Αγαπημένη μας γάτα,
Αγαπημένο μας pet,
Αγαπημένη μας ψιψίνα στις ψείρες
και τα τσιμπούρια βουτηγμένη. Μαζευτήκαμε σήμερα εδώ να σε αποχαιρετήσουμε,
για ένα ύστατο au revoir! Με βαριά καρδιά
προκείμενη και ευθυτενέστατη γατούλα, γέννημα θρέμμα Αγλαντζιάς, ο κυπριακός λαός
σύσσωμος θρηνεί τον χαμό σου. Ένα χαμό που δυστυχώς απέδειξε σε όλους μας, πως μόνο
οι νότες είναι εφτάψυχες.
Έπεσες στη μάχη σαν ηρωίδα. Έφυγες
με το κεφάλι ψηλά. Σαν τον Χριστόφια. Έφυγες εξ αιτίας ενός κτήνους που σε
δολοφόνησε εν ψυχρώ στην ταβέρνα του, μπροστά στα έκθαμβα μάτια δεκάδων ζωόφιλων.
Ζωόφιλων που δυστυχώς δεν πρόλαβαν να αντιδράσουν, εφόσον εκείνη την ώρα τσάκιζαν
κρέατα από άλλα δολοφονημένα ζώα. Μα, ζώα εμφανώς λιγότερο χαριτωμένα. Έννοια σου όμως.
Με χαρά σου θα διαπιστώσεις από εκεί πάνω που μας κοιτάζεις πως ξεκίνησε η επανάσταση!
Μόλις οι θαμώνες κατάπιαν και τον τελευταίο μεζέ, έσπευσαν να σηκώσουν τα λάβαρα
της αντίστασης μέσω Facebook! Και
γνωρίζεις πόσες επιτυχημένες επαναστάσεις άρχισε η ανθρωπότητα από το εν λόγω σόσιαλ
μύδι.
Γκρίζο μας γατί, ένα γιατί πλανάται
από χθες στον αέρα. Γιατί ο κόσμος χάνεται, μα το μουνί να χτενίζεται; Γιατί να
χύνονται πετρέλαια στη θάλασσα της Αμμοχώστου, μα ο κόσμος εσένανε θρηνεί; Γιατί
κουρεύουν τράπεζες, μα ο κόσμος για σένανε πενθεί; Γιατί αναποδογυρίζονται τρένα
στην Ισπανία μα εμείς για σένα κλαίμε; Γιατί, γατί, μας πηδάνε οι Τούρκοι την
ΑΟΖ, μα ο κόσμος για σένανε πονεί; Σήκω γάτα μου απ’ το φέρετρο, σήκω θησαυρέ
μας και απάντησέ μας: είμαστε καθυστερημένοι; Είμαστε λαός για «τα πιο επιτυχημένα
ανέκδοτα;» Δεν απαντάς. Τι να πεις κι εσύ τώρα που «εκόρτωσες νούρον».
Ήσουν ξεχωριστή. Μπορεί να έσκουζες
τα βράδια στα κεραμίδια απ’ το γαμήσι και να μην μας άφηνες να κοιμηθούμε. Μπορεί
να ήσουν ανάξια να διασταυρώσεις μισή στράτα και να κινδυνέψαμε πολλάκις να
τρακάρουμε για να σε αποφύγουμε, αλλά σαν λαός σε τιμούμε εν χορδαίς και οργάνοις. Όπως σου πρέπει. Δεν έχουμε και τίποτε καλύτερο να κάνουμε. Μπορεί να σφάζουν ελέφαντες στην
Αφρική για λαθρεμπόριο χαυλιόδοντα, μπορεί να σφάζουν φάλαινες στη βόρεια θάλασσα
για να τις κάνουν σούσι, μα εμείς τιμούμε καθώς πρέπει «το γατί της Αγλαντζιάς»
ωσάν τον «σταυραετό του Μαχαιρά». Στεκόμαστε απέναντί σου κερί αναμμένο! Τι κερί;
Λαμπάδες ολόκληρες! Ποιος χέστηκε για τη διατάραξη της παγκόσμιας πανίδας όταν
δεν μπορούμε να έχουμε εσένα γάτα, γάτα, κοντέ με τη γραβάτα;
Σαν λαός τιμούμε τις γάτες. Εξαπανέκαθεν!
Τις τιμούμε γιατί τις έφερε η Αγία Ελένη, (βοήθεια μας) στο πολύπαθο νησί μας.
Πρόκειται, δηλαδή, για αγιασμένο ζώο. Και γι αυτό μεροληπτούμε υπέρ του. Μπορεί
να σκοτώνουμε κατσαρίδες, ποντίκια, νυφίτσες, Φίδια, νυχτερίδες, αμπελοπούλια ελαφρά τη καρδία, μπορεί
ολίγον να κοπτόμαστε διά την επιβίωση του Αγρινού ή τη γενικότερη υπεραλίευση στη Μεσόγειο,
καθώς επίσης να τρώμε σαν κοράκια τα καημένα τα αρνάκια κάθε Πάσχα, μα τις γάτες
τις τιμούμε. Γιατί πάνω απ’ όλα, είμαστε ζωόφιλοι εδώ. Πραγματικοί ζωόφιλοι. Και
όποιος πει ότι σοβαρά προβλήματα δεν έχουμε σ' αυτή τη χώρα, φωτιά να πέσει να τον κάψει!
Ας είναι ελαφρύ το χώμα που σε σκεπάζει.
Δι'ευχών των Αγίων Πατέρων ημών...
Δι'ευχών των Αγίων Πατέρων ημών...
Ετοιμασου να σου την πεσουν ολοι οι ζωοφιλοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρτιοριοσκληρωση; Αφησα σχολιο;
ΑπάντησηΔιαγραφήφαίνεται δεν είχες ποτέ σου πετ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ντόρος που έγινε δεν αφορά το χαμό μόνο του γατιού αλλά την πράξη αυτού του ''Κυρίου''. Μας έκανες δεκάδες φορές γνωστό οτι απεχθάνεσαι τα ζώα αλλά ποτέ δεν πίστευα οτι επικροτείς τέτοιου είδους πράξεις. Αποκηρρύτεις τον χωρκατισμό και γουστάρεις την σκανδιναβία και την Ευρώπη, δεν άκουσες ποτέ πόσο σέβονται τα ζώα στις πολιτισμένες χώρες, αρχοντοχώρκατε??
ΑπάντησηΔιαγραφήΕν κρίμα τα καττούθκια όμως, αλλά εγώ μαζί σου έσιεις δίκαιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιας μου την ευκαιρία να το ρωτήσω: Πώς μπορεί κάποιος να λοάται ζωόφιλος-φιλόζωος whatever,άμα εν αγαπά τους άλλους ανθρώπους γύρω του; Τζιαι τζείνοι κτηνά ένει. Τον μαύρο που ήβρα μεσα στο δρόμο φυρμένο, εν τον εβοήθαν κανένας επειδή ήταν μαύρος, αλλά αν ήταν κάττος ή σιύλλος ήταν να τον εφοηθούσαν! Εκτός αν ήταν μαύρο το κτηνό;
Ειμαι ζωοφιλη και φιλοζωη ως το κοκκαλο, αλλά δαμε θα συμφωνησω μαζι σου. Ναι καταδικαζουμε ετσι ειδους πραξεις, αλλά σαννα τζιαι επαρακαμαμεν το με την υποθεση με τον καττο? Τζιαι εγω ετσιλισσα ενα καττουι μια φορα τζιαι εκλαψα το με μαυρο δακρυ, αλλά νομιζω οι ανθρωποι αξιζουν παραπανω που τα ζωα μερικες φορες. Οπως λες και εσυ, εδω σκοτωνουν ανθρωπους, καταστρεφουν χωρες, τζιαι εμεις εκαμαμεν ολοκληρο θεμα για ενα καττο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλα τόσα βασανιστηρια ζωων γινονται καθημερινα τζιαι εν ειδα κανενα να αντιδρα.
ahahahahah γεια σου ρε αντίχριστε, πε τα γαμώτο, κύριε ελέησον ασπούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι εγώ έχω πετ αλλά έγινε ότι έγινε νοτ πλεζαντ αλλά enough!
ο κωστης ο καττοχτόνος
για να μην μπερδευόμαστε, η πράξη του τύπου είναι καταδικαστέα, απο την άλλη όντως προκαλεί εντύπωση ότι δεν βρεθηκε ένας θαμώνας να τον αντικόψει!!!!!! και όντως γιατι το γατι απο το αρνι διαφέρει?
