Χάθηκα τις τελευταίες μέρες,
αλλά δεν είχα και τίποτα το σπουδαίο να αναφέρω ή να σχολιάσω. Οι μέρες μου
περνούν στα κολυμβητήρια (έγινα σωστό δελφίνι) και τα βράδια μου αναλώνονται σε
γάμους. Πήγα σε έξι γάμους μέσα σε ένα μήνα, ούτε πολιτικός να ήμουν. Τέλος
πάντων, επειδή βαριέμαι, θα σου γράψω δυο τρία πράγματα για να περάσει η ώρα
μου.
Τα γεγονότα στο Χυτήριο και το
Θέατρο. Ελάτε να σκοτωθούμε.
Θυμάμαι όταν σπούδαζα Media Law στο Λονδίνο,
το σωτήριο έτος 2005 που βγήκε η Παπαρίζου πρώτη, που μας ανέλυσαν μία υπόθεση της
Αρχής Ραδιοτηλεόρασης του Η. Βασιλείου, η οποία απαγόρευσε τη μετάδοση μίας βραβευμένης
ταινίας μικρού μήκους στην οποία η ηθοποιός που υποδυόταν τη Μαρία Μαγδαληνή
έκανε στοματικό έρωτα σε ένα άγαλμα που αναπαριστούσε τον εσταυρωμένο. Μάλιστα,
από ό, τι μας είπαν, είχε και ένα πλάνο στο οποίο το άγαλμα μετά τον στοματικό
έρωτα απέκτησε και στύση. Το BBC δεν μετέδωσε
τελικά την ταινία, αλλά καταλαβαίνεις είχε ξεσπάσει σάλος και είχε γίνει talk of the town μεταξύ μπίρας, εμετού και fish and chips. Ο καθηγητής
μου, μας είχε πει ότι κλήθηκε να παρακολουθήσει την εν λόγω ταινία και να γνωματεύσει
κατά πόσο την θεωρεί προσβλητική, και μας εξομολογήθηκε off the record ότι έπληξε όσο τίποτα στον κόσμο παρακολουθώντας την και ότι ήταν τόσο
κακογυρισμένη που υπό φυσιολογικές συνθήκες ουδείς τηλεθεατής θα προλάβαινε να
δει το τσιμπούκι. Όλοι θα το γύριζαν στο iTV και στο Big Brother που τότε ήταν
στα φόρτε του.
Εφτά χρόνια μετά, έχουμε ανάλογα
γεγονότα στο Χυτήριο, όχι βέβαια σε τόση πολιτισμένη εκδοχή όπως στην Αγγλία,
άλλωστε μεσόγειοι είμαστε, θα πούμε και μια κουβέντα παραπάνω. Προσωπικά θεωρώ
υπερβολική την ενόχληση των Χριστιανικών Οργανώσεων. Στην Ελλάδα που ψωμολυσσά,
βρέθηκε κόσμος να πάρει τον σταυρό στο χέρι και να διαδηλώσει εναντίον μιας
παράστασης (που το πιο πιθανόν ήταν να μην πάρουμε χαμπάρι ότι ανέβηκε αν δεν της
έδιναν τόση σημασία) αντί να πάει στο Σύνταγμα και να ρημάξει τη Βουλή και τους
πολιτικούς που τους ξεπουλάνε κάθε μέρα. Ε, ο καθείς με τις προτεραιότητές του
θα μου πεις. Είναι τώρα σαν να πάω εγώ έξω από το κέντρο που τραγουδά η Βανδή
και να απαιτώ να ακυρωθεί η εμφάνισή της, επειδή στο πρόγραμμά της λέει και
τραγούδια της Βίσση τα οποία δυσφημούνται όταν βγαίνουν από το παράφωνο λαρύγγι
της. Το ίδιο πράγμα είναι άμα το δεις πιο κυνικά και πιο ψύχραιμα.
