Με αφορμή την αναφορά του τουρκικού τηλεοπτικού σταθμού Μπαϊράκ σε «Τούρκους της Κύπρου,» (αντί για τον επιβεβλημένο όρο, αυτού των «Τουρκοκυπρίων») και τα απανωτά σοκ των πολιτικών μας από το "ατόπημα" του καναλιού, θυμήθηκα τα εξής:
Το 2001, μόλις πήγα στο Reading να σπουδάσω, άνοιξα την πόρτα του δωματίου μου στην εστία και γνώρισα τον γείτονά μου. Ήταν ένα παιδάκι ξανθό, κοντό, μαζεμένο, «μήντζιης» που λέμε στην κυπριακή. Του χαμογέλασα και του συστήθηκα:
Anti-Christos: My name is Anti-Christos, I am your neighbour! Nice to meet you!
Γείτονας: Nice to meet you too. Where are you from?
Anti-Christos: I am from Cyprus! And you?
Γείτονας: I am from Cyprus too!
Anti- Christos: Και γιατί δεν μιλάς ελληνικά, ρε μαλάκα, τόση ώρα;
Γείτονας: No! Me Turkish!
Anti-Christos: Ahhh! Don’t worry. Nobody’s perfect!
Είχα πάθει σοκ. Μέχρι τα 21 μου, εγώ Τούρκους έβλεπα μόνο σε κάτι αφίσες του ‘Δεν Ξεχνώ.’
Έκτοτε, ζήτημα αν ανταλλάξαμε τρεις φορές ‘καλημέρα!’ Εμπάργκο και στις καλημέρες! Δεν έφαγα εγώ τα νιάτα μου στην Εθνική Φρουρά για να πιάσω φιλίες με τον κατακτητή στις σπουδές, όπως έκανε η πλειοψηφία των δήθεν μεγαλόψυχων Κυπρίων που για κάποιον ανεξήγητο λόγο δεν «φακκά πεννιά» για την κατοχή!
Τέλος πάντων, δεν είναι αυτό το θέμα μας.
Στο σύνολο των 6 ετών που έζησα στα ξένα, συνειδητοποίησα ότι το να συστήνομαι ως Κύπριος ήταν πλεονασμός. Αρκούσε να συστήνομαι ως Έλληνας. Και αυτό όχι επειδή κουβαλώ το απωθημένο της μεταστέγασης στην Αθήνα (αυτό ύστερα μου βγήκε), αλλά επειδή όπου πήγαινα, ό,τι κουβέντα έκανα, το ελληνικό στοιχείο έκανε την παρουσία του αισθητή και υπερκάλυπτε οποιοδήποτε κυπριακό μου στοιχείο.
Οι ξένοι φίλοι μου αναρωτιόντουσαν:
-Ποια είναι η μητρική σου γλώσσα;
-Η ελληνική.
-Αυτή η Άννα Βίσση που μας παίζεις όλη μέρα, τι τραγούδια λέει;
-Χασάπικα, ζεϊμπέκικα… Ελληνικά φοκλόρ βασικά!
-Αυτό το τυρί που βάζεις στη σαλάτα σου, τι είναι;
-Ελληνική φέτα.
-Γιατί θα πας στην Κύπρο αύριο και όχι όταν θα κλείσει το Πανεπιστήμιο για το Πάσχα;
-Διότι εγώ γιορτάζω το Ελληνικό Πάσχα που δεν συμβαδίζει συνήθως με το καθολικό.
-Τι ταινίες είναι αυτές που έφερες από το σπίτι σου;
-Ελληνικές. Με αυτές μεγάλωσα.
Ε, καταλαβαίνετε, ότι όσο και να ήθελα να υπερασπιστώ την κυπριακή μου καταγωγή, η ελληνική μου ταυτότητα με αναχαίτιζε, διότι στην ουσία επρόκειτο για ταυτόσημες έννοιες. Σήμερα, θεωρώ τον όρο ΄Κύπριος’ καθαρά γεωγραφικό προσδιορισμό, όπως είναι δηλαδή και ο Ροδίτης, ο Κρητικός, ο Θεσσαλός κτλ.