ΑπάντησηΔιαγραφήκωνσταντινος
Να σου πω εγώ γιατί διαφέρει το αρνί από το γατί, αγαπητέ Κωνσταντίνε. Επειδή το γατί μπορείς να το χαϊδεύεις και είναι "cute" που λένε και οι γκόμενες. Γι αυτό το συλληπούμαστε. Τα υπόλοιπα ποιός τα γαμεί; Αν ήταν ποντικός και σκοτωνόταν μπροστά τους πελάτες του εστιατορίου θα του έλεγαν και μπράβο που σκότωσε κάτι τόσο σιχαμερό, το πολύ να του έλεγαν ότι "καθαρίζει ο τόπος" από τα μικρόβια. Αλλά το γατάκι προφανώς ήταν η επιτομή της καθαριότητας και έπρεπε να ζήσει. Τα γατάκια έχουν δικαιώματα έναντι των υπολοίπων. Ανώτερα ζώα. Είμαστε λαός καθυστερημένος. Τέλος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕισαι πολλα κιλα μαλακας. Και καθηστερημενος. Και χωρκατος. Και ελπιζω καποια μερα συντομα να βιωσεις μια αναλογη συμπεριφορα εκει που θα σε τσουξει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εσυ ρε Μανα αυτο εχεις να σχολιασεις μονο; Οταν θα ειναι ο σκυλος σου να σε δω.
Και οι υπολοιποι θεωρειτε οτι εν οκ να επικροτουμε τετοιες πραξεις; Γιατι στην ουσια αυτο κανει ο βλαμμενος μεσα απο το αθλιο κειμενο του. Μπραβο σας.
Καταλαβαίνω το θέμα που προσπαθείς να θίξεις, αλλά μεν τα βάλλεις ούλλα στο ίδιο σακί τζαι κανεί. Έννεν ούλλοι που ασχολούνται αποκλειστικά με το συγκεκριμένο θέμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πρόβλημα (για μένα) εν ΚΑΙ το ότι ο άλλος είχε το θράσος να σκοτώσει με τέτοιο τρόπο ένα ζώο, ΚΑΙ ότι το έκαμε εντελώς απενοχοποιημένα μπροστά σε τόσο κόσμο, ΚΑΙ ότι ΤΟΣΟΣ κόσμος εν αντέδρασε- ή έστω εν λέει πουθενά να αντέδρασε.
Θεωρώ ότι το μόνο καλό που ίσως φκει που τούτο ούλλο είναι ότι θα φοούνται και άλλοι εστιάτορες να μεν φκει το όνομα τους για έτσι θέματα και πάθουν και τούτοι σαν τον παρέα που την Αγλατζιά.
Τωρά αν εσύ είσαι οκ με έναν άνθρωπο που σκέφτεται και συμπεριφέρεται έτσι, κάμε τη δουλειά σου, αλλά μεν τα ισοπεδώνουμε ούλλα. Αν δεν αλλάξει η νοοτροπία μας (που εν θα αλλάξει με τούτον τον τρόπο αλλά ας είναι) για τα μικρά μικρά, εν θα αλλάξει ούτε για τα σημαντικά.
αν το φιλοσοφήσεις λιγο δίκαιο έχεις, δεν είμαστε καθυστερημένοι, υποκριτές είμαστε!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήκωνσταντινος
Εγώ ήθελα απλώς να πω ότι ο ανώνυμος (όχι που θα ήταν επώνυμος) των 10.51μ.μ. επιβεβαιώνει με τον πιο πανυγηρικό τρόπο τις υποψίες μου ότι υπάρχουν αναγνώστες των μπλογκς που δεν διαβάζουν πριν σχολιάσουν. Αν αυτό δεν ισχύει πρόκειται για άτομο μειωμένης αντίληψης οπότε δεν θα επιμείνω. Αν όμως ισχύει το πρώτο, αναρωτιέμαι σε ποιο σημείο της ανάρτησης είδε να "επικροτείς" το συμβάν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι καιροί είναι δύσκολοι, κατανοητό να έχουμε νεύρα αλλά να ξέρουμε που να τα βγάζουμε.
Αρχοντοχωριατισμός είναι και το να επιτίθεσαι χωρίς αιτία ενώ άλλοι σου φταίνε.
Από τη στιγμή που κάθεσαι και γράφεις ολόκληρο ποστ με εξυπνοσχολιάκια και χιουμορίστικα για ένα τόσο βίαιο συμβάν, τι περίμενες; Ότι θα βγούμε όλοι να χειροκροτούμε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ βία δεν παύει να είναι βία σε όλες της τις μορφές. Ναι, επαρακυκλοφόρησε το θέμα, αλλά ίσως, λέω ίσως, είναι γιατί ήταν τόσο φρικαλέο; Με την ίδια λογική, να φακκούμε μέχρι θανάτου τα βρέφη που κλαιν συνέχεια ή τους γέρους που σπάζουν τα νεύρα μας.
Ruthless: Πουθενά δεν είπα να βγεις να με χειροκροτήσεις. Δεν σε κάλεσα καν να με διαβάσεις. Επίσης, φρικαλέο είναι να εξισώνεις τους ανθρώπους με τα ζώα. Έχεις σκοτώσει άπειρες μύγες και έντομα αλλά δεν σε πήγαν μέσα για φόνο. Με τη λογική σου θα έπρεπε, αφου είναι το ίδιο καταδικαστέα η βία. Δεν είναι όλα τα θέματα το ίδιο σοβαρά σ' αυτή τη ζωή, πάρτε το χαμπάρι. Ναι, η βία στο γατάκι ήταν άθλια, αλλά η έκταση που της δίνετε αποδεικνύει και τη σοβαρότητά της κοινωνίας μας. Χαρακτηριστικό το ότι έγραψα άπειρα κείμενα για τους 13 του Μαρί και δεν έλαβα τόσα σχόλια όσο για ένα βρομόκαττο στην Αγλαντζιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα κάμω ένα διάλλειμα από τη δουλειά για να πω δύο κουβέντες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο όλο συμβάν είναι φρικαλέο και καταδικαστέο, χωρίς δεύτερη συζήτηση.
Όμως το όλο σκηνικό με το γάτο δείχνει πόσο υποκριτές είμαστε. Μέχρι να έρθω δουλειά στους δρόμους μέτρησα τρεις γάτους και ένα σκύλο πατημένους από αυτοκίνητα. Επίσης κοντά στα γραφεία μας είδα δυο γατάκια μικρά παρατημένα. Το Σεπτέμβριο, οι εφημερίδες θα έχουν ρεπορτάζ από άρθρα για σκύλους που τους παράτησαν οι ιδιοκτήτες τους να πάνε διακοπές, όπως καθημερινά έχουν πολλές ιστορίες για κακοποίηση ζώων. Μας πήρε μια δεκαετία μέχρι να βρούμε παραλία για σκύλους και αυτές είναι στου διαόλου τη μάνα, μακριά από τις υπόλοιπες. Ένα ξενοδοχείο, που να δέχεται και ζώα δεν υπάρχει. Καφέ που να κάτσεις μαζί με το ζώο σου, θα βρεις κάτω στους πεζόδρομους, ποτε μέσα. Κανένα ταξί δεν θα βρεις να σε βάλει μέσα με το σκύλο σου, όπως επίσης και λεωφορείο.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑΣ ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΧΕΣΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ.
Το να φωνάζουμε για το γάτο που σκοτώθηκε στο εστιατόριο είναι ακριβώς όπως φωνάζουμε για τις απολύσεις, για την οικονομία, για τις μειώσεις των μισθών, για ό,τι μας αφορά, χωρίς όμως να κάμνουμε τίποτε για να διορθωθεί η κατάσταση. Like στο Facebook, share στο Twitter και καμπόσα λόγια. Τίποτε άλλο.
Το να φωνάζει ο κάθε ένας και να θέλει να κάμει διαμαρτυρία για το γάτο είναι γελοίο, ενώ δεν κάνει τίποτα για τα ζώα και όπως είπα στην αρχή εντελώς υποκριτικό. Είσαι φιλόζωος; Απαίτησε νόμους για όσους κακοποιούν ζώα. Δώσε λεφτά σε οργανώσεις φιλοζωικές. Αγόρασε τροφή και πάρε στα καταφύγια. Υιοθέτησε ένα ζώο και δώσε του όση περισσότερη αγάπη μπορείς. Μην φωνάζεις όμως από τον καναπέ σου ή από το γραφείο σου.
