Τι είναι φυσιολογικό και τι ανώμαλο σεξ;
Ξεκινώ με αφετηρία πως φυσιολογικό σεξ ορίζεται οποιαδήποτε σεξουαλική επαφή αποσκοπεί στην γονιμοποίηση και αναπαραγωγή. Από εκεί και πέρα, κάθομαι και αμπελοφιλοσοφώ…
*Σεξ μετά της κοπέλας σου, που αποσκοπεί στην τεκνοποίηση, δύναται να θεωρηθεί φυσιολογικό, ακόμη και αν ο ένας από τους δυο είναι στείρος;
Κάποιοι μπορούν να πουν, ότι το πιο πάνω παράδειγμα δεν αποτελεί φυσιολογική σεξουαλική επαφή εφόσον η τεκνοποίηση καθίσταται αδύνατη. Από την άλλη, αν είσαι στείρος και το αποκρύβεις από τη γκόμενα σου, ή πηδάς εν αγνοίαν της στειρότητάς σου, καθιστάς αυτόματα την πιο πάνω σεξουαλική πράξη ως φυσιολογικότατη! Σωστά;
*Σεξ μετά της κοπέλας σου, το οποίο δεν αποσκοπεί στην τεκνοποίηση, αλλά μόνο στην περιστασιακή σαρκική ικανοποίηση, μπορεί να θεωρηθεί φυσιολογικό;
Αν θεωρήσουμε ότι η τεκνοποίηση αποκλείεται, τότε η σεξουαλική πράξη κατατάσσεται πανηγυρικά ως ανώμαλη. Κανείς όμως δεν πρόκειται να συμφωνήσει με ένα τέτοιο επιχείρημα. Διότι πρόκειται περί πηδήματος το οποίο είναι δυνατόν να οδηγήσει στην τεκνοποίηση, απλώς δεν την τελειοποιείς. Θα μπορούσαμε να πούμε πως πρόκειται για μια ατελή, πλην όμως φυσιολογική σεξουαλική πράξη.
Με απλά ελληνικά: Γαμώ σαν άνθρωπος, αλλά χύνω έξω!
Ξεκινώ με αφετηρία πως φυσιολογικό σεξ ορίζεται οποιαδήποτε σεξουαλική επαφή αποσκοπεί στην γονιμοποίηση και αναπαραγωγή. Από εκεί και πέρα, κάθομαι και αμπελοφιλοσοφώ…
*Σεξ μετά της κοπέλας σου, που αποσκοπεί στην τεκνοποίηση, δύναται να θεωρηθεί φυσιολογικό, ακόμη και αν ο ένας από τους δυο είναι στείρος;
Κάποιοι μπορούν να πουν, ότι το πιο πάνω παράδειγμα δεν αποτελεί φυσιολογική σεξουαλική επαφή εφόσον η τεκνοποίηση καθίσταται αδύνατη. Από την άλλη, αν είσαι στείρος και το αποκρύβεις από τη γκόμενα σου, ή πηδάς εν αγνοίαν της στειρότητάς σου, καθιστάς αυτόματα την πιο πάνω σεξουαλική πράξη ως φυσιολογικότατη! Σωστά;
*Σεξ μετά της κοπέλας σου, το οποίο δεν αποσκοπεί στην τεκνοποίηση, αλλά μόνο στην περιστασιακή σαρκική ικανοποίηση, μπορεί να θεωρηθεί φυσιολογικό;
Αν θεωρήσουμε ότι η τεκνοποίηση αποκλείεται, τότε η σεξουαλική πράξη κατατάσσεται πανηγυρικά ως ανώμαλη. Κανείς όμως δεν πρόκειται να συμφωνήσει με ένα τέτοιο επιχείρημα. Διότι πρόκειται περί πηδήματος το οποίο είναι δυνατόν να οδηγήσει στην τεκνοποίηση, απλώς δεν την τελειοποιείς. Θα μπορούσαμε να πούμε πως πρόκειται για μια ατελή, πλην όμως φυσιολογική σεξουαλική πράξη.
Με απλά ελληνικά: Γαμώ σαν άνθρωπος, αλλά χύνω έξω!
Όμως!
Με αυτή τη λογική, το ομόφυλο σεξ κατατάσσεται ανώμαλο a priori, ενώ η μαλακία παραμένει μαλακία, δεν υπολογίζεται καν ως σεξουαλική πράξη, εφόσον απουσιάζει το έτερον ήμισυ (οι φωτογραφίες της Αλεξανδράτου από το Νίτρο δεν πιάνονται!).