Θεωρώ πως πολύ κακώς έπρεπε να ξενιτευτώ για να ξυπνήσει ο Έλληνας μέσα μου. Ο Έλληνας έπρεπε να είχε εδραιωθεί και εμπεδωθεί μέσα μου από τα εφηβικά μου χρόνια. Αλλά τότε, μας δίδασκαν πως είμαστε προτίστως Κύπριοι, κάτι που δεν διασαφηνιζόταν εις βάθος και μας άφηνε την αίσθηση πως πρόκειται για Έλληνα Β’ κατηγορίας. Κόμπλεξ που το κουβαλούμε μέχρι σήμερα γι’ αυτό και δεν χωνεύουμε τους «καλαμαράδες» που κατά τα άλλα μας ζηλεύουν για την οικονομία μας. Χεστήκανε.
Αισθάνομαι αφελής και βλάκας που έστω και για μια στιγμή, ως μικρότερος, πρόταξα την κυπριακή μου ταυτότητα πάνω από την ελληνική και υπόκυψα στον καρά-ηλίθιο όρο του «Ελληνοκύπριος.» Είδατε εσείς κανέναν πολίτη του Βελγίου να αυτό-αποκαλείται Φλαμανδό-Βέλγος; Είτε ως Φλαμανδός συστήνεται, είτε ως Βέλγος. Είδατε κανέναν Ουαλό να συστήνεται ως Ουαλό-Βρετανός για να υπογραμμίσει και δικαιολογήσει την παρουσία του στο "Ηνωμένο Βασίλειο;" Είδατε κανέναν Καταλανό να συστήνεται ως Ισπανό-Καταλανός;
Μόνο εμείς οι αγράμματοι αγκαλιάσαμε τέτοιους όρους. Τώρα θα μου πεις, αφού αυτά μας επιβάλλουν οι πολιτικοί, τι να κάνουμε;
Και από πότε οι πολιτικοί θεωρούνται άτομα της προκοπής, κύριε μου; Δεν είδατε πως περιέγραψε τις συνομιλίες επίλυσης του κυπριακού ένας ξένος διπλωμάτης που παρακολουθεί τις διαδικασίες; Σαν κουβέντες του καφενέ από δυο αγράμματους που δεν μπορούν να καταλάβουν ουσιώδεις όρους δικαίου. Και εφόσον δεν μπορούν να τους καταλάβουν, με τι είδους καθαρή συνείδηση κάθονται και διαπραγματεύονται το μέλλον μας; Και με τι ψυχή εμείς τους θεωρούμε σημείο αναφοράς;
Θα αφήσεις έναν Χριστόφια και έναν Ταλάτ να σου καθορίσουν την ταυτότητα σου, πτωχέ Κύπριε; Ναι, θα τους αφήσεις, διότι τόσο σου κόβει. Εδώ άφησες την Καλομοίρα να κερδίσει το Fame Story 2! Άφησες τον Περικλή Στεργιανούδη να κερδίσει το Fame Story 3! Αλλά ξέρουμε πολύ καλά όλοι ότι αυστηρά ομιλούντες, κοροϊδεύομαστε μεταξύ μας και πως η Ραλλία έπρεπε να είχε κερδίσει τότε, στο Fame 2 (Το 3ο Fame δεν το έβλεπα - δεν εκφέρω γνώμη!)
Επομένως, πολύ το ευχαριστήθηκα σήμερα όταν άκουσα το Μπαϊράκ να καθιερώνει τον όρο Τούρκοι της Κύπρου. Διότι αυτό επιβεβαιώνει τα όσα κράζω εδώ και τρία χρόνια απ’ εδώ, αποδεικνύει ότι οι Τούρκοι είναι χρόνια μπροστά από μας, ότι έπιασαν το νόημα και είναι θέμα χρόνου να διαλύσουν την Κύπρο (σας). Ένα κράτος - αποτέλεσμα έκτρωσης!
Πότε είπαμε ότι θα έρθει το κόμμα του Καρατζαφέρη στο νησί;
Το 2001, μόλις πήγα στο Reading να σπουδάσω, άνοιξα την πόρτα του δωματίου μου στην εστία και γνώρισα τον γείτονά μου. Ήταν ένα παιδάκι ξανθό, κοντό, μαζεμένο, «μήντζιης» που λέμε στην κυπριακή. Του χαμογέλασα και του συστήθηκα:
Anti-Christos: My name is Anti-Christos, I am your neighbour! Nice to meet you!
Γείτονας: Nice to meet you too. Where are you from?