Επιπλέον, αν ήμασταν μια κοινωνία που ενδιαφέρεται στα αλήθεια για τα ζώα, θα είχαμε νόμους που να τα προστατεύουν. Ο κύριος που σκότωσε το γάτο στο εστιατόριο, θα βρισκόταν ενώπιον της δικαιοσύνης και θα είχε την τιμωρία που του άξιζε. Δεν θα συζητούσαμε για τα αυτονόητα.
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ο σκύλος μου ανώνυμε είναι μέσα στο σπίτι μου, προστατευμένος με την οικογένειά του. Δεν τον εκθέτω σε κινδύνους, είναι όπως πρέπει να είναι ένας σκύλος. Εμβολιασμένος, με την τροφή και το νερό του και πολλή, πολλή αγάπη. Στις διακοπές τον παίρνουμε μαζί μας και τον προσέχουμε όσο τίποτε άλλο στον κόσμο. Επομένως, αλλού οι απειλές.
Είσαι απίστευτα αισχρός!Το θεμά δεν είναι οτι πέθανε ενα γατάκι αλλά ο τρόπος με τον οποίο πέθανε.Και αγαπητή Cypriopoula άλλο είναι να τσιλίσσεις γατούι καταλάθος καιάλλο είναι να πάρεις ενα ξύλο και να του σπάσεις τη σπονδυλική στήλη να το αφησείς παράλυτο και μετά να του δώσεις και μια κλοτσιά να το αποτελειώσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήBrenda.Ο ανώνυμος δεν είναι καθόλου μειωμένης αντίληψης είναι μάλλον έξαλλος όπως και εγώ επειδή υπάρχουν τέτοια άτομα που με τόσο αδιαφορία και ειρωνία περιγράφουν ένα τέτοιο συμβάν!
Και σίγουρα η κοινωνία μας έχει πολυ σοβαρά προβλήματα αλλά αυτό δε σημαίνει οτι δε μπορείς να βλέπεις τα άλλα που συμβαίνουν!Απο σένα βέβαια που είσαι μισογύνης και ρατσιστής δεν περίμενα να έχεις σεβασμό και αγάπη για τα ζώα!Τέλος σου έυχομαι να πάθεις ότι και αυτό το γατάκι!Ο κόσμος θα γίνει καλύτερος με λιγότερους «ανθρώπους » σαν εσένα!
Σε διαβάζω εδώ και πολύ καιρό και το ξέρεις γιατί πάντα θετικά σχόλια σού αφήνω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπλά, αφού "η βία στο γατάκι ήταν άθλια" τότε θα έπρεπε να το χειριστείς "τσας" διαφορετικά... Που την άλλη, καταλάβω το χιούμορ που έχεις, ακόμα και σε λεπτά θέματα... αλλά δεν μπορούσα να το αφήσω ασχολίαστο γιατί εκτύπησε μου άσχημα.
Ναι, "δεν είναι όλα τα θέματα το ίδιο σοβαρά σ' αυτή τη ζωή" έχει πολλάααα παραπάνω χρόνια που σένα που το πήρα χαπάρι. Μεν "μας" μηδενίζεις ομαδικά.
Μεν "αρπάζεσαι" έτσι. Μπορούσα να το γράψω πολλά διαφορετικά το σχόλιο μου, αν έθελα. Δεν το έκαμα.
Για το Μαρί, έγραψες εσύ τζιαι ούλλη η Κύπρος... εσχολιάσαμεν το όπως του άξιζε ούλλοι. Words will never be enough.
Ruthless: nothing personal. Καμιά φορά οι λέξεις δίνουν περισσότερη ένταση σε κάτι που θέλουμε να πούμε. Αφού ξέρεις το στιλ μου, φαντάζομαι ότι ξέρεις και πόσο σοβαρά παίρνω τέτοιου είδους συγκρούσεις από 'δω μέσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε που λες ότι είμαι αισχρός, ένα έχω να σου πω κάτι να ευθυμήσεις. Ξέρεις τι είπε το γατάκι στον ταβερνιάρη μετά που του έσπασε τον σπόνδυλο;
- (Νι)άουυυυ, (Νι)άουυυυ πονώ!
ρε
ΑπάντησηΔιαγραφήπαιθκια μα πραγματικα δεν αντιλαμβανεστε ποσο υστερικη ειναι η ολη αυτη
αντιδραση στο συμβαν και ποσο μονοδιαστατη η αντιμετωπιση οποιουδηποτε
τολμησει να το σχολιασει;εχω pet,ειμαι φιλοζωη,θυμωσα και λυπηθηκα αλλα
FOR FUCKS SAKE,δειτε τι τραγωδιες αντιμετωπιζουν οι συνανθρωποι σας και
αντιδραστε αν θελετε με το ιδιο παθος για μωρα που ειναι νηστικα,για
ανθρωπους που αυτοκτονουν λογω φτωχιας και για γριες που κλαινε επειδη
χανουν την αξιοπρεπεια τους και ζητιανευουν στα 80.Υπαρχει μετρο και
οριο σε ολα και επισης εχουμε δημοκρατια που σημαινει οτι ο καθενας
δικαιουται την αποψη του.ΕΛΕΟΣ!
Οταν γραφεις χλευαστικα και ειρωνικα για ενα τετοιο συνβαν ΕΠΙΚΡΟΤΕΙΣ την αθλιοτητα ρε ανθρωποειδες υποκειμενο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι αυτο να το δειτε ολοι εσεις οι φιλοι του υποκειμενου απο εδω γιατι μαλλον εσεις εχετε μειωμενη αντιληψη.
Μανα δεν σου απειλησα το σκυλο αλλα σου ειπα να σκεφτεις αν τοτε που σου τον δηλητηριασαν, αν επεθανησκε, αν θα σου αρεσε να εκφραζεται με τον ιδιο ειρωνικο τροπο ο φιλος σου. Το οτι το πετ σου ειναι στο σπιτι δε σημαινει οτι ειναι προστατευμενο απο βλαμμενους σαν τον εστιατορα η τον φιλο σου. Και το οτι ενα ζωο το ονομαζουμε αδεσποτο δε σημαινει οτι αξιζει τετοιας συμπεριφορας ετσι για να εξηγουμαστε.
Ανώνυμε, η Καίτη Φίνου και η Μαρία Αλιφέρη μου είπαν ότι άρχισες να τους τα πρήζεις. Δεν θέλεις να θυμώσουν και να σε φιμώσουν, σωστά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ενημερώνω ότι οι προσβολές από άτομα που δεν μου γεμίζουν το μάτι, θεωρούνται τουλάχιστον διασκεδαστικές και εννοείται δεν μου χαλούν το κέφι. Οπότε, φύλαξε τον ελεύθερο σου χρόνο, κάνε κάτι πιο εποικοδομητικό... δες αυτό ας πούμε:
http://www.youtube.com/watch?v=vIvJ0ipGIxI
ότι η ισμήνη καλέση θα παίξει σε σειρά το άκουσες???
ΑπάντησηΔιαγραφήκωνσταντινος
Όχι, δεν είχα ιδέα! Ελπίζω να παίξει κάτι αντάξιο του ταλέντου της, ένα δράμα ας πούμε με ολίγη από αρχαία τραγωδία!
ΔιαγραφήΤο λοιπόν ανώνυμε! Μειωμένη αντίληψην εν έχουμεν, ούτε επικροτούμε τέτοιες πράξεις!Ο άθρωπος εν είπε καλά να πάθει ο κάττος, εθκιάβασά το δέκα φορές το ποστ τζιαι έτσι πράμα εν εκατάλαβα, ούτε το επικρότησεν, ούτε τίποτε. Αν εν λόγω χαμηλής αντίληψης, σόρυ, είμαι ξαθή τζιαι εν το έπιασα! Είπεν τη γνώμη του ο άθρωπος, ότι ενώ για ούλλα τα άλλα εν κάμνουμεν τίποτε, για τούτο θέμα επαρασιέσαμέν το τζιαι μακάρι να εκάμναμεν έτσι για ούλλα τα θέματα που μας πειράζουν τζιαι αφήνουν την αντίληψή μας χαμηλή. Έχουμε ιμίsh δημοκρατία δαμέσα τζιαι ο καθένας λαλεί τη γνώμη του. Προσωπικά, σέβομαι τη δική σου, χωρίς να σε προσβάλλω, αλλά εναιν ανάγκη να ασπαστείς την γνώμη του καθενού, πε διαφωνώ τζιαι κανεί ή μεν πεις τίποτε. Εν διακαιούμαστε δηλαδή να λαλούμε την γνώμη μας; Νιώθω σε, καταλαβαίνω σε, αλλά επαρεξήγησες τζιαι το ποστ τζιαι τα κόμεντς μας. Εν μακάβριο το χούμορ του, έτσι γουστάρει, αλλά αλήθκεια εν εκατάλαβες τι εθκιάβασες νομίζω. Φιλικά πάντα!
