουθείς να μην μας λες ποιός είσαι εσύ και γιατί το μουσικό σου αισθητήριο είναι ανώτερο του δικού μου. Εφόσον, όπως είπες κι εσύ, ο χρόνος κρίνει τι είναι ποιοτικό και τι όχι, δεν απομένει παρά να περιμένουμε τη Βίσση να πεθάνει για να δούμε αν θα μείνουν τραγούδια της διαχρονικά ή όχι. Μέχρι τότε, τα συμπεράσματά σου είναι αυθαίρετα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα, όσον αφορά την Ολυμπιάδα, για να της επιτρέψουν να πει το "είσαι" προφανώς, μόνο για σκυλάδικο δεν μετρά το συγκεκριμένο τραγούδι. Ούτε θα το επέτρεπε αυτό ο Παπαϊωάννου.
Ελπίζω μετά από τα τρία απανωτά σου σχόλια να έχυσες.
Και χεστήκαμε αν είσαι αρσενικός ή θηλυκός. Η ουσία είναι ότι πάνω απ' όλα είσαι βλάκας.
A oi na pethani .Kanis lathos.
ΑπάντησηΔιαγραφήIdi ehoume ena sovarotato digma tis doulias tis kai vlepoume an "epipleoun" ta tragoudia tis i oi.
Sorry alla ipervoles en dehoume.Na miloume realistika.
Ekama sou kai ena sholio sto blog tou marinou gia tin ilikia sou.
Alithevi oti ontos ise 28 eton?
O tropos pou milas kai siberiferese thimizi ekohos anorimo aniliko.
(Den pirazi .En tzien anagi na aghonsese kai na se piani o panikos ama telionoun ta epihirimata sou kai meta na vrizis.IREMAAAAAAAAAAAAAA)
A kai pios ime ego?O Anonimos latris tis kalis piotikis mousikis.Tragoudion me eminan ston hrono kai kallitehnes pou empikan sto pantheon ton korifeon tou kosmou.
ΑπάντησηΔιαγραφήKallitehnon pou epireasan kai allous kallitehnes tou eksoterikou.
Epidi leis de oti ise ellinas kai de drepese na to leis,frontise pou kai pio na timas ton elliniko politismon!!!
Ανώνυμε να σου και κάτι άλλο;; Κάθε χρόνο βλέπω και Eurovision και ειμαι και φαν του Σάκη!Αν αυτό ενοχλεί τους δήθεν διανοούμενους τότε τους λυπάμαι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαντως προτείνω να δημιουργήσεις ενα μπλόγκ να δούμε και τις δικες σου απόψεις παρα να υπογράφεις παντού ως ανώνυμος. Επίσης μια θερμή παράκληση : Αφου κάνεις σύχνά σχόλια και κατακρίνεις τα πάντα(το υφακι ειναι γνωστό ) , γράφε τουλάχιστον ελληνικά! Ελεος δηλαδή! Μα να βλέπω αρχαία ρητά γραμμένα με greeklish?!!!
είπες: "και ΒΛΕΠΟΥΜΕ αν επιπλέουν τα τραγούδια της ή όχι."
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξακολουθείς να μην μου λες ποιού είδους μουσική αυθεντία εκπροσωπείς και εξακολουθείς να μην εξηγείς γιατί είσαι ΕΣΥ ο κατάλληλος να κρίνει και να "ΒΛΕΠΕΙ" αν τα τραγούδια "επιπλέουν" ή όχι...
Μια γνώμη εκφράζεις και δεν θεωρώ ότι έχει περισσότερη βαρύτητα απ' τη δική μου, εφόσον δεν αποκαλύπτεσαι και πίσω από το anonymous δεν κρύβεται ένας φοιτητής μουσικής.
Οι 16.000 άνθρωποι που γεμίζουν κάθε χρόνο το ΓΣΠ πάντως, και αυτοί που θα πήγαιναν να την ακούσουν στο Ηρώδειο διαφωνούν μαζί σου, οπότε δεν θεωρώ ότι η γνώμη σου μετρά ιδιαίτερα.
Χώρια που το μένος με το οποίο εκφράζεσαι εναντίον της, φανερώνει προσωπικό θέμα-αντιπαλότητα με τη Βίσση, οπότε δεν νομίζω να αξίζει ο κόπος να συνεχίσουμε αυτή τη συζήτηση.
Τέλος, όσον αφορά το πόσων χρονών είμαι, τι κάνω και ποιός είμαι δεν νομίζω να σου πέφτει λόγος, ειδικά εσένα που είσαι ένας ανώνυμος. Ο κανένας δηλαδή. Μην κάτσω τώρα και σου πω σε τι ηλικία αρμόζει η δική σου εμμονή εναντίον της Βίσση και οι γενικότερες αντιδράσεις σου.
@ MARIANNA.
ΑπάντησηΔιαγραφή1on.marianna mou apoushi mougia mougiazete.Ta greeklish s epiraksan pou grafo arhai rita.Kai ti in ta arhai rita gia na min ta grafo me greeklish.En ekatalava ti se pirakse
2on.Akrivos ine touto pou ipa proigoumena.Den eho KANENA provlima gia to oti akoui kapios Saki.