Anti-Christos: I am from Cyprus! And you?
Γείτονας: I am from Cyprus too!
Anti- Christos: Και γιατί δεν μιλάς ελληνικά, ρε μαλάκα, τόση ώρα;
Γείτονας: No! Me Turkish!
Anti-Christos: Ahhh! Don’t worry. Nobody’s perfect!
Είχα πάθει σοκ. Μέχρι τα 21 μου, εγώ Τούρκους έβλεπα μόνο σε κάτι αφίσες του ‘Δεν Ξεχνώ.’
Έκτοτε, ζήτημα αν ανταλλάξαμε τρεις φορές ‘καλημέρα!’ Εμπάργκο και στις καλημέρες! Δεν έφαγα εγώ τα νιάτα μου στην Εθνική Φρουρά για να πιάσω φιλίες με τον κατακτητή στις σπουδές, όπως έκανε η πλειοψηφία των δήθεν μεγαλόψυχων Κυπρίων που για κάποιον ανεξήγητο λόγο δεν «φακκά πεννιά» για την κατοχή!
Τέλος πάντων, δεν είναι αυτό το θέμα μας.
Στο σύνολο των 6 ετών που έζησα στα ξένα, συνειδητοποίησα ότι το να συστήνομαι ως Κύπριος ήταν πλεονασμός. Αρκούσε να συστήνομαι ως Έλληνας. Και αυτό όχι επειδή κουβαλώ το απωθημένο της μεταστέγασης στην Αθήνα (αυτό ύστερα μου βγήκε), αλλά επειδή όπου πήγαινα, ό,τι κουβέντα έκανα, το ελληνικό στοιχείο έκανε την παρουσία του αισθητή και υπερκάλυπτε οποιοδήποτε κυπριακό μου στοιχείο.
Οι ξένοι φίλοι μου αναρωτιόντουσαν:
-Ποια είναι η μητρική σου γλώσσα;
-Η ελληνική.
-Αυτή η Άννα Βίσση που μας παίζεις όλη μέρα, τι τραγούδια λέει;
-Χασάπικα, ζεϊμπέκικα… Ελληνικά φοκλόρ βασικά!
-Αυτό το τυρί που βάζεις στη σαλάτα σου, τι είναι;
-Ελληνική φέτα.
-Γιατί θα πας στην Κύπρο αύριο και όχι όταν θα κλείσει το Πανεπιστήμιο για το Πάσχα;
-Διότι εγώ γιορτάζω το Ελληνικό Πάσχα που δεν συμβαδίζει συνήθως με το καθολικό.
-Τι ταινίες είναι αυτές που έφερες από το σπίτι σου;
-Ελληνικές. Με αυτές μεγάλωσα.
Ε, καταλαβαίνετε, ότι όσο και να ήθελα να υπερασπιστώ την κυπριακή μου καταγωγή, η ελληνική μου ταυτότητα με αναχαίτιζε, διότι στην ουσία επρόκειτο για ταυτόσημες έννοιες. Σήμερα, θεωρώ τον όρο ΄Κύπριος’ καθαρά γεωγραφικό προσδιορισμό, όπως είναι δηλαδή και ο Ροδίτης, ο Κρητικός, ο Θεσσαλός κτλ.
Θεωρώ πως πολύ κακώς έπρεπε να ξενιτευτώ για να ξυπνήσει ο Έλληνας μέσα μου. Ο Έλληνας έπρεπε να είχε εδραιωθεί και εμπεδωθεί μέσα μου από τα εφηβικά μου χρόνια. Αλλά τότε, μας δίδασκαν πως είμαστε προτίστως Κύπριοι, κάτι που δεν διασαφηνιζόταν εις βάθος και μας άφηνε την αίσθηση πως πρόκειται για Έλληνα Β’ κατηγορίας. Κόμπλεξ που το κουβαλούμε μέχρι σήμερα γι’ αυτό και δεν χωνεύουμε τους «καλαμαράδες» που κατά τα άλλα μας ζηλεύουν για την οικονομία μας. Χεστήκανε.