Παρεμπιπτόντως, τον Μάρτιο ανεβαίνουν οι «Δαίμονες», μην τυχόν και δω ανάλογα
ρεζιλίκια, θα γίνουμε από δυο χωριά…
Στο θέμα μας! Ναι, απόρησα με το
φανατισμό των θείτσων και των γιαγιάδων που έσπευσαν να υπερασπιστούν θρησκείες
εν έτη 2012 (δεν ξέρω, είναι που άρχισαν να βλέπουν τα Χερουβείμ να τους κλείνουν
το μάτι και θέλουν μια πιο ευνοϊκή μετάθεση εν τόπο χλοερό; Δεν ξέρω). Αλλά με
πείραξαν και οι δήθεν προοδευτικοί που έσπευσαν να υποστηρίξουν ξαφνικά την
ελευθερία της τέχνης και της έκφρασης. Κάνε μας τη χάρη, μάνα μου!
Κόβω το κεφάλι μου, αν αυτή η
παράσταση έθιγε τον Αλλάχ όλοι αυτοί οι μάγκες της Lifo που θέλουν να τους λέμε hipsters αντί άπλυτους, θα έθεταν ζήτημα σεβασμού στην πολυπολιτισμικότητα
της Αθήνας, θα έθεταν θέμα σεβασμού στην ανεξιθρησκία και θα γίνονταν ένα σώμα,
μια γροθιά με τους Πακιστάνες, που έρχονται κατατρεγμένοι στη χώρα μας και δεν τους
αφήνουμε να ασκήσουν τα θρησκευτικά τους δικαιώματα! Αν ανέβαινε παράσταση που
έθιγε τους Μουσουλμάνους, το μισό Γκάζι θα είχε αρματωθεί πανό με συνθήματα τύπου
«σεβασμό στην διαφορετικότητα», «ζήτω η ελευθερία της σκέψης» και θα έπαιρνε
φωτιά το instagram! Θυμήθηκα τώρα ένα μαλακισμένο
Αφγανό συμφοιτητή μου, στην Αγγλία του 2002, όπου έκανε παράπονο στον Διευθυντή
της Εστίας, ότι «δεν είναι δυνατόν ο γείτονας μου (για μένα λέει) να ακούει
τσιφτετέλια (το τραύμα του είχε φταίξει) την ώρα που προσπαθώ να προσευχηθώ στο
δωμάτιό μου!» True story.
Τέλος πάντων. Αλήθεια, πολύ
αμφιβάλλω αν έστω κι ένας από όλους αυτούς τους άθεους που θίχτηκαν με την
στάση των Χριστιανικών Οργανώσεων αν θίχτηκε με τους εκατοντάδες Μουσουλμάνους
που κατέκλεισαν τις προάλλες την Πλατεία Ομονοίας κι άρχισαν να κάνουν τούμπες
επειδή τάχα μου τους χλευάσανε στη Γαλλία τον Μωάμεθ! Να, σας πάει να τα βάλετε
με τους Μουσουλμάνους! Τις θείτσες όμως τις γωνιάσατε, τρομάρα σας!
Καλώς ή κακώς, η Ελλάδα έχει
πληθυσμό με θρήσκευμα τη Χριστιανοσύνη. Από τη στιγμή που ζεις σε αυτή την
κοινωνία αποδέχεσαι και οφείλεις να σέβεσαι τους Νόμους, τα ήθη, τα έθιμα και
τη θρησκεία της. Κι εγώ δηλώνω άθρησκος, κι εγώ απεχθάνομαι τις εκκλησιές, τους
παπάδες, και θεωρώ τον Χριστιανισμό και οποιαδήποτε άλλη θρησκεία μεγάλες απάτες
αλλά δεν κάθομαι να ενοχλήσω, ούτε να θίξω τον κόσμο που πιστεύει. Αν δεν σας αρέσει,
φύγετε και πηγαίνετε σε μια χώρα άθεων (η Σουηδία απ’ ό, τι ακούω προσφέρεται)
να βρούμε όλοι την υγειά μας.
Αχ, μάνα μου! Αρχαία Ελλάδα!
Αυτή ήταν κοινωνία! Είχαμε το 12θεο, βολεύονταν οι πάντες. Ούτε προβλήματα,
ούτε διαδηλώσεις. Είχαμε Θεό τον Δία, που κεράτωνε την Ήρα νυχθημερόν, τι να
πεις για να θίξεις τους πιστούς του…; Αφού ήταν ένα ρεμάλι από μόνος του. Ήταν
και η Αφροδίτη τσουλάκι πρώτης τάξης, άντε να θιχτεί μετά η Ασπασία του Περικλή
αν της είπες «γαμώ την Αφροδίτη σου!» Βυζάντιο: Η αρχή όλων των κακών! Αυτό μας
έφερε στο χείλος του γκρεμού σήμερα.