ΑπάντησηΔιαγραφήSo,να πνάσουμε νομίζω.Θέλεις μπύρα;
Τριολούδιν πρέπει να είχες άριστα στην κατανόηση κειμένου! 8-)
ΔιαγραφήΟ συγκεκριμένος, έκαμε ουκ ολίγες φορές γνωστό στο μπλόκ του οτι μισά τα ζώα γιατί είναι ¨ξημαρισμένα¨. Το κείμενο σου ήταν άκρως ειρωνικό και πιάσαμε ξεκάθαρα το μήνυμα σου. Το θέμα δεν είναι η έκταση που πήρε το θέμα, το θέμα είναι οτι το περιστατικό αυτό ήταν η αφορμή να καταδικάσουμε όλοι την κακοποίηση των ζώων, γεγονός που αποτελεί μάστιγα στην Κύπρο και συνήθη νοοτροπία των χώρκατων που χλευάζεις και ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ οτι δεν συγκαταλέγεσαι μέσα! ΧΑ! Άλλά έτσι μισάνθρωπος που είσαι σιγά μην αγαπούσες τα ζώα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητή Μάνα, φιλόζωος δεν λέγεται όποιος αγαπά μόνο το κατοικίδιο του, αλλά που σέβεται όλα τα ζώα που δεν ήταν το ίδιο τυχερά να έχουν μια οικογένεια να τα φιλοξενά. Αλλά ξέρουμεν οτι δεν θέλεις να χαλάσεις τις φιλίες σου με τον Αντίχριστο.
Φίλε μου, θεωρώ ότι δεν είσαι πάνω από 12 χρονών γι αυτό και σου απαντώ:
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Ποτέ δεν αποποιήθηκα ότι δεν συμπαθώ τα ζώα. Αυτό δεν σημαίνει ότι είμαι υπέρ της κακοποίησής τους. Αυθαίρετο και επιπόλαιο το συμπέρασμά σου.
2. Εγώ πιστεύω ότι δεν συγκαταλέγομαι στους χώρκατους. Εσύ ποιός είσαι που το αμφισβητείς; Ο βασιλιάς; Ό,τι κι αν είμαι, όπου κι αν θεωρώ ότι συγκαταλέγομαι, δεν νομίζω να είσαι αρμόδιος να με κρίνεις.
3. Αποφάσισε: τι είμαι τελικά; Μισάνθρωπος ή εναντίον των ζώων. Με μπέρδεψες. Προφανώς για να απεχθάνομαι τα ζώα, υποστηρίζω τους ανθρώπους.
4. "Ξέρουμε ότι δεν θέλεις να χαλάσεις τη φιλία σου με τον Αντίχριστο". Χαχαχαχα. Ποιοί το ξέρετε; Η μυστική αδελφότητα των φιλόζωων; Οι κατάσκοποι των μπόγκερ; Σου το είπε μια χαρτορίχτρα;
Πόσο παιδάκι! Χαριτωμένος, όπως και το γατάκι που χάθηκε τόσο άδικα.
Έχει καιρό που σε διαβάζω. Κάποτε με κάνεις να γελώ, κάποτε με θυμώνεις απίστευτα γιατί γίνεσαι απίστευτα ακραίος! Το ότι πολλές φορές χλευάζεις και τον ίδιο σου τον εαυτό, με έκανε ως τώρα να πιστεύω πως ίσως πολλά από αυτά που γράφεις τα λες έτσι για πλάκα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ανάρτησή σου αυτή για το γατάκι, αρχικά δε με χάλασε ιδιαίτερα. Μου φάνηκε ότι γράφτηκε περισσότερο για να τονίσει την υποκρισία των περισσοτέρων από εμάς, που από τη μια καθόμαστε και τρώμε αμέριμνοι ενώ δίπλα μας κακοποιείται ένα αβοήθητο γατάκι κι από την άλλη φωνάζουμε για τα δικαιώματα των ζώων. Ναι, είναι καταδικαστέο να καθόμαστε στον καναπέ και να φωνάζουμε μόνο.
Έχει ΟΜΩΣ και ανθρώπους που νοιάζονται πραγματικά για τα ζώα και δε φωνάζουν απλώς από την άνεση του σπιτιού τους, αλλά κάνουν κι όλ’ αυτά που προτείνει η Μάνα (απαιτούν νόμους για τα ζώα, βοηθούν στις φιλοζωικές οργανώσεις κτλ).
Οπόταν, απαντώντας στον Ανώνυμο 12:39 με τόσο χυδαίο τρόπο («Ανώνυμε που λες ότι είμαι αισχρός, ένα έχω να σου πω κάτι να ευθυμήσεις. Ξέρεις τι είπε το γατάκι στον ταβερνιάρη μετά που του έσπασε τον σπόνδυλο;
- (Νι)άουυυυ, (Νι)άουυυυ πονώ!»), δείχνει πως σκοπός σου τελικά, γράφοντας το παραπάνω κείμενο, δεν ήταν για να θίξεις την υποκρισία των «τάχα» φιλόζωων, αλλά για να επικροτήσεις το γεγονός.Γιατί είναι διαφορετικό να κτυπήσεις κατά λάθος ένα γατί ή ένα σκυλί στον δρόμο από το να πάρεις ένα ξύλο και να το κτυπάς μέχρι θανάτου! Είναι αδικαιολόγητο και αισχρότατο!
Σας καλημερίζω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ υπερ-απόλαυσα (μην πέσετε οι φιλόλογοι να με φάτε -γνωρίζω ότι δεν υπάρχει τέτοια λέξη)το πόστ σου. Ο λόγος δεν είναι ότι μισώ τα ζώα αλλά επειδή επιτέλους βρίσκω ένα άτομο το οποίο συμφωνεί με το ότι όσο εγκληματικό είναι να κακοποιείς το γατάκι, που κανένας δεν αμφισβητεί το πόσο αποτρόπαια πράξη είναι, είναι εξίσου κακό να σκοτώνεις ένα ζωντανό για να το φάεις! Θα μου πεις, είσαι χορτοφάγος; Όχι δεν είμαι αλλά θεωρώ τρομερά υποκριτικό να κόπτεσαι για ένα γατάκι, σκυλάκι και οτιδήποτε εσύ θεωρείς χαριτωμένο και να γράφεις στα αποτέτοια (πάλι σόρρυ φιλόλογοι :)) σου τα υπόλοιπα ζώα την ώρα που τρώεις το chicken a la creme, το duck a l'orange ή το stake diane σου!
Και για να μην παρεξηγηθώ. Αποστρέφομαι τόσο την πράξη όσο και το άτομο που τη διέπραξε. Το μόνο που λέω είναι ότι θα πρέπει να επιδεικνύουμε την ίδια ευαισθησία για κάθε λογής ζωντανό, συμπεριλαμβανομένου και συνανθρώπων μας που αυτή την ώρα που μιλούμε περνούν πραγματικά δύσκολα.
Καλό υπόλοιπο ημέρας με χαμόγελο!
Τελευταίε ανώνυμε,
ΑπάντησηΔιαγραφήΆκου. Το μήνυμα του κειμένου δεν ήταν αυτό που λες. Το μήνυμα ήταν ότι ο Κυπραίος ζει σε ένα κράτος με δεκάδες σοβαρά προβλήματα αλλά εξάπτεται και διαδηλώνει για θέματα τα οποία εγώ θεωρώ αστεία, όπως για παράδειγμα το ότι ένας χώρκατος σκότωσε ένα γάτο σε μια ταβέρνα. Ναι, είναι σοβαρό, αλλά είναι πολύ λίγο σε σχέση με τα ευρύτερά μας προβλήματα. Εξ ου και το γελοίον του πράγματος.