Αισθάνομαι αφελής και βλάκας που έστω και για μια στιγμή, ως μικρότερος, πρόταξα την κυπριακή μου ταυτότητα πάνω από την ελληνική και υπόκυψα στον καρά-ηλίθιο όρο του «Ελληνοκύπριος.» Είδατε εσείς κανέναν πολίτη του Βελγίου να αυτό-αποκαλείται Φλαμανδό-Βέλγος; Είτε ως Φλαμανδός συστήνεται, είτε ως Βέλγος. Είδατε κανέναν Ουαλό να συστήνεται ως Ουαλό-Βρετανός για να υπογραμμίσει και δικαιολογήσει την παρουσία του στο "Ηνωμένο Βασίλειο;" Είδατε κανέναν Καταλανό να συστήνεται ως Ισπανό-Καταλανός;
Μόνο εμείς οι αγράμματοι αγκαλιάσαμε τέτοιους όρους. Τώρα θα μου πεις, αφού αυτά μας επιβάλλουν οι πολιτικοί, τι να κάνουμε;
Και από πότε οι πολιτικοί θεωρούνται άτομα της προκοπής, κύριε μου; Δεν είδατε πως περιέγραψε τις συνομιλίες επίλυσης του κυπριακού ένας ξένος διπλωμάτης που παρακολουθεί τις διαδικασίες; Σαν κουβέντες του καφενέ από δυο αγράμματους που δεν μπορούν να καταλάβουν ουσιώδεις όρους δικαίου. Και εφόσον δεν μπορούν να τους καταλάβουν, με τι είδους καθαρή συνείδηση κάθονται και διαπραγματεύονται το μέλλον μας; Και με τι ψυχή εμείς τους θεωρούμε σημείο αναφοράς;
Θα αφήσεις έναν Χριστόφια και έναν Ταλάτ να σου καθορίσουν την ταυτότητα σου, πτωχέ Κύπριε; Ναι, θα τους αφήσεις, διότι τόσο σου κόβει. Εδώ άφησες την Καλομοίρα να κερδίσει το Fame Story 2! Άφησες τον Περικλή Στεργιανούδη να κερδίσει το Fame Story 3! Αλλά ξέρουμε πολύ καλά όλοι ότι αυστηρά ομιλούντες, κοροϊδεύομαστε μεταξύ μας και πως η Ραλλία έπρεπε να είχε κερδίσει τότε, στο Fame 2 (Το 3ο Fame δεν το έβλεπα - δεν εκφέρω γνώμη!)
Επομένως, πολύ το ευχαριστήθηκα σήμερα όταν άκουσα το Μπαϊράκ να καθιερώνει τον όρο Τούρκοι της Κύπρου. Διότι αυτό επιβεβαιώνει τα όσα κράζω εδώ και τρία χρόνια απ’ εδώ, αποδεικνύει ότι οι Τούρκοι είναι χρόνια μπροστά από μας, ότι έπιασαν το νόημα και είναι θέμα χρόνου να διαλύσουν την Κύπρο (σας). Ένα κράτος - αποτέλεσμα έκτρωσης!
Πότε είπαμε ότι θα έρθει το κόμμα του Καρατζαφέρη στο νησί;
"-Αυτό το τυρί που βάζεις στη σαλάτα σου, τι είναι;
ΑπάντησηΔιαγραφή-Ελληνική φέτα."
Οποιος τρωει φετταν εν ελληνας? Οποιος τρωει χαλουμμιν?
Οποιος τρωει valio αυστριακο κοκκινον τυριν?
"Γιατί θα πας στην Κύπρο αύριο και όχι όταν θα κλείσει το Πανεπιστήμιο για το Πάσχα;
-Διότι εγώ γιορτάζω το Ελληνικό Πάσχα που δεν συμβαδίζει συνήθως με το καθολικό."
Δεν υπαρχει ελληνικο πασχα υπαρχει ορθοδοξο πασχα.
"Κόμπλεξ που το κουβαλούμε μέχρι σήμερα γι’ αυτό και δεν χωνεύουμε τους «καλαμαράδες» που κατά τα άλλα μας ζηλεύουν για την οικονομία μας."