TO provlima ine oti toutos pou akoui Saki vissi kokkinou kai den ksero ego ti allo, na drepete na paradehti oti akoui ipokoultoura.Kai opos ipa se palaiotero post.TERMA STOUS PSEFTOKOULTOURIARIDES.
Toso apla.Akouis mairianna ta skilladika?Orea.Eshe epignosi tou ti akouis. Telos
@Anti-christos.
Ego tpt den ekprosopo.Ekprosopo mono ton eafto mou kai zi se mia epohi aniparksias paragogis ellinikou politismou kai kapii me tin poltopiisi prospathoun na kamoun tous metrious- kakous isous me tous korifeous.E de ginete.
Sigekrimena lipon akouo THeodoraki ,Mikroutsiko ,Markopoulo,Loizo Kougioumtzi kai kana 2 allous.
Ehoun kamia shesi ta dokimasmena sto hrono ayton olon tragoudia me ta tragoudia olon ton simerinon skilladon?
Tora ine metro sigrisis oi 16.000?
Ipa sou pio kathorizi to piotiko pou ta efteles.O hronos kai mono toutos.Oi 16.000 (e kai siga ton arithmo)profanos akoun ipokoultoura.Kai giati n ekousoun piotiko tragoudi pou proipotheti kai mia pedia alla ine kai pio dispepto.Alloste kai ta MME me ta skilladika mas vomvardizoun.
Oson afora tin ilikia sou o tropos pou dialegese kai haraktirizis thimizi anorimo aniliko.Gi ayto ekseplagin otan tin ida.
En Kataklidi.Niose kala me to ti akouis alla taytohrona ehe kai epignosi gia to POSO simantiko ine touto pou akouis
Είχα πολλά να σου γράψω, αλλά βαριέμαι. Άλλωστε επιμελώς αποφεύγεις να μου απαντήσεις επί της ουσίας σ'αυτά που σε ρωτώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης, από αυτά που γράφεις τόσο καιρό είναι προφανές πως αντιλαμβάνεσαι διαφορετικά και λανθασμένα τα μεγέθη και τους αριθμούς -(κάτσε να σε γαμήσουν 16.000 άτομα να σου πω εγώ αν δεν είναι πολλοί-), ενώ θεωρώ πως Ρουβάς, Κοκκίνου κτλ δεν εντάσσονται στα σκυλάδικα. Πού να ακούσεις Βασίλη Καρρά και Σώτη Βολάνη, δηλαδή! Τέλος πάντων, τα επιχειρήματα σου δεν βασίζονται σε λογικούς συνειρμούς κατά τη γνώμη μου. Δεν υπάρχει λόγος να συζητούμε, σε 5-6 χρόνια που θα ενηλικιωθείς ξαναμιλούμε.
Πάντως, φίλε μου, αν ξυπνάς και ακούς Θεοδωράκη, Μαρκόπουλο, Λοΐζο κτλ, ούτε εσύ πρέπει να γαμάς...
...γαβ!
(Και μην μου ξαναγράψεις, δεν θα δημοσιεύσω άλλα σχόλια εδώ, πιστεύω ότι η ανωνυμία σού δίνει το πλεονέκτημα να γράφεις ό,τι σου δόξει. Όταν μάθουμε ακριβώς τι σόι background και κουλτούρα κουβαλάς,(διότι προσωπικά δεν με έπεισες ότι κουβαλάς οποιαδήποτε κουλτούρα. Κι αυτά τα περί Μικρούτσικου και Θεοδωράκη τα ακούω βερεσέ... Κατά βάθος, γουστάρεις Πέγκυ Ζήνα!) ίσως τα ξαναπούμε. Αντίο!)
> Anti-Christos: "Αν είχε η Αλεξίου γάμπα για γλείψιμο, θα φορούσε τα ράσα που συνήθως φορεί;" <
ΑπάντησηΔιαγραφήΣου απαντάω και πάλι θα τα φορούσε.
Δύο σχόλια:
1) Βίσση:
Ούτε η Βίσση είχε γάμπα για γλείψιμο, απλά έχει ξεσκιστεί στα γυμναστήρια για να την αποκτήσει. Αυτό είναι το μείον της Βίσση: βάζει πρώτα την εμφάνιση, κλασικό χαρακτηριστικό αμερικανιάς, και την προκλητικότητα σε τραγούδια τύπου "τσούλες" για να μένει στην επικαιρότητα.
και
2) Αλεξίου:
Η δε Αλεξίου, γάμπα δεν ξέρω αν είχε, δεν μας απέδειξε όμως ότι είναι του γυμναστηρίου με επιδείξεις κοιλιακών τύπου Βίσση, είχε όμως αισθησιακή εμφάνιση - και δες στο ytube από 70s,80s για του λόγου το αληθές - που δεν την εκμεταλλεύτηκε. Το γιατί το εξηγεί και στην τελευταία της συνέντευξη στην Ελευθεροτυπία (πίεση από αριστερά και έντεχνο).
Αν νομίζεις ότι η Αλεξίου δεν είχε σέξυ εμφάνιση και βαριέσαι να ψάχνεις μόνος σου στο ytube, σου δίνω έτοιμο το link: 1990, 39 ετών, συναυλία ΣΕΦ:
http://www.youtube.com/watch?v=tLV4GEgGYKA