Συγχαρητήρια αξίζουν σε όσους άντεξαν και είδαν από την αρχή μέχρι το τέλος τον Ελληνικό τελικό για τη Γιουροβίζιον του ’11, απόψε το βράδυ.
Μα, τι τσουνάμι ήταν αυτό; Tι ρεσιτάλ μαλακίας; Το έχω ξαναγράψει, η ΕΡΤ άρχισε να θυμίζει ΡΙΚ επικίνδυνα τα τελευταία 2 χρόνια!
Έκατσαν και έστησαν τελικό, μέσα σε στούντιο. Χωρίς κοινό, χωρίς παλμό, χωρίς τίποτα. Με μία παρουσιάστρια που μιλούσε σαν να παρουσίαζε ντοκιμαντέρ στο national geographic και με καλεσμένους άσχετους με το θέμα, οι οποίοι τραγούδησαν τραγούδια αντι-γερμανικά, τάχα μου για να δείξουν ότι η Ελλάδα δεν υποδουλώνεται άλλο στους Γερμανούς. Ναι, τον ύπνο τους θα χάσουν απόψε οι Γερμανοί. Τα κάνατε πρώτα μόνοι σας μπουρδέλο και μετά σας φταίνε οι Γερμανοί που δεν δανείζουν! Ποιού να το πεις; Και νομίζετε θα τους ψαρώσετε μέσα από τη Γιουροβίζιον. Έμμεση διαδήλωση ενάντια στην Τρόικα μέσω του γκλίτερ της Γιουροβίζιον, πρώτη φορά βλέπω!
Εκτός των άλλων, απόψε είχαμε και έναν συμπαρουσιαστή στο green room, ο οποίος ήταν εκτός πνεύματος τελείως κι έβαζε τους διαγωνιζόμενους να του τραγουδήσουν ρεφρενάκια, ασχέτως διαγωνισμού. Άκουσα από το «φεύγω κι αφήνω πίσω μου συντρίμμια», μέχρι U2. Ο ορισμός του ό, τι να ‘ναι! Ύστερα βγήκε η πρόεδρος της επιτροπής να ανακοινώσει το αποτέλεσμα και έτρεμε λες και θα ανακοίνωνε θανατική καταδίκη. Ήταν όλα λίγο... "αλλού."
Δεν έχω ξαναδεί πιο βαρετό τελικό στη ζωή μου. Θυμήθηκα κυπριακούς τελικούς από τη δεκαετία του ’90, μην σου πω και του ’80.
Κέρδισε τελικά ο Γιώρκας –και ευτυχώς, παρόλο που χάλια το έστησε το τραγούδι. Αν είναι δυνατόν τη στιγμή του ζεϊμπέκικου να βλέπουμε ταυτοχρόνως χορευτή να κάνει break dance πάνω σε τραπέζι! Χαραμίστηκε η μαγεία της στιγμής, πάραυτα. Κωνσταντίνο Ρήγο, εσύ που το έστησες το σκηνικό, δεν έχεις ιδέα! Επίσης, να πω ότι ήθελα πιο κοφτές και πιο λεβέντικες τις κινήσεις του Λούκα στο ζεϊμπέκικο – τσάμπα επιστρατεύσατε κοτζάμ Μητροπάνο. Η Βίσση, το «Τρένο» το χορεύει πιο μάγκικα απ’ ότι εσύ απόψε! Δείτε τι θα κάνετε, να αλλάξετε πλήρως την παρουσίαση, γιατί αυτό που είδα απόψε δεν περνά τελικό!
Χάρηκα που έχασε η ποντικομαμή η Πόντε και η άλλη η Ψυχράμη που έβαλε τον Καπετανίδη να δηλώσει τις προάλλες στη Μενεγάκη πως: «Από τους 6 υποψήφιους, η Αντιγόνη μόνο μπορεί να φέρει την πρωτιά!» (χάσαμε πλήρως την αίσθηση του τι λέμε σ’ αυτή τη χώρα), και τους κόπηκε ο τσαμπουκάς. Οι Τριημιτόνιο ήταν καλύτεροι από ό, τι περίμενα, τα δε Κόκκινα Χάλια προφανώς μπήκανε για γέμισμα στον διαγωνισμό. Η Βαλάντω, μάνα μου την καημένη, της έμεινε ο ανεμιστήρας! Εγώ με τις φωτιές, ντυμένος παπάς, μεγαλύτερη αίσθηση θα έκανα.