Που κουβαλας εσυ αγαπητε, εν τζαι ειμαστεν ουλλοι κομπλεξικοι :)
"Αισθάνομαι αφελής και βλάκας που έστω και για μια στιγμή, ως μικρότερος, πρόταξα την κυπριακή μου ταυτότητα πάνω από την ελληνική και υπόκυψα στον καρά-ηλίθιο όρο του «Ελληνοκύπριος.» Είδατε εσείς κανέναν πολίτη του Βελγίου να αυτό-αποκαλείται Φλαμανδό-Βέλγος; Είτε ως Φλαμανδός συστήνεται, είτε ως Βέλγος. Είδατε κανέναν Ουαλό να συστήνεται ως Ουαλό-Βρετανός για να υπογραμμίσει και δικαιολογήσει την παρουσία του στο "Ηνωμένο Βασίλειο;" Είδατε κανέναν Καταλανό να συστήνεται ως Ισπανό-Καταλανός"
Εγιω ειμαι Kυπραιος. Eξω ολοι οι εποικοι απο την Κυπρο. Ειπαμεν οι εποικοι δεν αποκτουν δικαιωματα οσα χρονια τζαι να περασουν :)
"Δεν είδατε πως περιέγραψε τις συνομιλίες επίλυσης του κυπριακού ένας ξένος διπλωμάτης που παρακολουθεί τις διαδικασίες; Σαν κουβέντες του καφενέ από δυο αγράμματους που δεν μπορούν να καταλάβουν ουσιώδεις όρους δικαίου. Και εφόσον δεν μπορούν να τους καταλάβουν, με τι είδους καθαρή συνείδηση κάθονται και διαπραγματεύονται το μέλλον μας; Και με τι ψυχή εμείς τους θεωρούμε σημείο αναφοράς;"
Ο ξενος διπλωματης ηταν hoax τελικα. Εχασες επεισοδια.
Χωρικέ, σου αποδεικνύω τη βλακεία σου πάραυτα:
ΑπάντησηΔιαγραφή"Οποιος τρωει φετταν εν ελληνας? Οποιος τρωει χαλουμμιν?
Οποιος τρωει valio αυστριακο κοκκινον τυριν?"
Η ελληνικότητα δεν θα κριθεί στο τυρί. Κρίνεται στο σύνολο των χαρακτηριστικών ενός ανθρώπου και αυτό είναι διάχυτο στο κείμενό μου. Ατυχώς εστιάζεις σ' αυτό. Μάλλον παίζεις 'πελλόν.'
--------------------------------
"Δεν υπαρχει ελληνικο πασχα υπαρχει ορθοδοξο πασχα."
Η πλειοψηφία των Ελλήνων είναι Ορθόδοξοι, οπότε δικαιολογείται ο χαρακτηρισμός.
--------------------------------
"Εγιω ειμαι Kυπραιος. Eξω ολοι οι εποικοι απο την Κυπρο. Ειπαμεν οι εποικοι δεν αποκτουν δικαιωματα οσα χρονια τζαι να περασουν" :)
Και ποιά είναι αυτά τα χαρακτηριστικά του Κυπραίου που τον διαφοροποιούν από τον Ελλαδίτη; Δεν μας τα παρέθεσες. Και μην μπεις στον κόπο, δεν θα τα βρεις όσο και αν ψάξεις. Η διάλεκτος δεν πιάνεται. Είναι επίσημη διάλεκτος της ευρύτερης ελληνικής γλώσσας.
Όσο για τον εποικισμό, αυτά να τα πεις στον πρόεδρο που ψήφισες που αποδέχτηκε χωρίς διαπραγμάτευση μια μέγαλη μερίδα αυτών στην Κύπρο ως ένδειξη καλής θέλησης (βλακείας θα έλεγα εγώ) για επίλυση του κυπριακού.
---------------------------------
"Ο ξενος διπλωματης ηταν hoax τελικα."
Φάρσα θες να πεις. Όχι Hoax. Όπως και να έχει, αμφιβάλλεις ότι το όλο σκηνικό μόνο σε καφενέ θα παρέπεμπε; Για τον Χριστόφια μιλάμε. Όχι για απόφοιτο του Χάρβαρντ!
-------------------------------
Καλά κάμνεις και με διαβάζεις ανελλιπώς. Ποτέ δεν είναι αργά να ανακαλύψεις και να εκτιμήσεις τον χαμένο Έλληνα που κρύβεις μέσα σου κι εσύ και όλοι οι πικραμένοι αριστεροί. Και βάζε τόνους όταν γράφεις, δεν μπορώ τις μετριότητες.