Τέλος πάντων, εν κατακλείδι,
αυτό που θέλω να πω είναι ότι πολύ κακώς άφησαν οι γριούλες τα βραστά τους, τα
κεντήματά τους και τα γλυκά του κουταλιού τους και βγήκαν να διαδηλώσουν
ενταντίον μιας κακόγουστης παράστασης, αλλά δεν μας χέζουν και οι υπόλοιποι που
ξαφνικά θυμήθηκαν την ελευθερία της τέχνης και της έκφρασης. Γράψτε κανά τουήτ
να περάσει η ώρα σας…
Δες μιαν που τες "θείτσες" δαμέ:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=x2J49pItn_Y
Πολιτισμένες εκδηλώσεις διαμαρτυρίας έξω που το θέατρο:
http://www.youtube.com/watch?v=VOxKoq2Q98c
Η διήγηση της εμπειρίας μιας "παθούσας":
http://aoratimelani.blogspot.gr/2012/10/blog-post_12.html
Οι άθεοι φίλε διαμαρτύρονται συστηματικά τζιαι οργανωμένα (τζιαι δακάτω τζιαι στην Ελλάδαν) εναντίον οποιασδήποτε μορφής θρησκευτικού φανατισμού που οποιανδήποτε θρησκείαν ή δόγμαν. Τζιαι σε κοινωνίες ουσιαστικά θεοκρατικές όπως η Κυπριακή, με μεγάλον προσωπικόν κόστος.
Δαμέ μια πρόσφατη δική μου ανάρτηση που έσιει άμεση σχέση, αν δεν βαρκέσαι να της ρίξεις ένα βλέφαρο. Αν δεν κάμνω λάθος είχα τζιαι σχόλιο που την Brenda.
http://woofisarfkai.blogspot.com/2012/09/blog-post_18.html
Τζιαι μια καυστικά χιουμοριστική ανάρτηση που τον "Πιτσιρίκο":
http://pitsirikos.net/2012/10/%ce%bf-%cf%87%cf%81%ce%b9%cf%83%cf%84%cf%8c%cf%82-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b7-%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%b3%ce%af%ce%b1/
Έννεν πράματα να τα θεωρούμεν "υπερβολές" τούτα φίλε. Επερίμενα σαν άθρωπος με καλλιτεχνικές τάσεις τζιαι του θεάτρου να ταχτείς ανεπιφύλακτα εναντίον των τραμπούκκων. Αλλά αν τζιαι άθρησκος, είσαι εθνικιστής (εν το εννοώ με την εξτρεμιστικήν του μορφήν του σωβινισμού αλλά με την ιδεολογικήν). Τζιείνη η πλευρά προφανώς έρκεται σε αντίφασην με την άλλην...
Δεν ξέρω ακριβώς τι δείχνει η παράσταση και για να είμαι ειλικρινής ούτε με ενδιαφέρει. Καθότι είμαι αγνωστικιστής συμφωνώ μαζί σου με τα όσα έγραψες και με τις απόψεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά η παρομοίωση σου είναι λίγο άστοχη ρε παιδί μου. Δεν μπορείς να συγκρίνεις μια οποιαδήποτε θρησκεία με δύο ψωνάρες τραγουδίστριες.
Όπως και να χει όμως, έχουμε καταντήσει να ανοίγουμε το στόμα μας και να λέμε ότι θέλουμε ή να συμπεριφερόμαστε όπως θέλουμε, να προκαλούμε άλλους και μετά να λέμε ελευθερία της τέχνης, ελευθερία του λόγου, ελευθερία το ένα, ελευθερία το άλλο. Πόσες ελευθερίες πλέον να αντέξουμε.
Ούτε όμως συμφωνώ με τις αντιδράσεις κάποιων φανατικών, που διψούν για αίμα και ξεσηκώνουν τον κόσμο. Χριστιανοί, μουσουλμάνοι, όλοι το ίδιο είναι. Δεν έχουν τον θεό τους.