Αν όμως θεωρήσουμε ότι στο σεξ όλα επιτρέπονται, και όλα θεωρούνται φυσιολογικά, αίφνης τα πάντα ανατρέπονται και ομαλοποιούνται. Αυτομάτως, αθωώνεται και απενεχοποιείται το ομόφυλο σεξ, αθωώνεται η παρτούζα, η μαλακία, το ετερόφυλο πρωκτικό σεξ, ο σαδομαζοχισμός και ο φετιχισμός. Όλα αυτά αφορούν μεν τη σεξουαλική ηδονή, χωρίς κατ’ ανάγκη να αποβλέπουν στην αναπαραγωγή, δε.
Πού θέτουμε όμως τα όρια; Διότι πολλοί θεωρούν ανώμαλο τον φετιχισμό. Φερ’ ειπείν, υπάρχει κόσμος που φτιάχνεται και τελειώνει αγγίζοντας διάφορα είδη υφασμάτων. Υπάρχει κόσμος που φτιάχνεται με κοπρολαγνείες, ουρολαγνείες και κτηνοβασίες. Όμως αυτά θα καταταχθούν ως πιο ανώμαλες εκφράσεις σεξουαλισμού από τον μέσο άνθρωπο.
Και γιατί είστε αρνητικοί προς τον φετιχισμό παρακαλώ; Επειδή απορρίπτεται αυτόματα η πιθανότητα τεκνοποίησης ή επειδή απουσιάζει ο ανθρώπινος παράγοντας από την διαδικασία;
Από την άλλη, γιατί όταν ένας άντρας ή μια γυναίκα πάει με 2-3 συντρόφους ταυτοχρόνως αυτό να θεωρείται πιο νορμάλ από τον κόσμο; Αφού ούτε εδώ έχουμε πιθανότητες τεκνοποίησης, ενώ ο ανθρώπινος παράγοντας εμφανίζεται σε δυσανάλογα μεγέθη στο κρεββάτι.
Φαντάζομαι πως υπάρχει μια διαβάθμιση πάνω στην οποία κινείται το φυσιολογικό και το «ανώμαλο.» Αλλά, μήπως αυτός ο άξονας δεν σταθμίζεται διαφορετικά από τον καθένα μας;
Άρα, αφού δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε απόλυτα στο τι είναι φυσιολογικό και τι είναι ανώμαλο, προτείνω είτε να εφαρμόσουμε μια αυστηρή «εκκλησιαστική» προσέγγιση, είτε να σκίσουμε όλοι τα βρακιά μας και να κάνουμε μια παρτούζα άνευ προηγουμένου. Όπως π.χ. λέει και ο Robbie Williams σε κάθε συναυλία του, «Δεν θα θέλατε όλοι τώρα, να ξεσκιστούμε μέσα σ’ αυτό το στάδιο, ανεξαρτήτος φύλου και σεξουαλικού προσανατολισμού;»
Η νομολογία δεν είναι τόσο clear cut στις αποφάσεις των σεξουαλικών υποθέσεων. Κάποιες συμπεριφορές καταδικάζονται από τα Δικαστήρια ως «απαράδεκτες προς το κοινωνικό σύνολο και το κοινό συμφέρον» ενώ κάποιες άλλες γίνονται αποδεκτές κάπως πιο εύκολα. Αυτό εγώ, το βρίσκω λάθος! Δυο μέτρα και δυο σταθμά; Και ποιος τα καθορίζει τα μέτρα και τα σταθμά; Η μέση Κυπραία; Που ντρέπεται ακόμα και να τον πιάσει στα χέρια της να εξοικειωθεί με το κουπί; Ή μήπως τα καθορίζει η μέση παντρεμένη, η οποία εφαρμόζει στάνταρτς μεταπτυχιακής τσόντας;
Όχι κυρίες και κύριοι! Θέλω ξεκάθαρες τοποθετήσεις! Από εδώ και μπρος, για μένα, πάσα σεξουαλική επαφή η οποία θα αποσκοπεί εις ικανοποίηση της σαρκός θα κατατάσσεται ως ανώμαλη! Και μην ντρέπεστε να ενδώσετε στα πάθη σας! Μην σας φοβίζουν οι ταμπέλες λες και θα υπηρετήσετε ξαφνικά το έντεχνο τραγούδι! Αλλά από την άλλη μην μου το παίζετε όλοι και όλες «φυσιολογικοί!» Μπορεί στο τέλος να καταλήξουμε να έχουμε το πολύ 2-3 φυσιολογικές σεξουαλικές επαφές έκαστος μέχρι το τέλος της ζωής μας (αναλόγως του πόσες φορές έσπασε ο διάολος το ποδάρι του ή το προφυλακτικό), αλλά μια φορά, με τις ορολογίες θα είμαστε τυπικοί!
Ζούμε που ζούμε στην χώρα της ανωμαλίας, τουλάχιστον θα το απολαύσουμε, τηρώντας ορθά τους τύπους!