Ναι, δεν με ενδιαφέρουν τα δικαιώματα των ζώων. Μου είναι αδιάφορα. Εμένα με κόφτουν τα προβλήματα των ανθρώπων αυτής της χώρας και το κείμενο αποσκοπούσε στο να ειρωνευτεί αυτή την "αγαθοσύνη" των συμπολιτών μας, που για μένα φτάνει τα όρια της μαλακίας.
Αδυνατώ να δεχτώ ότι στα 1000 προβλήματα που έχουμε, συζητούμε εδώ και δύο μέρες για το γατάκι. Δεν με ενδιαφέρει αν πέθανε μετά από βασανιστήρια, ούτε με ενδιαφέρει αν πέθανε κατά λάθος. Ούτε με ενδιαφέρει αν ζει, ούτε αν γλίτωσε για να είμαι ειλικρινής. Έχουμε εκατομμύρια γάτους, δεν θα μας λείψουν. Δεν είναι ζώο υπό εξαφάνιση για να με πάρει ο πόνος. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι το κοινωνιολογικόν του πράγματος, το ότι δηλαδή ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ με το γατάκι. Μια χώρα ολόκληρη ασχολείται με ένα γατάκι. Αστείο;
Καθημερινά γίνονται κακοποιήσεις λεκτικές, σωματικές, εγκεφαλικές σε όλους τους τομείς και προπάντων σε ανθρώπους. Ο Κυπραίος όμως κάνει θέμα το γατάκι. Αυτό είναι το αστείο. Και το πιο λυπηρό είναι ότι πιστεύω πως μόνο για το γατάκι μπορεί ο μέσος συμπολίτης μου να εκφράσει άποψη, γιατί όταν θίγουμε εδώ πιο σοβαρά θέματα (αραιά και πού, αλλά τα θίγουμε), ουδεμία αντίδραση βλέπω.
Αν κρίνω από τα σχόλια που ακολούθησαν εδώ, δυστυχώς επιβεβαιώνονται όλα όσα ήθελα να πω, ότι δηλ. προβλήματα ο κόσμος δεν έχει. Αν είχε, ολίγον θα εκόπτετο για μία γάτα. Όπως επίσης ανέφερα (ασχέτως αν οι περισσότεροι επίτηδες παρέβλεψαν), καθημερινά θανατώνονται πολλά ζώα στον πλανήτη, πολύ πιο σημαντικά από μια γάτα και ουδείς κόπτεται. Αλλά ο Κυπραίος ατού με το γατάκι. Αυτή την καθυστερημάδα ήθελα να σατιρίσω. Και σου ξαναλέω, αν ήταν ποντικός και τον πατούσαν μέσα σε μία τσάκρα, το ίδιο αποτέλεσμα θα είχαμε και κανείς δεν θα διαμαρτυρόταν. Γιατί; Δεν είναι ζώο ο ποντικός; Δεν νιώθει πόνο; Γιατί το γατάκι εμπίπτει στην κατηγορία του "αισχρού", αλλά η κατσαρίδα και ο ποντικός όχι;
Αρνούμαι να διαθέσω περισσότερο χρόνο για έναν ψορόκαττο, και απολογούμαι που έθιξα τις ευαισθησίες σας, αλλά μάθετε ότι ζούμε στο 2013 έχω κι εγώ γνώμη και δικαιούμαι να τη λέω. Καλά κάνετε και διαφωνείτε, αλλά δεν είμαι υπόχρεος να σας απολογηθώ, ούτε αναγκασμένος να ακούσω τον οποιονδήποτε που διαφωνεί. Ανοίξτε ένα μπλογκ και διαφωνήστε ελέυθερα στο δικό σας.
Από εκεί και πέρα, το μόνο εύκολο είναι να μου κάνετε κριτική χαρακτήρα εδώ μέσα. Σας το επιτρέπω και το κάνετε, βεβαίως. Σας τροφοδοτώ εδώ και 6 χρόνια με υλικό για να το κάνετε. Εγώ το ελέγχω, εγώ το ρυθμίζω. Οπότε αν θεωρεί ο οποιοσδήποτε ότι τώρα με πληγώνει για ό,τι θα μου σύρει, αντιλαμβάνεσαι ότι επιβεβαιώνει όλα όσα γράφω κατά καιρούς διά την αντίληψη του μέσου αναγνώστη.
Εκτίθεμαι ενσυνείδητα, και το γεγονός ότι θα βρεθεί κόσμος να χρησιμοποιήσει κάτι που εγώ του τάισα, εναντίον μου, μόνο σαν αδυναμία επιχειρήματος εκλαμβάνεται.
Τα σχόλια με πληγώνουν μόνο όταν προέρχονται από κόσμο που σέβομαι και εκτιμώ (ή εάν πρόκειται για ανώνυμο, μόνο αν με πείθει με τη σύνταξη και το λεξιλόγιό του ότι έβγαλε το σχολείο, πράγμα σπάνιο), οπότε το γεγονός ότι έρχονται μερικοί ανώνυμοι και μου λένε το μακρύ του και το κοντό τους, χωρίς να έχω ουδεμία ένδειξη διά την ανώτερη κουλτούρα και παιδεία τους, ποσώς με επηρεάζει. Από το ένα μπαίνουν, από το άλλο βγαίνουν. Εκτός κι αν με κόψεις σε φάση που έχω κέφια και γράψω μαλακία τύπου "τι είπε το γατάκι πριν πεθάνει; Νιάου".
Φιλικά.
Το σχόλιο μου αφορά τον ανώνυμο των 9.27 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήπαρά να με αγνοούν καλύτερα να με μισούν, αυτό πέτυχες φίλε και συγχαρητήρια, ποτε δεν συμφωνώ με όλα όσα λες, εγώ αντιλήφθηκα τι ήθελες να πεις, σίγουρα φέρνοντας στο μυαλό μου αυτόν που το έκανε νιώθω αηδία, όπως αηδία νιώθω για πολλά άλλα που γίνονται στον τόπο μας και κανένας δεν αντιδρά και κανένας δεν ασχολείται...και για να δώσω ένα παράδειγμα για το τι λεει ο φίλος μας: πότε πήγατε έξω απο το σπίτι ενός παιδεραστή να διαμαρτυρηθείτε? πότε γράψατε τόσα σχόλια σε fb για όποιο γεγονός έπρεπε να μας αηδιάζει? εντύπωση δεν μας προκαλεί? και επαναλαμβανω εαυτόν, οι θαμώνες γιατί δεν τον αντίκοψαν???
ΑπάντησηΔιαγραφήκωνσταντινος
και μολις τωρα βγηκε ειδηση για βιασμο πολωνης, παρεπιπτόντως θυμαστε οτι βγηκε καποτε οτι τα μμε υποβαθμιζουν τις ειδησεις των αλλοδαπων...οποτε εδώ σταθείτε, στην υποκρισια και στον ρατσισμο μας, αλήθεια ποσοι στα fb θα ασχοληθουν για το ποιο πανω θεμα? η αυτο δεν εχει ψωμι γιατι δεν προκειται να κλεισει κανενα εστιατορειο?
ΑπάντησηΔιαγραφήκωνσταντινος
Μόλις το είδα και ήθελα να το αναφέρω. Κάτσε περίμενε να δούμε αν θα ευαισθητοποιηθεί ο λαός της μικρής Κίττυ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε αγαπώ σε, εκτιμώ τα βιώματα σου και τον τρόπο που τα εκφράζεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά το σημερινό είναι γεμάτο fallacies. Σηκώνει certiorari.
Ακκανούρη μου, θα διαφωνήσω. Έχω παραθέσει επιχειρήματα σε όλα. Άμα θέλεις αντίκρουσέ τα. Το να μου λες ότι είναι pure fallacies χωρίς να εξηγείς, δεν με βοηθάς. Θένκιου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάνω κάτω τα είπαν οι προηγούμενοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια σκοπούς πλήρους αποκάλυψης αναφέρω ότι τρέφω συμπάθεια απέναντι στα κατοικίδια τετράποδα και ενδεχομένως να μην είμαι ιδιαίτερα αμερόληπτος.
Εν πάση περιπτώσει, σε ό,τι αναφερθώ πιο κάτω, ελπίζω να το αναφέρω με τον λιγότερο συναισθηματικό τρόπο δυνατόν, υπό τις περιστάσεις.