Τελικά καλά λένε ότι η θρησκεία είναι το όπιο το λαού. Δόξα το θεό δηλαδή που είμαι άθεος, ή έστω, αγνωστικιστής.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή@Woofi, βαριέμαι να τα διαβάσω όλα αυτά που παρέθεσες, αλλά επειδή ήξερα ότι σαν πρώτο επιχείρημα θα επιστράτευες τον Παναγιώταρο, έχω έτοιμη την απάντηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ, και λοιπόν; Έβρισε. Κακώς έβρισε και μίλησε τόσο απολίτιστα. Αυτό είναι το πρόβλημα μας; Το ποια πλευρά διαδήλωσε πιο ειρηνικά και κόσμια;
Το θέμα μας είναι ότι αν τόσο σας ενοχλεί η θρησκεία και η ύπαρξη πίστης να το διαδηλώνετε εναντίον όλων και όχι επιλεκτικά. Όταν σας δω να τα χώνετε και στους Μουσουλμάνους μόνο τότε θα σας πάρω σοβαρά. Όταν σας δω να συναθροίζεστε έξω από μουσουλμανικά γκέτο που απαιτούν τη σιγή των καμπάνων των εκκλησιών μας γιατί τάχα μου ενοχλούν το ραμαζάνι τους, τότε θα σας παραδεκτώ.
Αλλά επειδή όπου δείτε κούλλουφο πάτε και ταυτίζεστε μαζί του (εξακριβωμένο), δεν τολμάτε να πάτε να διαδηλώσετε εναντίον τους.
Σας θεωρώ πολύ δήθεν και, αν με ρωτάς, παρόλο που διαφωνώ με τον Παναγιώταρο σαν στάση, τον καταχάρηκα που σας έβρισε, και ακόμα περισσότερο θα χαρώ αν σας γαμήσουν μια μέρα γιατί μόνο για πόζες είστε.
Θεωρώ ότι είστε γιαλατζί άθεοι και εμμέσως εξυπηρετείτε άλλες σκοπιμότητες.
Κι εγώ άθρησκος δηλώνω αλλά κάθομαι στ' αβγά μου. Δεν καταλαβαίνω γιατί ένας άθρησκος πρέπει σώνει και καλά να πείσει για την αθρησκεία του και να διαδηλώσει υπέρ της. Ένας πραγματικά άθρησκος δεν έμπαινε στον κόπο καν. Μόνο ένας κομπλεξικός θα διαδήλωνε εναντίον της θρησκείας.
Και το ότι έχω καλλιτεχνικές τάσεις τι πάει να πει; Δεν σημαίνει ότι έχασα και τα λογικά μου.
@Ανώνυμε: Δέχομαι ότι μπορεί να βρήκες άστοχο τον παραλληλισμό με τη Βίσση και τη Βανδή, αλλά να σου πω ότι επειδή θεωρώ ότι και οι θρησκείες είναι κλαμπς με οπαδούς μόνο έτσι μπορούσα να εξηγήσω την οπτική γωνία που βλέπω το θέμα.
Το πρόβλημαν (οϊ μας αλλά σου) είναι ότι η ανάρτηση σου παραπλανεί, τζιαι μάλιστα συνειδητά. Έννεν "θείτσες" που ήταν έξω που το θέατρον αλλά κρεμμανταλλάες τραμπούκκοι τύπου Παναγιώταρου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΏστε παρακαλάς να "μας" γαμήσουν α; Ποιοι είμαστεν εμείς κε "αντί-χριστε"; Πε μας να δούμεν να κάμουμεν χάζιν. Τούτα έπρεπεν να λαλεί η ανάρτηση σου φίλε μου, να φαίνεται καθαρά τζιαι ξάστερα ποιος είσαι. Αλλά ας εν τζιαι στα σχόλια, κάμνει μας.
Πε μας τζιαι τες "σκοπιμότητες" που εξυπηρετούμεν (όταν μας πεις τζιαι ποιοι είμαστεν εμείς). Φαντάζουμαι ήδη αλλά εννά εν ψυχαγωγικόν να δω τι θα βάλεις.
Έξω που τα μουσουλμανικά γκέτο να πάεις εσύ που θίγεσαι όταν εν παίζουν οι καμπάνες, άθρησκος ημίσιυ. Τι σε κόφτει αν παίζουν οι καμπανες ή αν μαντρίζουνται οι φανατίκλες αφού τους θεωρείς "οπαδούς" τζιαι είσαι τζιαι υπεράνω; Ας παν οι χριστιανοί (τζιαι θρησκευόμενοι τζιαι άθρησκοι) έξω που τα γκετο που τους κρούζει. Τζιαι οϊ έξω που τα θέατρα, τα οποία εν έχουν καμμιάν σχέση με τες θρησκοληψίες τους.