Δεν μπορώ να μην σχολιάσω και την κυπριακή συμμετοχή που παρουσιάστηκε απόψε και συγκινήθηκα άλλη μια φορά για την καταγωγή μου. Ο Μυλόρδος δήλωσε στην παρουσιάστρια ότι θέλει να έχει στη Γερμανία μία «αξιοπρεΠΕΣ συμμετοχή!» Αχ, παιδιά του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη! Πόσο δύσκολο είναι να μιλήσεις Ελληνικά, γιε μου; Πόσο; Από την Υπουργό μέχρι τον Μυλόρδο, δεν μπορείς να βρεις έναν Κυπραίο που να μην σε κάνει ρεζίλι άμα ανοίξει το ρημάδι του μπροστά στο μικρόφωνο. Ακούς εκεί ‘αξιοπρεπές συμμετοχή’. Οι ξένοι καλεσμένοι, η Βουλγάρα και ο Μαλτέζος πιο άνετα θα μιλούσαν την γλώσσα μας αν το προσπαθούσαν. Εμείς, θέλουμε «αξιοπρεΠΕΣ συμμετοχή!» Εξορία προ πολλού έπρεπε να σας είχαν στείλει, αγράμματοι!
Μην λες τίποτα, το ξέρω. Εγώ φταίω που ασχολούμαι.
Μα, τι τσουνάμι ήταν αυτό; Tι ρεσιτάλ μαλακίας; Το έχω ξαναγράψει, η ΕΡΤ άρχισε να θυμίζει ΡΙΚ επικίνδυνα τα τελευταία 2 χρόνια!
Έκατσαν και έστησαν τελικό, μέσα σε στούντιο. Χωρίς κοινό, χωρίς παλμό, χωρίς τίποτα. Με μία παρουσιάστρια που μιλούσε σαν να παρουσίαζε ντοκιμαντέρ στο national geographic και με καλεσμένους άσχετους με το θέμα, οι οποίοι τραγούδησαν τραγούδια αντι-γερμανικά, τάχα μου για να δείξουν ότι η Ελλάδα δεν υποδουλώνεται άλλο στους Γερμανούς. Ναι, τον ύπνο τους θα χάσουν απόψε οι Γερμανοί. Τα κάνατε πρώτα μόνοι σας μπουρδέλο και μετά σας φταίνε οι Γερμανοί που δεν δανείζουν! Ποιού να το πεις; Και νομίζετε θα τους ψαρώσετε μέσα από τη Γιουροβίζιον. Έμμεση διαδήλωση ενάντια στην Τρόικα μέσω του γκλίτερ της Γιουροβίζιον, πρώτη φορά βλέπω!
Εκτός των άλλων, απόψε είχαμε και έναν συμπαρουσιαστή στο green room, ο οποίος ήταν εκτός πνεύματος τελείως κι έβαζε τους διαγωνιζόμενους να του τραγουδήσουν ρεφρενάκια, ασχέτως διαγωνισμού. Άκουσα από το «φεύγω κι αφήνω πίσω μου συντρίμμια», μέχρι U2. Ο ορισμός του ό, τι να ‘ναι! Ύστερα βγήκε η πρόεδρος της επιτροπής να ανακοινώσει το αποτέλεσμα και έτρεμε λες και θα ανακοίνωνε θανατική καταδίκη. Ήταν όλα λίγο... "αλλού."
Δεν έχω ξαναδεί πιο βαρετό τελικό στη ζωή μου. Θυμήθηκα κυπριακούς τελικούς από τη δεκαετία του ’90, μην σου πω και του ’80.
Κέρδισε τελικά ο Γιώρκας –και ευτυχώς, παρόλο που χάλια το έστησε το τραγούδι. Αν είναι δυνατόν τη στιγμή του ζεϊμπέκικου να βλέπουμε ταυτοχρόνως χορευτή να κάνει break dance πάνω σε τραπέζι! Χαραμίστηκε η μαγεία της στιγμής, πάραυτα. Κωνσταντίνο Ρήγο, εσύ που το έστησες το σκηνικό, δεν έχεις ιδέα! Επίσης, να πω ότι ήθελα πιο κοφτές και πιο λεβέντικες τις κινήσεις του Λούκα στο ζεϊμπέκικο – τσάμπα επιστρατεύσατε κοτζάμ Μητροπάνο. Η Βίσση, το «Τρένο» το χορεύει πιο μάγκικα απ’ ότι εσύ απόψε! Δείτε τι θα κάνετε, να αλλάξετε πλήρως την παρουσίαση, γιατί αυτό που είδα απόψε δεν περνά τελικό!