Ρε χωρικέ άλλαξε το τζαι κάμε το ΧΩΡΚΑΤΟΣ γιατί οι μαλακίες που πετάς φανερώνουν άνθρωπο που δε βγήκε έξω από το χωρκό του. Το κόμπλεξ έσεις το έσιετε που επειδή νιώθετε κατώτεροι που τους Ελλαδίτες μετονομάζεστε σε "Κυπραίοι" χωρίς να ξέρετε καημένοι μου οτι άλλο Ελλαδίτης και άλλο Κύπριος αλλά Έλληνας και Κύπριος είναι το ίδιο. Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι τζαι δυστυχισμένοι εμείς που ακούμε τις μαλακίες σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο στους τούρκους για το "Τούρκοι της Κύπρου", για ακόμα μια φορά κόφκει παραπάνω ο νους τους.
Δεν μπορώ να πιστέψω πως οι σκατάες συστήνονται ως "Κύπριοι" στα εξωτερικά. Καλά του είπες, πάντως. Τι σου απάντησε;
@anonymous: Δεν θυμάμαι τι μου απάντησε. Επειδή με έπιασε εξ' απροόπτου δεν νομίζω να συνέχισα τη συζήτηση μαζί του...
ΑπάντησηΔιαγραφήMwre gia kalo ginate ane3artito kratos mou fainetai... mantis ek twn ysterwn ginomai alla skepsou nai eixate Karamanli-Papandreou!!! Ftou ftou mia xara eiste, mia xara anaptysseste kai makari na ta pate akoma kalytera!
ΑπάντησηΔιαγραφήTwra to ean eimaste oloi Ellines - Kyprioi ktl ktl pistevw den metraei ka8olou... mono kapoies malakies gay Ellinwn politikwn plirwsate stin arxi alla opws eipa prin, pali kala pou ginate ane3artitoi kai prokopsate...
Auto pou pragmatika me endiaferei san an8rwpos pou genni8ika stin Ellada einai otan anoi3w kouventa me enan Kyprio (opws polles fores ekana me to Xristo) to teleutaio pragma tis listas pros syzitisi na einai o swstos prosdiorismos tis katagwgis... Poios xestike apo pou eisai kai apo pou eimai afou wraia ta leme kai wraia ta vriskoume?
Apelasi stous komple3ikous Ellines kai Kyprious ston Ari!!! Den fantazesai ti malakies exoun akousei ta yperoxa autakia mou se genikes syneleuseis tou panepistimiou!!!
Παμε να σχολιασουμεν τα χαρακτηριστικα τα οποια είναι διαχυτα στο κειμενον σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜουσικη
Τζεινος που ακουει madona, trans ή ποπ ή house ή rap ηντα που ενει?
Ταινιες
Δεν βλεπω ελληνικες ταινιες η βλεπω πολυ σπανια οπως πολυ σπανια βλεπω τζαι γαλλικες τζαι αγγλικες. Συνηθως βλεπω αμερικανικες ταινιες. Ηντα που ειμαι?
Φειμ στορυ
Εγιω που εν ειδα το Φειμ στορυ ηντα που ειμαι? ?
Τυρι.
Ειπαμεν τα πριν.
Θρησκια
Δεν ειμαι Χ.Ο.
Μητρηκη Γλωσσα
Ελληνικα.
Ουφφου ηντα που ειμαι?
@Xwrikos: Όλοι ξέρουμε τι είσαι, αλλά ας μην χαλάσουμε τις καρδιές μας πρωί-πρωί. Κάνει και ζέστη! Καλημέρες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ καρκια μου εν χαλα, μαχου την δουλεια σου αφοα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆνοιξες φάλιες ρε Χρήστο..
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς - όσο τζαι να αποτελούν προσωπικές απόψεις - στο ποστ σου φαίνεται κάποιος που αντί να προσπαθήσει να κάμει embrace την χώρα του την μαλακισμένη που τον ανάγιωσε, διάς εύσημα στην Ελλάδα που εντάξει, μπορεί να σου έδωκε γλώσσα-θρησκεία-μουσική-τζαι φέττα.
Δεν μπορώ πραγματικά να καταλάβω γιατί ένας άνθρωπος, εμφανέστατα έξυπνος όπως εσύ, πέφτεις σε κάτι τέτοια - κατ' εμένα - λάθη.