Ο κόσμος αντιδρά απέναντι στην εκδήλωση ωμής βίας. Θα προσπαθήσω να μην κάνω γενικεύσεις ούτε να εφεύρω στατιστικά, αλλά θέλω να πιστεύω ότι οι περισσότεροι δεν θα αντικρίσουν περιστατικό βίας. Εδώ δεν εννοώ τίποτα άλλο παρά περιστατικά βίας που απολήγουν σε σοβαρό τραυματισμό ή θάνατο.
Αν και αυξάνονται τα περιστατικά βίας, όταν ο τρόπος ζωής σου δεν είναι αυτός που σε ωθεί να πράξεις ή να δεχθείς τέτοια βία, τότε πιθανόν να μην αντικρήσεις βία. Δεν θα γίνεις μάρτυρας τέτοιας βίας
Δεν είμαι αρμόδιος να κάνω διάλεξη πάνω στο θέμα της βίας. Πιστεύω ότι όμως αυτός ο πυλώνας συλλογισμού μπορεί να γίνει αποδεκτός.
Αγνοείς τον παράγοντα αποστροφής των θαμώνων στην εικόνα της εκτέλεσης ενός ζώου με βίαιο τρόπο. Μπορούμε να τρώμε πτώματα ζώων και παράλληλα να νοιώθουμε αποστροφή απέναντι στη θανάτωση ενός ζώου.
Έχουμε αποκοπεί από την κτηνοτροφία και δεν είμαστε συνηθισμένοι στην δια ζώσης εμπειρία θανάτωσης ζώου.
Παράλληλα, η οικιότητα που έχουμε αναπτύξει με τους γάτους (πιο συχνά έχει κάποιος κατοικίδιο μια γάτα παρά ένα μοσχάρι) και η βολική τους φύση καθώς δεν είναι επιθετικοί προς τους ανθρώπους αλλά ούτε είναι υπεύθυνοι για τη διάδοση θανατηφόρων ασθενειών, έχουν δημιουργήσει μια γενικότερη αποδοχή της εικόνας των γάτων που περιφέρονται στα υπαίθρια εστιατόρια.
Προσωπικά, και πιστεύω ότι εκπροσωπώ μεγάλο μέρος της κοινωνίας, δεν έχω δει κάποιον εστιάτορα να μαίνεται εναντίον γάτων παρά το εκάστοτε "ππίσσι ρε ππουshτόκαττε". Εκτώς από τις βουκολικές παιδικές μου εξορμήσεις στα αγροτικά προάστια και τις συνευρέσεις μου με τα ξαδέλφια βασανιστές που οι μισοί τέλως πάντων, είχαν, έχουν και πιθανόν να έχουν προβλήματα με το νόμο, δεν έχω συναντήσει κάποιον να προκαλεί βία σε γάτο. (Μπορώ να πω το ίδιο και για τους σκύλους).
Σε αυτό το σημείο, σημείωσε ότι θεωρώ ότι δεν αναφέρεσαι στην εικόνα της βίας η οποία είναι καθοριστικής σημασίας στην άντληση οποιωνδήποτε συμπερασμάτων.
Για το γεγονός της απραξίας, είναι γενικά αποδεκτό ότι όταν υπάρχει περιστατικό βίας και υπάρχουν διάφοροι παρευρισκόμενοι, πολύ πιθανόν να μην υπάρξει αντίδραση (bystander effect). Ο κάθε ένας των παρευρισκομένων περιμένουν την πρωτοβουλία του άλλου, επιζητώντας την κοινωνική αποδοχή. Σε τέτοιες περιπτώσεις δύσκολα βρίσκεται κάποιος να αντιδράσει, αλλά εικάζω ότι οι άνθρωποι που θα αντιδράσουν είναι πολύ λιγότεροι από αυτούς που νοιώθουν αποστροφή απέναντι στην εκτέλεση ενός γάτου.
Σκέψου την πρώτη αντίδραση κάποιου που επεμβαίνει και αντιμετωπίζει τέτοια περιστατικά βίας, ως κάποιον που διαθέτει χαρακτηριστικά ήρωα. Σπάνιο πράμα.
Τέλος, (για τώρα, εκτός αν σκεφτώ κάτι άλλο αργότερα :)), ο κόσμος όσον αφορά το κούρεμα, είναι, οι περισσότεροι, δεμένοι στα κόμματά τους και συγχισμένοι, αποπροσανατολισμένοι, και καποιοι θέλουν να αντιδράσουν, αλλά έχουν να αντιμετωπίσουν δάνειο, παιδιά, ηλικιωμένους γονείς, ανεργία κτλ.
Η θανάτωση της γάτας ίσως λειτούργησε ως όχημα εκτόνωσης απέναντι στην γενικότερη τριτοκοσμική αντιμετώπιση των πραγμάτων. Τόσο από τους πολιτικούς αλλά εμφανάστατα όσο και από τους πολίτες. Τους συμπολίτες μας που η στάση ζωής τους δεν είναι ανάλογη με τις αστικές προσταγές. Αυτές που μας λένε να μην χέζουμε στο δρόμο, όπως στις αραπιές, να περιφρονούμε αυτούς που αγνοούν τις σημάνσεις της τροχαίας (όπως τις αραπιές) να μην φωνάζουμε στις 5 το πρωί από τα μεγάφωνα (όπως στις αραπιές) (οι σειρήνες στις επετείους του πραξικοπήματος και εισβολής δεν μετρούν).
Το λιγότερο, είναι χωρκάτικο να σκοτώνεις γάτους με σκουπόξυλο την ώρα που τρώει ο κόσμος. Τουλάχιστον, εδώ νομίζω θα συμφωνήσεις.
Σε όλα συμφωνώ. Απλώς θεωρώ ότι το αναλύεις και το φιλοσοφείς πολύ. Ο Κυπραίος δεν εθύμωσε επειδή ασκήθηκε βία σε ένα ζώο. Εθύμωσε επειδή πέθανε ένα χαριτωμένο ζωάκι. Κι αυτό στο λέω, γιατί τουλάχιστον στο δικό μου facebook το μακελειό με τη γάτα το έκαναν κάτι γεροντοκόρες και κάτι τύπισσες που ποζάρουν 10 φορές τη μέρα σουφρώνοντας τα χείλη τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα στο Sigmalive είχε είδηση για τον ξυλοδαρμό μιας Πολωνής στη Λεμεσό αν δεν κάνω λάθος, από τον σύζυγό της. Κανένας δεν το σχολίασε. Βλέπεις;
Επομένως, μην νομίζεις ότι αυτοί που διαδηλώνουν τώρα για το γατάκι σκοτίζονται για τη βία. Χέστηκαν για τη βία. Το μόνο που τους κόφτει είναι ότι χάθηκε ένα γλυκό και αβοήθητο πλασματάκι (εμετός!).
Και ΟΚ, καταλαβαίνω να αηδιάσεις από το περιστατικό, αλλά τόση έκταση; Έλεος.
Ούτε εσύ σχολίασες το ξυλοδαρμό της Πολωνής όμως. Δεν σου αφαιρείται το δικαίωμα να σχολιάσεις οτιδήποτε άλλο το οποίο σου προκαλεί θυμό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω την εντύπωση αν η Πολωνή ήταν Σερβιτόρα στην εν λόγω ταβέρνα και η καημένη τοποθετούσε το μαχαίρι αριστερά πάνω στο τραπέζι, και ο εστιάτορας για αυτό το λάθος της άνοιγε το κεφάλι με το σκουπόξυλο και ο σερβιτόρος την κλωτσούσε για να ξεψυχήσει πιο κάτω, τότε ο κόσμος θα το πόσταρε. Πιο πιθανόν να αντιδρούσε κιόλας επί τόπου, αλλά δεν θα βάλω το χέρι μου στο Ευαγγέλιο. Απλώς η γυναίκα κτυπήθηκε κάπου αλλού, μακριά από μάρτυρες.
Δεν εξισώνω την αξία της ανθρώπινης ζωής με τη ζωή ενός ζώου. Εξ άλλου ο νομοθέτης αναγνωρίζει αυτή τη διαφορά.
Η είδηση αναρτήθηκε πρώτα από μάρτυρες του περιστατικού, οι οποίοι με την περιγραφή τους εκφράζουν έκπληξη και αποστροφή απέναντι στη βία. Συνεπώς, τουλάχιστον είναι ανοικτό για συζήτηση κατά πόσον ο κόσμος ενοχλήθηκε από την εικόνα βίας ή όχι.