Με αυτή τη λογική, το ομόφυλο σεξ κατατάσσεται ανώμαλο a priori, ενώ η μαλακία παραμένει μαλακία, δεν υπολογίζεται καν ως σεξουαλική πράξη, εφόσον απουσιάζει το έτερον ήμισυ (οι φωτογραφίες της Αλεξανδράτου από το Νίτρο δεν πιάνονται!).
Αν όμως θεωρήσουμε ότι στο σεξ όλα επιτρέπονται, και όλα θεωρούνται φυσιολογικά, αίφνης τα πάντα ανατρέπονται και ομαλοποιούνται. Αυτομάτως, αθωώνεται και απενεχοποιείται το ομόφυλο σεξ, αθωώνεται η παρτούζα, η μαλακία, το ετερόφυλο πρωκτικό σεξ, ο σαδομαζοχισμός και ο φετιχισμός. Όλα αυτά αφορούν μεν τη σεξουαλική ηδονή, χωρίς κατ’ ανάγκη να αποβλέπουν στην αναπαραγωγή, δε.
Πού θέτουμε όμως τα όρια; Διότι πολλοί θεωρούν ανώμαλο τον φετιχισμό. Φερ’ ειπείν, υπάρχει κόσμος που φτιάχνεται και τελειώνει αγγίζοντας διάφορα είδη υφασμάτων. Υπάρχει κόσμος που φτιάχνεται με κοπρολαγνείες, ουρολαγνείες και κτηνοβασίες. Όμως αυτά θα καταταχθούν ως πιο ανώμαλες εκφράσεις σεξουαλισμού από τον μέσο άνθρωπο.
Και γιατί είστε αρνητικοί προς τον φετιχισμό παρακαλώ; Επειδή απορρίπτεται αυτόματα η πιθανότητα τεκνοποίησης ή επειδή απουσιάζει ο ανθρώπινος παράγοντας από την διαδικασία;
Από την άλλη, γιατί όταν ένας άντρας ή μια γυναίκα πάει με 2-3 συντρόφους ταυτοχρόνως αυτό να θεωρείται πιο νορμάλ από τον κόσμο; Αφού ούτε εδώ έχουμε πιθανότητες τεκνοποίησης, ενώ ο ανθρώπινος παράγοντας εμφανίζεται σε δυσανάλογα μεγέθη στο κρεββάτι.
Φαντάζομαι πως υπάρχει μια διαβάθμιση πάνω στην οποία κινείται το φυσιολογικό και το «ανώμαλο.» Αλλά, μήπως αυτός ο άξονας δεν σταθμίζεται διαφορετικά από τον καθένα μας;
Άρα, αφού δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε απόλυτα στο τι είναι φυσιολογικό και τι είναι ανώμαλο, προτείνω είτε να εφαρμόσουμε μια αυστηρή «εκκλησιαστική» προσέγγιση, είτε να σκίσουμε όλοι τα βρακιά μας και να κάνουμε μια παρτούζα άνευ προηγουμένου. Όπως π.χ. λέει και ο Robbie Williams σε κάθε συναυλία του, «Δεν θα θέλατε όλοι τώρα, να ξεσκιστούμε μέσα σ’ αυτό το στάδιο, ανεξαρτήτος φύλου και σεξουαλικού προσανατολισμού;»
Η νομολογία δεν είναι τόσο clear cut στις αποφάσεις των σεξουαλικών υποθέσεων. Κάποιες συμπεριφορές καταδικάζονται από τα Δικαστήρια ως «απαράδεκτες προς το κοινωνικό σύνολο και το κοινό συμφέρον» ενώ κάποιες άλλες γίνονται αποδεκτές κάπως πιο εύκολα. Αυτό εγώ, το βρίσκω λάθος! Δυο μέτρα και δυο σταθμά; Και ποιος τα καθορίζει τα μέτρα και τα σταθμά; Η μέση Κυπραία; Που ντρέπεται ακόμα και να τον πιάσει στα χέρια της να εξοικειωθεί με το κουπί; Ή μήπως τα καθορίζει η μέση παντρεμένη, η οποία εφαρμόζει στάνταρτς μεταπτυχιακής τσόντας;
Όχι κυρίες και κύριοι! Θέλω ξεκάθαρες τοποθετήσεις! Από εδώ και μπρος, για μένα, πάσα σεξουαλική επαφή η οποία θα αποσκοπεί εις ικανοποίηση της σαρκός θα κατατάσσεται ως ανώμαλη! Και μην ντρέπεστε να ενδώσετε στα πάθη σας! Μην σας φοβίζουν οι ταμπέλες λες και θα υπηρετήσετε ξαφνικά το έντεχνο τραγούδι! Αλλά από την άλλη μην μου το παίζετε όλοι και όλες «φυσιολογικοί!» Μπορεί στο τέλος να καταλήξουμε να έχουμε το πολύ 2-3 φυσιολογικές σεξουαλικές επαφές έκαστος μέχρι το τέλος της ζωής μας (αναλόγως του πόσες φορές έσπασε ο διάολος το ποδάρι του ή το προφυλακτικό), αλλά μια φορά, με τις ορολογίες θα είμαστε τυπικοί!