Ο πραγματικός καλλιτέχνης από ότι καταλάβω εν έσιει ιδεολογικά κλισέ τζιαι κολλήματα φίλε μου. Πρέπει να εν υπερβατικός τζιαι προοδευτικός άθρωπος τζιαι να μεν σιαίρεται όταν ζουν τζιαι κλάννουν αθρώποι όπως ο κάθε Παναγιώταρος. Ίσως για τούτον να μεν εστέρκωσες τζιαι επαγγελματικά...
υπαρχει ελευθερια λογου τζιε ο καθενας δικαιουτε να πιστεφκει οτι θελει τζιε αν θελει να το καμει παρασταση, να το καμει! αν εθελε να ανεβασει παρασταση με ηρωα εναν παιδοφιλο Πάπα ξερωγω εννα ηταν ουλλα οκ; Αλλα κατανοητη η αντιδραση οταν θιγουνται πραγματα που αλλοι πιστευουν. τωρα το να παεις να δερνεις εννεν σε καμια περιπτωση κατι επιτρεπτο για μενα τζιε καθολου ανεκτικο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα τα πάρουμε ένα, ένα και να τελειώσουμε τη συζήτηση εδώ γιατί "αλλού σε πονεί και αλλού κνίθεσαι" κι εσύ.
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Έξω από το θέατρο ήταν και τραμπούκοι της Χρυσής Αυγής αλλά ήταν και πολλοί παπάδες, παππούδες και γιαγιάδες. Τους έδειξαν τα κανάλια. Η Χρυσή Αυγή κυρίως τις γιαγιάδες εξυπηρετεί σε τέτοιες περιπτώσεις και αν δεν ήταν αυτές να τους ψηφίζουν, δεν θα υπήρχαν έξω από το θέατρο να παρέχουν υποστήριξη. Εξάλλου δεν είναι αυτό το θέμα της ανάρτησης.
2) Να σου πω ποιους παρακαλώ να γαμήσουν: Τους αθκειασερούς που δεν είχαν δουλειά να κάνουν στην Ελλάδα του 2012 από το να διαδηλώσουν υπέρ της παράστασης! Το βρίσκω τρομερά υποκριτικό για τους λόγους που εξήγησα στην ανάρτηση. Μου φαίνεται εξωφρενικό η Ελλάδα να χάνεται και η έννοια του προοδευτικού να είναι η υποστήριξη αυτής της παράστασης, δήθεν γιατί τον πήρε ο πόνος της ελευθερίας της έκφρασης. Προβλήματα δεν έχετε; Φυσικά, όπως έγραψα, υπερβολικούς βρήκα και τους πιστούς και τους Παπάδες. Καλώς ή κακώς όμως αυτή είναι η θρησκεία της χώρας και οφείλεις να τη σέβεσαι.
3) Θεωρώ ότι όλοι οι αριστεροί μέσα στην πλύση εγκεφάλου που δέχεστε από τη μέρα που γεννιέστε έχετε σύνδρομα που σας κατατρέχουν όσο ζείτε. Ένα από αυτά τα κλισέ είναι και το πάθος σας να πείσετε ότι δεν υπάρχει θεός (εν μέρει συμφωνώ) αλλά όταν αυτή η άποψη εκφράζετε από εσας μόνο εκνευρισμό μου προκαλεί. Δεν σας έχω ικανούς να ξέρετε γιατί είστε άθεοι. Πιο πιθανό το κόβω να είστε άθεοι γιατί έτσι σας είπαν ο Χριστόφιας και ο Τσίπρας. Εδώ, καλά, καλά οι μισοί δεν ξέρετε να γράφετε (ειδικά οι Κυπραίοι αριστεροί δεν έχετε σχέση με την ορθογραφία - δεν μιλώ για σένα βέβαια, δεν σε ξέρω οπότε μην το πάρεις προσωπικά, μιλώ βάσει αυτών που διαβάζω στα μπλογκς), δεν πιστεύω ότι είστε ικανοί ή ότι έχετε την αναγκαία παιδεία για να μας μιλήσετε και για το κατά πόσον υπάρχει Θεός. Θα μου πεις ότι αυτό είναι καθολική απαξίωση αλλά δεν μπορώ να μην απαξιώνω κόσμο που μπορεί να ψήφισε Τσίπρα και Χριστόφια. Δεν μπορώ να τους θεωρώ πνευματώδεις, ψαγμένους που έκατσαν και σκέφτηκαν αν υπάρχει Θεός. Θεωρώ απίθανο να είστε σε θέση να εκφέρετε άποψη επί του θέματος.