Περαιτέρω, έχω την εντύπωση ότι υπάρχει εύλογη υποψία ότι η ταβέρνα είναι υπεύθυνη και για δηλητηριασμούς γάτων. Τουλάχιστον δεν είναι παράλογος συλλογισμός κάποιος να θεωρεί ότι αφού ο ταβερνιάρης μισεί τους γάτους τόσο πολύ που δεν νιώθει δισταγμό να εκδηλώσει βία ενώπιον των πελατών του, θα νιώσει οτιδήποτε όταν κανένας δεν τον παρακολουθεί;
Τώρα η αφηγηματική, ακόμα και στην περίπτωση του γάτου, είναι σημαντική. Εσύ λες "το γατάκι πέθανε" εγώ λέω "ο εστιάτορας κτύπησε το γάτο με σκουπόξυλο μέχρι να πεθάνει".
Και αφού συμφωνείς σε όλα μαζί μου, πως διαφωνείς στο θέμα της βίας; Στο κάτω κάτω, αν εσύ ήσουν παρόντας στην ταβέρνα, δεν ξέρω αν θα σηκωνόσουν πάνω (και ως αντί παράδειγμα του υπανθρώπου του Παντελή Μηχανικού, "τραβούσες το σουγιά σου"), αλλά τουλάχιστον δεν θα σοκάρεσουν από τη βία;
Γενικά όμως νιώθω καλά για τη συλλογική αντίδραση απέναντι σε αυτό το γεγονός. Ο λόγος είναι απλός. Η ταβέρνα και η όποια ταβέρνα θα σκεφτούν δύο φορές να ξανακάνουν τέτοιο πράγμα.
Αφήστε το σχόλιό σας άφοβα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού εγκριθεί από ειδική συμβουλευτική επιτροπή, θα εμφανιστεί το συντομότερο στο θεϊκό ιστολόγιο: Analyse Chris*
Τη Συμβουλευτική Επιτροπή απαρτίζουν οι εξής:
- Μαρία Αλιφέρη.
- Καίτη Φίνου.
- Δάνης Κατρανίδης.
- Ισμήνη Καλέση.
- Στηβ Ντούζος.
Μεροπληπτείς Αντίχριστε. Μικρέ ακκανούρη τα λες τέλεια και μαλιστα με πολυ σοβαρή επιχειρηματολογία. Σε ευχαριστώ
ο τρόπος που τα γράφεις ενοχλεί κάποιους, όποιος σε διαβαζει τακτικά πιστεύω κατάλαβε πλήρως τι θες να πεις και καταλαβαινει και τα ειρωνικά σου σχόλια, και κει που πιστευες ότι δεν εχεις εμπνεύσεις, να σου η επικαιρότητα σε διέψευσε!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήκωνσταντινος
1. Δηλώνω ευαίσθητο άτομο και φιλόζωη, κάτοχος pet.
ΑπάντησηΔιαγραφή2. Αγαπώ τις ευάλωτες ομάδες, ήτοι παιδιά, ηλικιωμένοι, ζώα (όχι όλα. Τα ακίνδυνα... ας το θέσουμε έτσι).
3. Απόλαυσα για άλλη μια φορά το ποστ του AntiChristos διότι με ευφυέστατο χιούμορ διακωμωδεί την τραγικότητα αυτού του χωρκατολαού.
4. Αν κατανόησα ορθώς ... το κείμενο θίγει την βλακεία και την υποκρισία που μας διακατέχει (και καθόλου τυχαία η μοίρα μας), αφού είμαστε ένας λαός με χιλιάδες ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΑ προβλήματα, τα οποία όμως υπομένουμε με ιώβειο υπομονή και ανοχή, αλλά ξεσηκωνόμαστε για ψίλου πήδημα. Εάν δεν είμαστε χώρκατοι, υποκριτές και γελοίοι τί είμαστε???
5. Επαναλαμβάνομαι τάσσομαι κατά της οποιασδήποτε βίας, όμως μην τα εξισώσουμε όλα. Ποιος απο όλους εσάς βρε παλλικάρια της φακής νοιάστηκε για την υγεία των ανθρώπων, αφού ως γνωστόν ο ψωρόκαττος αυτός έβγαινε στα τραπέζια την ώρα που έτρωγαν οι πελάτες?
Ελεος σε αυτό τον τόπο. Μάθετε να ξεχωρίζετε τη βούρτσα απο την πούτσα.
ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ
@Ακκαννούρη: Δεν σχολίασα τον ξυλοδαρμό της Πολωνής διότι δεν με αφορά. Αλλά αν πρέπει να επιλέξω μεταξύ ένα θέμα για να "αγχωθώ" εννοείται αυτό δεν θα είναι το γατί. Υπάρχει ιεραρχεία ενδιαφέροντος ανάλογα με τη σημαντικότητα του θύματος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν διαφωνώ με τα όσα λες, αλλά σου ξαναλέω, η μέση παλαβή που έσκισε το βρακί της επί του θέματος, δεν νομίζω να τα σκέφτηκε όλα αυτά πριν "διαδηλώσει". Απλά την πείραξε που της ψόφησαν το γατί. Το οποίο παρεμπιπτόντως, ούτε το πρώτο θα είναι, ούτε το τελευταίο. That´s life.
@Καλλιπάτειρα: :)))) χχ
@ Αντίχριστο:
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπ' ό,τι φαίνεται ιεράρχισες το θέμα του γάτου, το αξιολόγησες ανάλογα και ως τέτοιο ασχολήθηκες μαζί του. Αρκετά μπορώ να πω.
Κατ' εμένα το αξιομνημόνευτο δεν είναι ο θάνατος του γάτου, είναι η πράξη βίας που οδήγησε στο θάνατό του. Τα είπαμε και αυτά.
Συμφωνώ μαζί σου για την ενοχλητική ύπαρξη της μέσης παλαβής με τα σουφρωμένα χείλη αλλά πολύ προηγουμένως, σίγουρα πριν το θέμα του γάτου, μου γεννήθηκε η (εύλογη) επιθυμία να υποστηρίξω την ευγονική ως λύση στο πρόβλημα της ηλιθιότητας.
@Καλλιπάτειρα. Το μόνιμό μου πρόβλημα είναι ότι κατουρώ τους τοίχους αντί να τους βάφω.
"Εάν δεν είμαστε χώρκατοι, υποκριτές και γελοίοι τί είμαστε???"
Δεν θα σταθώ εμπόδιο στην απόπειρα αυτοπροσδιορισμού σου.
Με προβληματίζει όμως η απόπειρά σου να παρουσιαστείς ως άτομο που αποστρέφεται τη βία.
Εκφράζεις ένα επικίνδυνο mens rea. Στην υποψία υγειονομικής βλάβης είσαι διατεθημένη να διαπράξεις φονική βία. Να το έχω υπόψη μου την επόμενη φορά που θα σου βάψω τον τοίχο με τη βούρτσα μου.
@ακκανούρη: άρα καταλήξαμε, το πρόβλημα σας είναι η άσκηση βίας. Από αύριο ας τους ρίχνουν φόλα να ψοφούν αθόρυβα στον ύπνο τους!
ΔιαγραφήΗ παρουσία φόλας είναι απόδειξη διάπραξης βίας. Το πτώμα του γάτου είναι απόδειξη του θανάτου του. Λιγότεροι συγκινούνται από τη θέα ενός δηλητηριασμένου γάτου. Περισσότεροι συγκινούνται με τη θέα ενός γάτου να σπαρταρά από το lanate. Και ακόμη περισσότεροι από τη θέα ενός ηλικιωμένου να συνθλίβει ένα γάτο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω ότι δεν έχουμε συμφωνήσει σε ουσιαστικό πυλώνα της συζήτησης: Κατά πόσο υπάρχουν αναγνωρισμένα δικαιώματα στα ζώα.
Υποστηρίζω ότι λόγω του τρόπου που παρουσιάζεται η ενσυναίσθηση των ανθρώπων στις μέρες μας, αρκετές πράξεις βίας εις βάρος φυσικού προσώπου που θεωρούνται ειδεχθής και απαγορεύονται (εκτός όπου ο νόμος ορίζει άλλως πως), δυνατόν να επεκτείνεται (η ενσυναίσθηση)και σε πριπτώσεις ζώων.
Γεγονός παραμένει ότι εάν περπατάς, για παράδειγμα σε μια ευρωπαϊκή πρωτεύουσα, ας πούμε Λονδίνο, που γνωστόν είναι το φιλοζωικό συναίσθημα των Άγγλων, και κάποιος θεαθεί να κτυπά γάτο με παρόμοιο τρόπο, θα αντιμετωπίσει τη συνέπεια του νόμου και την περιφρόνηση του κοινού.