Ζούμε που ζούμε στην χώρα της ανωμαλίας, τουλάχιστον θα το απολαύσουμε, τηρώντας ορθά τους τύπους!
Η συνήθεια που έγινε λατρεία, επέστρεψε, παρεμπιπτόντως! Τη χαζεύω από το μεσημέρι και λιώνω! Απ' τη μια η MILF Μενεγάκη, από την άλλη η απόλυτη teen φαντασίωση... No wonder δεν ξέρω τι είναι πια φυσιολογικό!
Eides Xristo mou? Apaitoun tosi skepsi kai tolmi auta pou pes pou edw kai mia mera den vlepeis sxolio! ki egw perimena na dw poios 8a sxoliasei kai ti 8a pei!
ΑπάντησηΔιαγραφήPantws Xristo prepei na paradexteis ki etsi oti to va8mo anwmalias mias pra3is ton ka8orizei kai i koinotypia tis pra3is autis apo tis diafores tainies akatallilou periexomenou. Ti 8elw na pw? An kaname ena aiwna prin tin kouventa auti kai milousame gia partouzes 8a to 8ewrousame ton apolyto e3eftelismo. Meta apo peripou 9998979827 tsontes typou "Xoreuontas me ta Poulia", ws anamenomeno i koinwniki syneidisi exei xalarwsei.
E etsi loipon kai esy (o ka8e esy) oti 8ewreis ws anwmalo, me entoni provoli kai diafimisi 8a to 8ewreis meta omalotato kai "must" sexoualiko paixnidi. Symperasma? Vale tous dikastes prin apo ka8e diki na doun 7-8 kainourgies tsontes apanotes kai na doume meta tin apofasi pou 8a vgaloun.
To 8ymasai to tragoudi geia sou kyrie eisaggelea me tin Tzeni tin wraia? hahahahaha
hahaha ακριβώς!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆσε ρε! Άσε, μην σχολιάσω! :)
Στη φύση, "φυσιολογικό" θεωρείται αυτό που κάνει η πλειοψηφία. Κάνε επομένως μια δημοσκόπηση για τις συνήθειες των Κυπρίων στο κρεβάτι (ή και αλλού) και βουαλά. The verdict is out! Μην ξεχάσεις μόνο να μας πεις τα αποτελέσματα :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαφωνώ, αλλά δεν είμαι και βιολόγος για να σε αντικρούσω με επιστημονικό επιχείρημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοινωνιολογικά πάντως, φυσιολογικό δεν θεωρώ ότι είναι αυτό που πράττει η πλειοψηφία και έχω άπειρα παραδείγματα γι' αυτό... :)
Άρα ούτως ή άλλως είμαστε "παρά φύσιν"!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα αυτό λέω εμμέσως πλην σαφώς. Απλώς είναι καιρός να συμφιλιωθούμε με την παραφύση μας! :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠότε φεύγεις να σου κουνήσω το μαντίλι;
κουράστηκα, ζαλίστηκα, αλλά ήταν καλό.....
ΑπάντησηΔιαγραφήγια τη νεκροφιλία τι έχεις να πεις?
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ πως είναι βαρύ και ολίγον μπερδεμένο κείμενο. Ούτε εγώ δεν με αντέχω μερικές φορές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια την νεκροφιλία έχω να πω, ότι παίζει να είναι και καλύτερο, από το να πηδάς ζωντανή γκόμενα που ολοσδιόλου αντιδρά στα ερεθίσματα σου...
Μήπως τελικά ανέλυσες τόσο πολύ το θέμα, που ξεχάσαμε το θέμα;;;!
ΑπάντησηΔιαγραφή:)
fantasou 2 anthrwpous monous se ena nisi, (opoudipote) kai einai mono aftoi kanenas allos ..oti ma oti kai na kanoun den tha to xerei kanenas apolytws kai pote....afto gia mena einai to physiologiko...apo kei kai pera eite akoma enas na dei i na xerei,sto pollaplasio i koinwnia krinei ..poious krinei? tous allous !ekei arxizoun na mpainoun oria kai stathma sto sex. ..to magiko stos sex einai na min to sizitas me kanenan, kai na mi xerei kai kanenas!!!poly idioteleis e? sorry !
ΑπάντησηΔιαγραφή