4) Χέστηκα αν παίζουν οι καμπάνες φίλε μου. Αλλά από τη στιγμή που η χώρα στην οποία ζω θεωρείται χριστιανική υπερασπίζομαι το δικαίωμα των πιστών της να χτυπούν τις καμπάνες. Δεν θα μας πουν οι ξένοι τι θα κάνουμε και τι θα πιστεύουμε στη χώρα μας. Αν θέλουμε θα τις χτυπούμε, αν θέλουμε θα τις βάψουμε ροζ, θα τους βάλουμε φιογκάκια και θα τις φωτογραφίζουμε. Αλλά όχι, δεν θα μας πουν οι μετανάστες αν θα τις χτυπούμε ή όχι. Κατά τα άλλα όμως, ναι θεωρώ αστείο το να χτυπάς την καμπάνα ή να τηρείς οποιοδήποτε θρησκευτικό έθιμο επειδή έτσι σου είπαν οι παπάδες. Έτερον εκάτερον όμως.
5) Δεν θεωρώ ότι είμαι καλλιτέχνης. Ένας άνθρωπος που σπάζει πλάκα είμαι.
6) Αν στέριωσα ή όχι επαγγελματικά "έννεν που το τσιουλλάππι σου" για να μιλήσω και τη γλώσσα σου. Θεωρώ αγενέστατο να έχεις άποψη για την προσωπική μου ζωή από τη στιγμή που δεν είμαστε φίλοι ούτε καν διαδυκτιακοί φίλοι. Το γεγονός ότι σου δίνω πρόσβαση στα κείμενά μου και κατ' επέκταση στην προσωπική μου ζωή δεν σου δίνει δικαίωμα να με κατακρίνεις για την καριέρα μου ή τα προσωπικά μου. Μπορείς να διαφωνήσεις με τις απόψεις μου, γι αυτό άλλωσε υπάρχει η επιλογή "αφήστε σχόλιο", αλλά ως εκεί. Το αν βρήκα τον επαγγελματικό μου δρόμο, ή αν είμαι καλά έσσω μου, στη σχέση μου, ή στην υγεία μου, δεν σε αφορά, ούτε σε ρωτήσαμε.
Πού σας ήβραμε!
Απολογούμαι για το τελευταίον μου σχόλιον. Ήταν άτοπον τζιαι επί προσωπικού όντως αν τζιαι εφκήκεν λάθος. Εννοούσα το επάγγελμαν του ηθοποιού, είχα δει σε αναρτήσεις σου ότι ασχολείσαι ερασιτεχνικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤζιαι γω θεωρώ το θέμαν λήξαν τζιαι διευκρινισμένον. Αν τζιαι ούτε Χριστόφιαν εψήφισα ούτε μου είπεν ποττέ τίποτε οι "αριστεροί" για να "κάτσω να σκεφτώ". Επίσης, εν μας ανάλυσες τζιαι την θεωρίαν συνομωσίας σου ("εμμέσως εξυπηρετείτε άλλες σκοπιμότητες.")Ας φκάλει ο καθένας τα συμπεράσματα του που τη στιχομυθίαν.
@Woofis: Δεν μίλησα πουθενά για "συνωμοσία". Είπα ότι εξυπηρετείτε άλλους σκοπούς, βλ. κομματικούς:
ΑπάντησηΔιαγραφήοι απόψεις όλων των αριστερών είναι fixed. Δεν νιώθετε Έλληνες, δεν πιστεύετε στα έθνη, δεν πιστεύετε στον Θεό. Ουδείς παρεκκλίνει αυτών των απόψεων, εξ ου και δεν μπορώ να δεκτώ ότι η απόφασή σας να είστε άθεοι πηγάζει από πραγματική σκέψη και όχι από "κομματική γραμμή". Εδώ το κόμμα σας έχει για βουλευτή την Ειρήνη Χαραλαμπίδου. Θέλεις να πιστέψω ότι κόσμος που ψήφισε την Ειρήνη μπορεί να εκφέρει άποψη για το αν υπάρχει Θεός κατόπιν ώριμης σκέψης;
Πέφτει σήμα από το Κόμμα και ό, τι σας πουν κάνετε. Αυτή είναι η θεωρία μου επί "εξυπηρέτησης άλλων σκοπών".