Δυνατόν να ισχύει το πιο πάνω και για άλλες ευρωπαϊκές πόλεις, πχ Ζυρίχη, Βερολίνο, Ρώμη κτλ. Μπορείς να αρνηθείς ότι αυτό ισχύει αλλά η άρνησή σου δεν θα μεταβάλει ουσιαστικά την κατάληξη του συλλογισμού μου.
Η ισχύουσα ευρωπαϊκή τάση είναι αυτή της αποστροφής προς τη βία εναντίον ζώων. Αυτό είναι παντελώς άσχετο ως προς την κατανάλωση κρέατος από το κοινό. Εάν υποστηρίζεις άλλως πως, τότε πρέπει να δεχθείς ότι η καλπάζουσα τάση για υγιηνή ζωή (και τα μπίλιον ντάλαρς μπίζινες που το υποστηρίζουν) δημιουργεί όλο και περισσότερους χορτοφάγους ή τέλος πάντων άτομα που νιώθουν τύψεις κάθε 10 μέρες που τρώνε σουβλάκια.
Κατά τεκμήριο κάποιος που γίνεται χορτοφάγος ή κάποιος που δεν έλκεται από το κρέας, είναι πιο θετικά προδιατεθειμένος απέναντι στα ζώα.
Τέτοια προδιάθεση έχει spillover effect απέναντι στους αυθεντικούς κρεατοφάγους. Αρκετοί κρεατοφάγοι ενοχλούνται από τη διάπραξη βίας εναντίον των ζώων. Πιστεύω ότι συμφώνησες με το συλλογισμό αυτό ήδη.
Δεν θυμάμαι και δεν έχω προσέξει κατά πόσο είσαι χορτοφάγος. Θα είναι περίεργο να είσαι. Και κρεατοφάγος να είσαι, σίγουρα για να μην νιώθεις ενσυναίσθηση απέναντι στα ζώα, είσαι τυχερός.
Έχεις γλυτώσει από το spillover effect.
Και ποιί είμαστε "εμείς" στους οποίους εσύ δεν ανήκεις; Εγώ δεν ανήκω σε εσάς;
ΑπάντησηΔιαγραφή@ακκανούρης : Δυστυχώς για μένα και για μερικούς άλλους, που αποτελούμε όμως την συντριπτική μειοψηφία αυτού του τόπου, έτυχε να γεννηθούμε σε ένα υπέροχο μέρος, καταραμένο να κατοικείται από καθυστερημένους ανθρώπους, στην πλειοψηφία τους αριστεροί σαν και του λόγου σου, οι οποίοι με τη σειρά τους μπορεί να κατάστρεψαν πολλές φορές τον τόπο με τις μαλακίες που κάνουν, μπορεί να αποτελούν έναν όλεθρο για αυτό το άμοιρο νησί, αλλά θεωρούν τους εαυτούς τους ανώτερα όντα, αδικημένους από τον πλανήτη γενικότερα. Αη κατούρα τον τοίχο του σπιτιού σου και μετά τρέξε ολοταχώς να κάνεις μνημόσυνο του κάττου της Αγλαντζιάς. Άρρωστε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. Σε εσένα και τους όμοιούς σου δεν προσπαθώ να αποδείξω τίποτα. Ποτέ δε χάνω το χρόνο μου με άτομα μειωμένης αντίληψης.
ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ
Πω πω! Της γάτας η α(επα)νάσταση έγινε.... :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑισίως φτάσαμε τα 50 σχόλια. Σήμερα είδα και στο facebook φωτογραφίες από τη διαδήλωση έξω από την ταβέρνα του Κωστή. Διαδήλωναν έξω από μια ταβέρνα και ζητούσαν animal rights. Πάλι καλά που δεν πέρασαν μετά από τη βουλή να φαν σουβλάκια. Δεν υπάρχει σωτηρία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι τώρα διακοπές.
@Καλλιπάτειρα. Ο ακκανούρης αγαπητή δεν εξύβρισε ουσιαστικα κανένα. Επιχειρηματολόγησε κατά την δική μου ταπείνή άποψη με ορθό τρόπο. Εσύ από την άλλη ως μια πιθανή χωρκάτισσα την Κύπρου,απαίδευτη και προφανώς χαμηλού πνευματικού επιπέδου βγάινεις και βρίζεις. Λέει πολλά παραπάνω για σένα η πράξη σου τούτη παρά για τον Χρίστο ή τον ακκανούρη ή το κάθε ακκανούρη. Βέβαια τωρα που το σκέφτομαι και εγώ που σου απαντώ κάμνω και τα ίδια με σένα. Έτσι παρετώ γιατί το συγκεκριμένο πόστ μέσα στην τραγικότητα του έγινε κωμικό.
ΑπάντησηΔιαγραφή@KAΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ μόνος λόγος που σου απαντώ είναι γιατί με είπες αριστερό.
Υποθέτεις πράγματα που δεν είσαι σε θέση να γνωρίζεις ότι ισχύουν.
Σε παραπέπμπω στο έργο του Pentti Linkola. Η επιθυμία βελτίωσης και προστασίας του οικοσυστήματός μας, όταν αυτή η επιθυμία εκφράζεται ορθολογιστικά, είναι παράλληλη (και ίσως ταυτόσημη) προτεραιότητα με την επιθυμία διατήρησης και προώθησης του οικίου αρχαίου πολιτισμού και των συναφών αξιών.
@Αντίχριστο.
Μόλις μοιράστηκα μια πίτα ενισχυμένη σουβλάκια με το σκύλο και τη γάτα μου. Και οι τρεις μας είμαστε καλύτερα τώρα.
ΥΓ. Θέλω να ξέρεις ότι θα μπορούσαμε να το πάρουμε στα 100 και πλέον σχόλια. Απο εσένα εξαρτάται και μόνο.
Παρόλο που δεν έχω ιδέα για ποιά γάτα μιλάτε (έλειπα, σχωρέστε με) πιστεύω ότι μια απόπειρα να το σώσετε το γατί, την οφείλατε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο κείμενο εξ αρχής ήταν κωμικό αγαπητοί μου. Εσείς το κάνατε τραγικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοιπόν, όπως ξαναείπα, τώρα διακοπές! Όχι άλλα σχόλια πορ φαβόρ, καζάνι μου το κάνατε.
Chris μου συγχώρεσέ με θέλω να βάλω άλλο ένα σχόλιο για τον ανώνυμο που αναφέρεται σε εμένα.
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Αποδεδειγμένα τους παιδεραστές τους συναντάς στο οικείο περιβάλλον του θύματος, προσποιούμενοι μεγάλη αγάπη για τα παιδιά, συνήθως προθυμοποιούνται να τα προσέχουν είτε επιλέγουν συναφή επαγγέλματα, ώστε να έχουν χρόνο και να ικανοποιήσουν τις άρρωστες ορέξεις τους.
2. Οι χειρότεροι χριστιανοί, αλλά και άνθρωποι είναι αυτοί που το λαλεί τζαι ο κώλος τους ότι εκκλησιάζονται και νηστεύουν. Δε χάνουν ευκαιρία να επιτεθούν στους άλλους που δεν το πράττουν.
3. Οι χειρότεροι χαρακτήρες είναι αυτοί που προσπαθούν να το παίξουν κοινωνικά ευαίσθητοι κλπ πάλι συγκρουόμενοι με τους υπόλοιπους που υποτίθεται δε συμμερίζονται τις δικές τους ευαισθησίες.
Ανώνυμε εσύ και οι όμοιοί σου είστε στην καλύτερη περίπτωση υποκριτές και στην χειρότεροι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ γιατί εσείς πράττετε τα αίσχιστα.
Ούτε το κείμενο, ούτε κανένας σχολιαστής υποστήριξε τη βία, ασφαλέστατα ούτε εγώ.
Κι έτσι για να ξέρεις κυριε ΑΝΩΝΥΜΕ εγώ αν ήμουν εκεί θα αντιδρούσα αμέσως και δε θα περίμενα να πάω σπίτι μου και να κάνω την ψευτοεπανάστασή μου απο το facebook, εν αντιθέσει με εσένα που θα χλαπάκιαζες τα μεζεδάκια σου, περιμένοντας να πας σπιτάκι σου και ανώνυμα να ρίξεις τη χολή σου.
ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