Όσο για την παιδεία και τα σχολεία που έχεις αναφέρει, νομίζω πως εν το αντίθετο που ισχύει. Μια ζωή στα σχολεία - τα δημόσια τουλάχιστον - απο το δημοτικό μέχρι τα 18, κάμνουν πλύση εγκεφάλου για την Ελλάδα. Ελληνική ιστορία, ελληνικό το ένα ελληνικό το άλλο. Κυπριακή ιστορία μην την είδατε.
Δεν είμαι πατριώτης, ούτε εθνικιστής, αλλά δεν μπορώ να βλέπω άτομα να μου γράφουν "την Κύπρο (σας)" σαν πως τζαι δεν ανήκεις εσύ σε τούτη τη χώρα.
Δεν με νοιάζει αν θέλεις να αποκαλείσαι Έλληνας πάνω απ' όλα, αλλά τουλάχιστον το τόπο σου να τον αγαπάς, να τον εκτιμάς τζαι να τον σέβεσαι. Τζαι στο κάτω κάτω ο Τούρκος που εσυνάντησες τζαι στον οποίο έκοψες τις καλημέρες - ενεν τζείνος που έκαμε την εισβολή. Merely, εν όπως εσένα. Ένας άνθρωπος που επήε στην Αγγλία να σπουδάσει. Αλλά ποτέ δεν εκατάλαβα τους εθνικιστές τούτης της χώρας. Μια ζωή να κατηγορούν την Εθνική Φρουρά τζαι μετά να τους πιάννει το πατριωτικό τους.
Τζαι τούτα ούλλα λέω σου τα - όχι για να σε κρίνω - αλλά για να δείξω την δυσαρέσκειά μου ως προς τις απόψεις σου, γιατί ξέρω πως εν γίνεται σε εθνικοπολιτιστικά θέματα να είσαι τόσο επιπόλαιος τζαι ρηχός.
@bastard:
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα από αγάπη προς την Κύπρο ξεκινούν φίλε μου...
Αλλά δεν μπορώ να μην είμαι ακραίος όταν βλέπω και την αντίθετη πλευρά να εξελίσσεται το ίδιο προκλητικά ακραία. Σε τέτοιες περιπτώσεις οφείλεις να αντιστέκεσαι. Και καλό θα ήταν να αντιστέκεσαι ακραία ούτως ώστε όταν θα έρθει η ώρα να συμβιβαστείς να μην σου πάρουν και τα σώβρακα.
Και στο κάτω-κάτω, η Ελλάδα όπως λες μου έδωσε μουσική, γλώσσα, θρησκεία και φέττα. Η Κύπρος τι περισσότερο μου έδωσε ώστε να χαίρει προνομιακής θέσης μέσα μου;
Το "Κύπρος (σας)" που τόσο σε πείραξε, πάνω στα νεύρα μου το έγραψα... αλλά ναι, δεν είναι και μυστικό ότι δεν αισθάνομαι να ταιριάζω με το ευρύτερο κυπριακό σύνολο.
Μην ανησυχείς, ως τα 40 μου θα προσαρμοστώ :)
Α, και το τουρκούδι που τόσο πολύ συμπάθησες, να σου πω ότι ήρθε στην Αγγλία να σπουδάσει σχεδόν δωρεάν, πάνω στη ράχη μου και ράχη σου, αφού ως τουρκοκύπριος πληρώνει χαριστικά πολύ λιγότερα. Αλλά αφού είμαστε εμείς μαλάκες και τους πληρώνουμε τα δίδακτρα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΈννεν θέμα συμπάθειας φίλε Χρήστο, απλά ένας λογικός άνθρωπος εν θα φταίξει έναν μιτσή που πάει να σπουδάσει στην Αγγλία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟφείλω να ομολογήσω πως υπήρχαν μέρες που εν εμπορούσα να αντισταθώ στο κεπάμπ του Τούρκου στις γειτονιές του Hammersmith. Τούτον εν με κάμνει να έχω συμπάθεια απέναντί του, αλλά μάλλον στο κεπάμπ του. Ήταν μέλι το άτιμο.
Και έτσι για να κάμουμε sum up, ούτε εγω αισθάνουμαι να ταιριάζω με το ευρύτερο κυπριακό σύνολο. Αν και υπάρχουν τόσα πολλά που δεν μπορώ να καταλάβω στην νοοτροπία μας, τα άλλα τόσα που με ενώνουν είναι πιο δυνατά. Ή έτσι θέλω να πιστεύω.
Καλό απόγευμα.