Λες ότι δεν εψήφισες Χριστόφια... κι εγώ πέντε χρόνια μετά δεν θα τολμούσα να το παραδεκτώ. Ε, βρείτε μου έναν που τον ψήφισε επιτέλους, γιατί εξελέγη με ένα 56% τότε, και ως τώρα ουδείς φαίνεται να παραδέχεται ότι διέπραξε τη μαλακία.
Ω (Αντί)Χριστέ, πολύ ανάλυση πέφτει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ δυο πράγματα συγκράτησα:
1) Πήγες γάμους-κολυμβητήρια κλπ, μια βόλτα από εμένα -διαδικτυακώς!- δεν ήρθες. Με αποφεύγεις... Ok!
2) ''Δαίμονες'' τον Μάρτιο;;; Εννοείται πως θα είμαι εκεί (όχι ως...Δαίμων βέβαια...), για δεύτερη φορά! Την πρώτη που το ανέβασε έσκισε!!!
Chris μου για άλλη μια φορά με εκφράζεις απόλυτα. Αν κατεβείς ποτέ υποψήφιος σε ψηφίζω δαγκωτό. Άσε που έχω την άποψη ότι μερικοί εδώ μέσα δεν καταλαβαίνουν τι διαβάζουν με αποτέλεσμα να κάνουν άστοχα σχόλια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ πάντως σε πιάνω και εφραίνεται η ψυχούλα μου:)
Να σαι καλά.
ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ
θα τις χτυπούμε, αν θέλουμε θα τις βάψουμε ροζ, θα τους βάλουμε φιογκάκια και θα τις φωτογραφίζουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήTheikotato!!! Xaxa!
Filia apo Oslo kai apo tous 3 vathmous!
Ρε φίλε δεν έχεις καθόλου δίκιο με το θέμα, αυτό που ουσιαστικά έγινε δεν ήταν απλά μια διαμαρτυρία εναντίον της παράστασης , ήταν η φίμωση κάποιον ανθρώπων που είχαν διαφορετική άποψη απο την γιαγιά και τον χρυσαυγίτη που εκείνο το βράδυ κρατούσαν έναν σταυρό στο χέρι. Όσοι αντέδρασαν σε αυτή την μορφή διαμαρτυρίας είχαν απόλυτο δίκιο γιατί το να επιβάλεις τις απόψεις σου με αυτό τον τελείως βάρβαρο τρόπο δεν είναι τίποτε άλλο απο φασισμός...Ο φόβος όλων ήταν ότι ξεκινάει και εξαπλώνεται μια βιαιη μορφή διαμαρτυρίας που στόχο έχει να πλήξει κατάφορα την ελευθερία του λόγου... Στην πραγματικότητα κάτι τέτοιο δεν ισχύει(προς το παρόν τουλάχιστον) αφού είναι ξεκάθαρο ότι οι γαμημένοι οι χρυσαυγίτες λειτουργούν με αυτόν τον τρόπο μόνο όταν τους γράφουν οι κάμερες για να κάνουν το κομμάτι τους τα αρχίδια , όταν οι κάμερες απομακρύνονται τέτοια φαινόμενα εξασθενούν...Σε κάθε περίπτωση πάντως δεν παύει να είναι ένα πλήγμα στον πολιτισμό...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε, το τι είναι πολιτισμός είναι πολλά υποκειμενικό πράγμα, και καμία ελευθερία δεν είναι απόλυτη. Ούτε αυτή του λόγου. Συμφωνώ ότι οι χρυσαυγίτες για άλλο λόγο πήγαν εκεί, αλλά δεν θεωρώ απόλυτο το δικαίωμα να προσβάλλεις μια θρησκεία έτσι επειδή θέλεις σημμασία. Όπως είπα και πιο πάνω, αν είναι μάγκες, ας πάνε να προσβάλουν τον Μωάμεθ...
ΑπάντησηΔιαγραφή