Μια και πιάσαμε υψηλού επιπέδου συζήτηση περί πορνό και λοιπών καλλιτεχνικών δημιουργιών, με χαρά σας ανακοινώνω πως το δίδυμο των Ρέππα – Παπαθανασίου θα παρουσιάσει καινούρια ταινία τον Οκτώβρη εν Αθήναις, η οποία κινείται στα μέτρα μου! Το ‘Αυστηρώς Κατάλληλο.’ Η ταινία εξιστορεί το δράμα δυο νέων σκηνοθετών οι οποίοι αδυνατούν να πουλήσουν το έργο τους στους διάφορους παραγωγούς, αφού κουλτουριάρικο όντας ουδείς ρισκάρει να επενδύσει επάνω του. Μέχρι που αποφασίζουν να γυρίσουν το ίδιο σενάριο ως τσόντα, το οποίο στο τέλος σπάει ταμεία.
Νομίζω πως δεν χρειάζεται να δηλώσω πόσο fan των Ρέππα – Παπαθανασίου είμαι. Με «Τρεις Χάριτες» μεγάλωσα, τις οποίες ακόμη παρακολουθώ με την ίδια λαχτάρα στο dvd. Η γραφή τους επηρέασε και τη δική μου στον μέγιστο βαθμό, αν και αυτό τώρα αν είναι καλό ή κακό, δεν το γνωρίζω.
Η αλήθεια είναι ότι με απογοήτευσαν στο Safe Sex – the series, αλλά και στα θεατρικά τους «Μύγα τσε-τσε» και «Φούστα-μπλούζα», τα οποία ήταν όλα ένας μυρικασμός της πλοκής αλλά και των ατάκων από τις «χάριτες.» Αυτό, βέβαια, δεν μειώνει επ’ ουδενί το δέος και την ανυπομονησία που μου προκαλεί κάθε καινούρια τους δουλειά. Θεωρώ κλασσικά πια τα «μπαμπάδες με ρούμι,» «τα μωρά τα φέρνει ο πελαργός,» και το αδικημένο «το κλάμα βγήκε απ’ τον παράδεισο,» το οποίο δεν είχε την αναμενόμενη εισπρακτική επιτυχία.
Φέτος θα ανεβάσουν νέα παράσταση με την Ελισάβετ Κωνσταντινίδου στο θέατρο, η οποία ανακαλύπτει πως η κόρη της που σπουδάζει στα ξένα τα έχει με Αλβανό και παθαίνει σοκ. Φυσικά, πρόκειται και πάλι για αντιγραφή επεισοδίου από τις «χάριτες» (αλλά τότε είχαν βάλει Κινέζο, όχι Αλβανό) το οποίο ξανά-προσαρμόστηκε εν έτει 2005 σε επεισόδιο για το safe sex με τον γιο που ήταν γκέι και έφερε τον γκόμενο στο σπίτι να τον γνωρίσουν οι γονείς του. Τότε, και πάλι στον ρόλο της μάνας ήταν η Κωνσταντινίδου.
Ας μαζευτούν λίγο, γιατί τους πήραμε χαμπάρι.
Εν πάση περιπτώσει, από το «Άκρως Κατάλληλο» περιμένω τα καλύτερα μιας και το concept της ταινίας δεν παραπέμπει πουθενά, αλλά και επειδή το trailer είναι πολλά υποσχόμενο.
Νομίζω πως δεν χρειάζεται να δηλώσω πόσο fan των Ρέππα – Παπαθανασίου είμαι. Με «Τρεις Χάριτες» μεγάλωσα, τις οποίες ακόμη παρακολουθώ με την ίδια λαχτάρα στο dvd. Η γραφή τους επηρέασε και τη δική μου στον μέγιστο βαθμό, αν και αυτό τώρα αν είναι καλό ή κακό, δεν το γνωρίζω.
Η αλήθεια είναι ότι με απογοήτευσαν στο Safe Sex – the series, αλλά και στα θεατρικά τους «Μύγα τσε-τσε» και «Φούστα-μπλούζα», τα οποία ήταν όλα ένας μυρικασμός της πλοκής αλλά και των ατάκων από τις «χάριτες.» Αυτό, βέβαια, δεν μειώνει επ’ ουδενί το δέος και την ανυπομονησία που μου προκαλεί κάθε καινούρια τους δουλειά. Θεωρώ κλασσικά πια τα «μπαμπάδες με ρούμι,» «τα μωρά τα φέρνει ο πελαργός,» και το αδικημένο «το κλάμα βγήκε απ’ τον παράδεισο,» το οποίο δεν είχε την αναμενόμενη εισπρακτική επιτυχία.
Φέτος θα ανεβάσουν νέα παράσταση με την Ελισάβετ Κωνσταντινίδου στο θέατρο, η οποία ανακαλύπτει πως η κόρη της που σπουδάζει στα ξένα τα έχει με Αλβανό και παθαίνει σοκ. Φυσικά, πρόκειται και πάλι για αντιγραφή επεισοδίου από τις «χάριτες» (αλλά τότε είχαν βάλει Κινέζο, όχι Αλβανό) το οποίο ξανά-προσαρμόστηκε εν έτει 2005 σε επεισόδιο για το safe sex με τον γιο που ήταν γκέι και έφερε τον γκόμενο στο σπίτι να τον γνωρίσουν οι γονείς του. Τότε, και πάλι στον ρόλο της μάνας ήταν η Κωνσταντινίδου.
Ας μαζευτούν λίγο, γιατί τους πήραμε χαμπάρι.
Εν πάση περιπτώσει, από το «Άκρως Κατάλληλο» περιμένω τα καλύτερα μιας και το concept της ταινίας δεν παραπέμπει πουθενά, αλλά και επειδή το trailer είναι πολλά υποσχόμενο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε το σχόλιό σας άφοβα σε υπαρκτή γλώσσα. Αν γράφετε greeklish επειδή ως εκεί φτάνει ο νους σας, ή επειδή ζείτε σε μια χώρα μακρινή και ανεξερεύνητη στην οποία δεν έχουν ανακαλύψει ακόμα την ελληνική γραφή... τον πούλο.
Το σχόλιο σας θα επεξεργαστεί από ειδική συμβουλευτική επιτροπή, και αν εγκριθεί θα εμφανιστεί το συντομότερο στο θεϊκό ιστολόγιο: Analyse Chris*
Τη Συμβουλευτική Επιτροπή απαρτίζουν οι εξής:
- Μαρία Αλιφέρη.
- Καίτη Φίνου.
- Δάνης Κατρανίδης.
- Ισμήνη Καλέση.
- Στηβ Ντούζος.