Χάρηκα που έχασε η ποντικομαμή η Πόντε και η άλλη η Ψυχράμη που έβαλε τον Καπετανίδη να δηλώσει τις προάλλες στη Μενεγάκη πως: «Από τους 6 υποψήφιους, η Αντιγόνη μόνο μπορεί να φέρει την πρωτιά!» (χάσαμε πλήρως την αίσθηση του τι λέμε σ’ αυτή τη χώρα), και τους κόπηκε ο τσαμπουκάς. Οι Τριημιτόνιο ήταν καλύτεροι από ό, τι περίμενα, τα δε Κόκκινα Χάλια προφανώς μπήκανε για γέμισμα στον διαγωνισμό. Η Βαλάντω, μάνα μου την καημένη, της έμεινε ο ανεμιστήρας! Εγώ με τις φωτιές, ντυμένος παπάς, μεγαλύτερη αίσθηση θα έκανα.
Δεν μπορώ να μην σχολιάσω και την κυπριακή συμμετοχή που παρουσιάστηκε απόψε και συγκινήθηκα άλλη μια φορά για την καταγωγή μου. Ο Μυλόρδος δήλωσε στην παρουσιάστρια ότι θέλει να έχει στη Γερμανία μία «αξιοπρεΠΕΣ συμμετοχή!» Αχ, παιδιά του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη! Πόσο δύσκολο είναι να μιλήσεις Ελληνικά, γιε μου; Πόσο; Από την Υπουργό μέχρι τον Μυλόρδο, δεν μπορείς να βρεις έναν Κυπραίο που να μην σε κάνει ρεζίλι άμα ανοίξει το ρημάδι του μπροστά στο μικρόφωνο. Ακούς εκεί ‘αξιοπρεπές συμμετοχή’. Οι ξένοι καλεσμένοι, η Βουλγάρα και ο Μαλτέζος πιο άνετα θα μιλούσαν την γλώσσα μας αν το προσπαθούσαν. Εμείς, θέλουμε «αξιοπρεΠΕΣ συμμετοχή!» Εξορία προ πολλού έπρεπε να σας είχαν στείλει, αγράμματοι!
Μην λες τίποτα, το ξέρω. Εγώ φταίω που ασχολούμαι.
ουτε ακουγεται ουτε βλεπεται αυτο το πραγμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν το είδα αλλά διάβασα το κράξιμο στο twitter..
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Λουκάς by the way έχει μια καλή φωνή. Πως τα κατάφερε να το πεί τόσο χάλια!!
Μετο που είδα την πεθαμένη παρουσιάστρια έκαμα μεταβολή τζιαι επήα για ύπνο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Γιώρκας εν μου αρέσκει καθόλου. Ούτε το τραγούδι του. Γενικά οτιδήποτε έχει στυλ rap ή hip hop νεκατωμένα με άλλα στυλ μουσικής δεν τα μπορώ.
Bring back Αλκαίος. And Αλέξια.
P.S: Μα η Κύπρος που τα καλά θα πάει με τούτον τον μυλλωμένο πως τον λέουν? Σοβαρά ασπούμεν?
εγώ επερίμενα ότι κάτι λάθος έγινε και εδείχνα μας την τζίνη και ότι ανά πάσα στίγμη ήταν να εμφανιστεί ο Καπουτζίδης και η Μακρυπούλια να σώσουν την κατάσταση..εποτζοιμήθηκα την ώρα που ήταν η συμμετοχή μας..
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαρία..
Ξέρω γιατί εβάλαν το τραπέζι. Εζηλέψαν εκείνη τη φορά που πήγε η Κύπρος με την Καδή κι εκρατούσαν ένα τραπέζι κι εγυρίζαν πάνω στη σκηνή. αποθμένο θα το είχαν..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρέσκει μου πολλά ο Γιώρκας!
I've just become depressed.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Μην λες τίποτα, το ξέρω. Εγώ φταίω που ασχολούμαι". Επρόλαβες με!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΥΦΦΟΥ ΣΕ! Μιαν ζωή ανικανοποίητος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο post "Europe, Watch my Dance!" ήθελες να φκει ο Γιώρκας. Έφκηκεν. ΠΑΛΕ ήβρες κάτι να μεν σου αρέσει. Τζιαι τζείνα ούλλα τα "αμμέ" να μεν είσhε, ΠΑΛΕ κάτι θα σε ενοχλούσε.
Έφας με τζι'εμένα for (Anti)-Christ's sake!!!
τούτο με την γλώσσα των κυπραίων σπάζει μου την τζιε μένα. τζιε μετά λεν μου την που διορθώνω ούλλον τον κόσμο!! τι εμαθαίναμεν τα γέριμα τόσα χρόνια μες τα σχολεία?! κατά τα άλλα εγώ εσταμάτησα να ασχολούμαι με eurovision που τον τζαιρό του δημοτικού!!
ΑπάντησηΔιαγραφή